motor chcípe do levé zatáčky na volnoběh
Moderátor: Moderátoři
motor chcípe do levé zatáčky na volnoběh
Při nájezdu do levé zatáčky, při vyšlápnutí spojky nebo vyřazení motor chcípne. Pravá zatáčka v pohodě. Nevíte, co by to mohlo být?
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: motor chcípe do levé zatáčky na volnoběh
Jezdis na LPG? Toto dokaze delat reduktor pokud je montovan ve smeru jizdy. Ale asi jezdis na benzin. Tam bych si dovolil rici, ze nekde v karburatoru . Zameril bych se na serizeni plovaku a jeho kontrolu spolu s ventilem. Upresni co mas za karb atd. treba se tu najde znalec.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: motor chcípe do levé zatáčky na volnoběh
Nebo zkus jezdit jen doprava. Třikrát doprava je totéž, jako jednou doleva.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: motor chcípe do levé zatáčky na volnoběh
Nebo taky nevyrazovat. Jezdit zatacku pod plynem pripadne do ni brzdit motorem .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Re: motor chcípe do levé zatáčky na volnoběh
Vzhledem k umístění volnoběžného systému vpravo by takovejhle bizár člověk čekal obráceně (zatočím doprava, benzín se "odlije" do levé části plovákové komory a motor chcípne). Samozřejmě za předpokladu, že je tam něco špatně. V tomto případě by to mohlo fungovat obráceně - je-li povolená tryska volnoběhu nebo deformované sedlo trysky v tělese karburátoru, netěsností se to naopak přeplaví benzinem. Stejně bych začal kontrolou dotažení čtyř šroubů držících karburátor na sacím potrubí, dále vyšrouboval pročistil trysku volnoběhu a pak vyšrouboval šroub bohatosti, případně dal novou gumičku a znovu nastavil bohatost. Když by to nepomohlo, zkontroloval bych hladinu a vyměnil jehlový ventil vč. sedla. Ale já tomu nerozumím, ani výuční list nemám.