revitalizace nivy 2010

Moderátor: Moderátoři

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod JmJ » sob kvě 22, 2021 07:23

Jak se tak prokousavam tim strojem, tak sem cim dal tim vic v soku z kvality vyroby.

Napriklad kauza nadrz:
Nadrz drzi 4 srouby, jen 3 byly dotazene.
Nadrz ma na jedne strane ohly lem, aby se do prostoru pro ni urceneho vubec vesla. Na druhe strane je ale 5cm mezera.
Kabely k cerpadlu byly hrube skriple mezi kastli a krycim plechem nadrze. Kabel od rezervy vytrzeny z konektoru. Pin konektoru vubec nebyl nalisovany na izolaci kabelu.
Cerpadlo drzi 8 srouby. Podlozku melo jen 7 z nich.

Muzete rict, ze to nekdo zkurvil dodatecne, ale ty dily nenesou zadnou znamku demontaze, najeto to ma 48 tisic, takze opravdu dost pochybuju, ze treba nadrz by nekdo tahal ven.
Přílohy
20210520_112402.jpg
20210520_112421.jpg
20210520_112510.jpg
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod Cory » sob kvě 22, 2021 15:22

Ten kablik ma asi 15cm, potom tam je hranaty konektor. To, co si drzal v rukach, uz niekto menil, pretoze origo to ma na sebe husi krk a vysacku s nazvom vyrobcu a datumu vyroby
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod JmJ » sob kvě 22, 2021 17:33

Konektor neni, vede to skrz otvor na podlahu a tam v kuse az pod sedacky. Prekryte tlumicim filcem, ktery ale rozhodne nevypadal na to, ze by ho nekdo odlepil od podlahy. Cedule se tam jakasi valela. Zadne kabely v interieu nemaji husi krky. Mam to cele odkryte.

Jiste, mozne je vsechno. Mozna tomu nekdo uz delal generalku. A puvodni je jen ta nadrz...
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod Cory » sob kvě 22, 2021 18:36

Skus sa pozriet lepsie, ci to niekde nie je spojene bez konektora a zaizolovane. Nie je to nutne, ale toto mi nepride ako original. Ale ktovie.

EDIT: Aha, tak podla katalogu sa to v tomto roku uz nevyskytovalo. Zaujímavé.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod JmJ » sob kvě 22, 2021 18:40

Zkusim, dik za typ.

Btw s dovolenim asi brzo napisu sz ohledne toho volnobehu. Jeste s fomou udelame nejake diagnosticke jizdy a pak bych popsal co vime atd. Samo jeste jednou projdu cos mi psal driv. Muj mozek je posledni dobou silne mimo, tak mi veci dochazeji pomalu ci vubec :-/
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod Cory » sob kvě 22, 2021 18:45

Kludne pis :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod JmJ » pát kvě 28, 2021 10:19

Tak sme zase cinili nejake pokusy.

Vytahli sme cerpadlo paliva, protoze ukazatel si trochu delal co chtel. Ukazalo se, z hrdla pro cerpadlo upadl nejaky plastovy krouzek a ten blokoval pohyb plovaku. Cerpadlo normalne jelo, benzin kolem cerpadla neprolinal, tak sme krouzek hodili do riti a cerpadlo vratili zpet. K cemu to tam je? Nejaky aretacni krouzek mezi hrdlo a cerpadlo?

Pak sme jeli na vylet na byvaly tankodrom. Jen tak zlehka. Zjistili sme, ze spolu koreluji dva jevy a to nenulova hodnota polohy skrtici klapky a zvyseny volnobeh (ne ze bychom objevili neco svetoveho, potvrdili sme si to, co psal Cory), tak sme snimac vymenili a plyn se stal citlivejsim a po dalsi 6 km vyjizdce se volnobeh zdal normalni, tedy to vypada na sukces.

Obcas se objevila chyba cidla fazovani vacky, ale to na radu coryho zatim ignorujem, kazdopadne az po delsi jizde se zjevil zase error asi s absorberem (441?), tak jeste prolezu hadice kolem bandasky atd.

Btw ten ventil k bandasce ma byt pri vypnutem zapalovani nepruchozi, pri nastartovani taky a jen nekdy se otevira? Ja jen ze bych poznal, ze ten ventil samotny je treba mrtvy.

Ted kuchame interier, jiz sem vyskrabal diry do zadnich blatniku, takze klempiri budou mit co zrat ;-)
Přílohy
photo_2021-05-27_18-12-03.jpg
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod Teepee » pát kvě 28, 2021 11:36

S kroužkem v nádrži je to moc zajímavé, protože mi ukazatel taky chodí jak se mu zachce.
Ventil adsorberu stačí připojit na 12V a buď se otevře nebo ne. Jinak jak píšeš, otevírá si ho ŘJ a to jen krátkými pulsy, které se dají vysledovat paralelně připojenou LEDkou.
Pokud se pořád objevuje 441, určitě bych udělal kouřový test těsnosti sání. A čidlo vačky je už vyměněné? Já ho už taky měnil, nic nevydrží.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4248
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod JmJ » úte čer 01, 2021 11:56

Kdyz je v nadrzi uz asi jen tak 5 litru benzinu, tak uz zacne i temer trvale svitit zebravy oko, ale soucasne zacnou byt problemy s dodavkou paliva. V zatackach motor zacne vynechavat a asi i pri vetsim kopci by byl problem. Nadrz je dost plocha, cerpadlo uprostred, tak tech poslednich cca 5 litru tam asi ruzne lita od zdi ke zdi. Coz asi celkem chapu, ale prece jen me zajima, jestli je to chyba nebo vlastnost. Tedy asi otazka na zkusenosti. Do plneho sem dobiral 35 litru.

Jinak spotreba vysla velmi lehce nad 10 litru s tim, ze teren sem jizdil zlehka trochu, po silnicich to honim a dost to navrcelo i na volnobeh behem oprav.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod Luděk Musil » úte čer 01, 2021 13:25

JmJ píše:... chyba nebo vlastnost. ...
U plochých nádrží spíše vlastnost. V rámci úspor se tam (do nádrže) příčky nadávají. Ve felicii jsem to měl obdobně, ale tam jsem to nezažil, protože otecko měl neustále plnou :P . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod Mara » úte čer 01, 2021 15:52

Uz nevim jak to tam je puvodně, ale kdyz me to taky delalo po nejake vymene, tak jsem tam pridal z jineho cerpadla malou, plastovou nadobu a do ni svedl hadickou zpateckovy okruh.. Te nadobe jsem u dna napiloval nensi odtoky, kvuli necistotam, ale ta zpětka to mozna i bez nich prolije. Fakt je, ze je docela mala dira vstupu do nadrze a maloco tam projde.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod JmJ » ned črc 04, 2021 10:34

Niva je uz nejaky ten tyden u karosare a tak pomalu resime, jak ji budem strojit zpet.

Zaujaly me tyto 2 veci:

https://abc-autodily.cz/autodiely-lada/ ... 09008.html

https://abc-autodily.cz/autodiely-lada/ ... 09052.html

Ad koberec - niva kterou mame ho nema. Mela by slouzit na vice mene noramalni jezdeni, tak by mi ten celokoberec prisel fajn, protoze nebude v podlaze tolik skvir, kam pada vsemozny borde. Vsude mozne mezi spoji izolace sem nasel vse mozne od 25 korun, pres zbytky rozbyteho bocniho okna az po imbusovy klic. Zajima me, jestli mam cekat pri usazovani koberce nejaky poser nebo proste jakekoliv zkusenosti. Interieru se vzdycky desim, radsi do neceho bacim kladivem.

Podobne i ten kryt stredoveho tunelu - pasuje mist toho stareho 1:1?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod Cory » ned črc 04, 2021 10:56

Ten kryt je z takeho zvlastneho plastu, radsej by som siel do originalu, do toho novšieho typu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod JmJ » ned črc 04, 2021 11:14

Cory píše:Ten kryt je z takeho zvlastneho plastu, radsej by som siel do originalu, do toho novšieho typu.

Muzes prosim hodit odkaz jaky konkretne myslis? Ja v tom nemam vubec prehled, nivu objevuju za behu.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: revitalizace nivy 2010

Příspěvekod Cory » ned črc 04, 2021 11:25

Nemam konekretny odkaz na eshop, ale na fotkach ho mozes vidiet tu https://www.autoforum.cz/predstaveni/la ... eho-druhu/
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků