motor chcípe do levé zatáčky na volnoběh

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
iruttt
Příspěvky: 7
Registrován: pon dub 27, 2020 14:38

motor chcípe do levé zatáčky na volnoběh

Příspěvek od iruttt »

Při nájezdu do levé zatáčky, při vyšlápnutí spojky nebo vyřazení motor chcípne. Pravá zatáčka v pohodě. Nevíte, co by to mohlo být?
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: motor chcípe do levé zatáčky na volnoběh

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jezdis na LPG? Toto dokaze delat reduktor pokud je montovan ve smeru jizdy. Ale asi jezdis na benzin. Tam bych si dovolil rici, ze nekde v karburatoru :weedman: . Zameril bych se na serizeni plovaku a jeho kontrolu spolu s ventilem. Upresni co mas za karb atd. treba se tu najde znalec.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: motor chcípe do levé zatáčky na volnoběh

Příspěvek od Marek »

Nebo zkus jezdit jen doprava. Třikrát doprava je totéž, jako jednou doleva.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: motor chcípe do levé zatáčky na volnoběh

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Nebo taky nevyrazovat. Jezdit zatacku pod plynem pripadne do ni brzdit motorem :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Re: motor chcípe do levé zatáčky na volnoběh

Příspěvek od Nulašestka »

Vzhledem k umístění volnoběžného systému vpravo by takovejhle bizár člověk čekal obráceně (zatočím doprava, benzín se "odlije" do levé části plovákové komory a motor chcípne). Samozřejmě za předpokladu, že je tam něco špatně. V tomto případě by to mohlo fungovat obráceně - je-li povolená tryska volnoběhu nebo deformované sedlo trysky v tělese karburátoru, netěsností se to naopak přeplaví benzinem. Stejně bych začal kontrolou dotažení čtyř šroubů držících karburátor na sacím potrubí, dále vyšrouboval pročistil trysku volnoběhu a pak vyšrouboval šroub bohatosti, případně dal novou gumičku a znovu nastavil bohatost. Když by to nepomohlo, zkontroloval bych hladinu a vyměnil jehlový ventil vč. sedla. Ale já tomu nerozumím, ani výuční list nemám.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“