Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Odkazů na ruské fórum přibývá, asi budu muset vytáhout ze skříně mojí klávesnici značky Zbrojovka Brno s ruskými polepkami
Jinak za rok provozu mám cca 20 prkotin, nejzávažnější bylo nefunkční topení. Zjistil jsem to až na podzim , šikovné ruce v Mělníku vyměnily celý modul, který se jaksi továrně nepovedl a od těch dob Lada topí jako Lada A ty nevěřící pohledy, když jsem si sedal v zimě do lady a sundaval kabát a teplé oblečení
Jinak za rok provozu mám cca 20 prkotin, nejzávažnější bylo nefunkční topení. Zjistil jsem to až na podzim , šikovné ruce v Mělníku vyměnily celý modul, který se jaksi továrně nepovedl a od těch dob Lada topí jako Lada A ty nevěřící pohledy, když jsem si sedal v zimě do lady a sundaval kabát a teplé oblečení
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Elektronika OK, jenom ta mechanická klapka byla KO ...
Nová Lada je auto o vůle
Nová Lada je auto o vůle
- Buď máš vůli jí koupit nebo ne
- .. a pokud tu vůli máš, tak počítej, že občas má někde nějakou vůli
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Zdravím všetkých, takže až na druhý pokus som zistil skade sa dostáva voda pod koberce v predu. Skúste si to pozrieť ak ste to ešte neurobili a náhodou na to máte chuť a čas. Stačí iba dať dole plast dole pri dverách a nadvihnúť koberec a skúsiť, či je mokrý. Ak je, tak je pravdepodobné, že je mokrý aj na druhej strane. Ak to chcete odstrániť, rád sa spravím dôležitý a vysvetlím, kde je chyba a aj ako na to, ak sa jedná o dažďovú vodu. Zvládne to aj dieťa Ináč s plechami som skoro aj úplne spokojný. Kúpil som to na miesto Felície, ale kde sa na to Felícia hrabe? Podotýkam, že nie som náročný človek, ale čo je veľa, to je veľa, myslím tým hlavne koróziu na Felícii. Takže, keď to Žiguli hodnotím, tak najprv porovnávam a akože ináč ako shorším. Ak by som to tak nerobil, potom Rusi by boli tým najneschopnejším národom na svete. Takže ešte stále tvrdím, že to auto je v pohode.
Rusove jsou velmi schopni ale nemam rad nejake generalizovani a vztahovani na narod.
Hodnotit národ podle tojho jaký auta vyrábí nějaká fabrika je docela stupidní. Pravda určité vlastnosti lidí se projeví při práci ale mám docela dost zkušeností s tím že když se na kvalitu tlačí tak se k ní dají pracovníci dokopat kdekoliv. Je to otázka důsledného zájmu a preference kvality na ukor nizke ceny, množství vyrovbenych kusů a řešení spousty problémů.
Hodnotit národ podle tojho jaký auta vyrábí nějaká fabrika je docela stupidní. Pravda určité vlastnosti lidí se projeví při práci ale mám docela dost zkušeností s tím že když se na kvalitu tlačí tak se k ní dají pracovníci dokopat kdekoliv. Je to otázka důsledného zájmu a preference kvality na ukor nizke ceny, množství vyrovbenych kusů a řešení spousty problémů.
Rudo, rozhodně nemam potrebu se s nekym hadat nebo si neco dokazovat a mit pravdu za kazdou cenu.
mozna me trochu nadzvednul tvuj minuly prispevek, kde jak pises "se delas dulezity". Jestli nam neco ches napsat ohledne odstranovani zavady , tak to napis, jak to delame skoro vsichni na tomhle foru.
BTW S kritikou Felicie jsi tu spravne, ja to komentovat nechci ale vetsina lidi z tohoto fora ti bude tleskat.
I ja jsem se rozhodoval mezi felicii a ladou a dopadlo to tenkrat ve prospech lady:-)
Lada ma sve klady i zapory a prvních 35000km jsem byl docela spokojeným uživatelem, zbytek se dá dohledat na tomto diskusnim foru.
Docela mě na tomhle foru vadi neustale nadavani na cokoliv z produkce skoda/VW.
Jinde mužou v pohode diskutovat treba majtele volva 70 nebo hodny accord bez toho že by se museli hadat ci auto je horsi jebka
mozna me trochu nadzvednul tvuj minuly prispevek, kde jak pises "se delas dulezity". Jestli nam neco ches napsat ohledne odstranovani zavady , tak to napis, jak to delame skoro vsichni na tomhle foru.
BTW S kritikou Felicie jsi tu spravne, ja to komentovat nechci ale vetsina lidi z tohoto fora ti bude tleskat.
I ja jsem se rozhodoval mezi felicii a ladou a dopadlo to tenkrat ve prospech lady:-)
Lada ma sve klady i zapory a prvních 35000km jsem byl docela spokojeným uživatelem, zbytek se dá dohledat na tomto diskusnim foru.
Docela mě na tomhle foru vadi neustale nadavani na cokoliv z produkce skoda/VW.
Jinde mužou v pohode diskutovat treba majtele volva 70 nebo hodny accord bez toho že by se museli hadat ci auto je horsi jebka
Georgie no já bych s pravou ruskou klávesnicí docela bojoval nevím - kde tam co je. Ale v práci i doma používám nějakoý driver a DLL co má azbuku rozloženou tak, že znaků odpovídá ekvivalentům z latinky. Jdnou jsem si už na tohle český rozložení azbuky zvykl a neumím psát jinak:-)
koukni se na www.studna nebo stahuj nebo na slunečnici Pak bude stačit jeden HW a psaní pujde samo:-)
koukni se na www.studna nebo stahuj nebo na slunečnici Pak bude stačit jeden HW a psaní pujde samo:-)
honzat: Vyvažovat, vyvažovat a vyvažovat. J.S. Skalouš.
Řízení je citlivé i na malou nevyváženost, kterou by jiné auto vůbec nepocítilo.....
Nestačí vyvážit na běžnou přesnost. (Někde mi říkali, že povolená odchylka je 5 gramů, ale nevím jestli si číslo dobře pamatuju.) Tohle ale Lada neodpustí, u ní to musí být opravdu extra přesné....
Jiří by ještě doplnil: Na gumách se můžou udělat i boule..... atd.
Co se týká vůlí, nemám po 98tkm zkušenosti.
Řízení je citlivé i na malou nevyváženost, kterou by jiné auto vůbec nepocítilo.....
Nestačí vyvážit na běžnou přesnost. (Někde mi říkali, že povolená odchylka je 5 gramů, ale nevím jestli si číslo dobře pamatuju.) Tohle ale Lada neodpustí, u ní to musí být opravdu extra přesné....
Jiří by ještě doplnil: Na gumách se můžou udělat i boule..... atd.
Co se týká vůlí, nemám po 98tkm zkušenosti.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
gumy a vyvazeni - fakt extremne citliva vec, vyvyzovani gum je u lady ducharina.
Boule na gumach - jednalo se o protektory ktere byly u konce zivotnosti (vzarek cca 2,5mm) a podepsala ne na tom trvala rychla jizda ( za hranici rychlstniho indexu gumy).
ddalsi duvod proc protektory nee je prave to vyvazovani .. protektor potrebuje vyvyzovat nekolikrat v prubehu sve zivotnosti a tim padem se uspora penizku nekona:-))
Slusne vam vyvazi kola i v Melniku ale stoji to cca 450kc .
Nevim jak ostatni ale ja ma i tu zkusenost ze dokud tam byly ruske KAMY tak auto neumelo jet po rovne silnici primo. zkousel jsem prohazovat kola a pokazdy tahlo na jinou stranu ne moc ale jen trosku... Pirelli 3000 tento problem vyresily:-)
Vule v rizeni jsem nepozoroval a auto ma najeto stejne jako Skalousovo.
Jinak si vzpominam jeste na jednu vec - pri prudkem brzdeni mi leve i prave predni kolo drhlo o plastovy podbeh (spis jen o predni zasterky ) tenkrat servis na Prubezne se pokousel neco udelat s geometrii ale bez efektu. Nakonec mi jeden garaznik utahnul uchyceni napravy a nacpal nejaky futra do ucyhceni predniho stabilizatoru a vsecko bylo ok:-)
Boule na gumach - jednalo se o protektory ktere byly u konce zivotnosti (vzarek cca 2,5mm) a podepsala ne na tom trvala rychla jizda ( za hranici rychlstniho indexu gumy).
ddalsi duvod proc protektory nee je prave to vyvazovani .. protektor potrebuje vyvyzovat nekolikrat v prubehu sve zivotnosti a tim padem se uspora penizku nekona:-))
Slusne vam vyvazi kola i v Melniku ale stoji to cca 450kc .
Nevim jak ostatni ale ja ma i tu zkusenost ze dokud tam byly ruske KAMY tak auto neumelo jet po rovne silnici primo. zkousel jsem prohazovat kola a pokazdy tahlo na jinou stranu ne moc ale jen trosku... Pirelli 3000 tento problem vyresily:-)
Vule v rizeni jsem nepozoroval a auto ma najeto stejne jako Skalousovo.
Jinak si vzpominam jeste na jednu vec - pri prudkem brzdeni mi leve i prave predni kolo drhlo o plastovy podbeh (spis jen o predni zasterky ) tenkrat servis na Prubezne se pokousel neco udelat s geometrii ale bez efektu. Nakonec mi jeden garaznik utahnul uchyceni napravy a nacpal nejaky futra do ucyhceni predniho stabilizatoru a vsecko bylo ok:-)
Přesně jak píšou předchozí pisatelé.Vyvažování je nutnost.Mám bráchu ve značkovém servisu FORD, takže mám vyvážení s přesností na 5 g a i tak volant vibruje.Ale asi jen okolo 100 km/hod.Pak je to o.k. Zimní kola mi vibrovaly už od 80 do 120 km/hod. Hrůza.Zalté letní alu kola.Používám pneu matador 185/60 R 14 a je to docela dobré.Jinak souhlasím s Jiřím.Bavme se o autech všeobecně dobře a nepomlouvejme ostatní značky.Každá je v něčem horší a v něčem lepší.Já osobně jsem dlouho jezdil ve FIATECH, od F600 počínaje po Regatu konče.Ale všechno to byly staré šunky a chtěl jsem něco novějšího.No a za cenu 110 000 kč ve dvouletém stáří zkrátka nic jiného není a nebylo Dnes bych volil stejně. Nejsem o nic nespokojenější než s jiným autem. I když kdyby stál FIAT stilo v kombíku, dvouletý , taky 110 000 kč - nevim nevim Zdravím všechny a pěkný den
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Kmitání volantu
Ahoj!
Musím souhlasit se všemi ohledně vyvážení kol. Dokonce i mírný rozdíl v nahuštění na nápravě je znát. Ale musím říct, že mi zatím stačilo dávat při přezutí auto do dobrého pneuservisu a poctivě kontrolovat dohuštění. Jinak mám 105 000 km, bez podstatnějších závad, a ty nepodstatné jsou (kromě drobností o kterých jsem už psal):
- mírná koroze nad čelním sklem v 1 místě asi 2 cm*1 cm:přelakovali po 3 letech v záruce.
- někdy nedovírá centrál ve dveřích u řidiče (asi stačí jen seřídit-někdy to udělám).
(destičky jsem měnil 1x při cca 70tkm a odešla /prý, dle servisu při garančce 100tkm/ prasátka vzadu.
Už nejezdím tolik po dálnici-čili rychle, takže spotřeba je nyní pod 6 l/100 km.
Nedostatek-nejsem spokojen s ruční brzdou, ale to je možná o kvalitě servisu.
Takže ještě pořád chválím Ladu.
Musím souhlasit se všemi ohledně vyvážení kol. Dokonce i mírný rozdíl v nahuštění na nápravě je znát. Ale musím říct, že mi zatím stačilo dávat při přezutí auto do dobrého pneuservisu a poctivě kontrolovat dohuštění. Jinak mám 105 000 km, bez podstatnějších závad, a ty nepodstatné jsou (kromě drobností o kterých jsem už psal):
- mírná koroze nad čelním sklem v 1 místě asi 2 cm*1 cm:přelakovali po 3 letech v záruce.
- někdy nedovírá centrál ve dveřích u řidiče (asi stačí jen seřídit-někdy to udělám).
(destičky jsem měnil 1x při cca 70tkm a odešla /prý, dle servisu při garančce 100tkm/ prasátka vzadu.
Už nejezdím tolik po dálnici-čili rychle, takže spotřeba je nyní pod 6 l/100 km.
Nedostatek-nejsem spokojen s ruční brzdou, ale to je možná o kvalitě servisu.
Takže ještě pořád chválím Ladu.
Jan Vašák
Jan Vašák: najeto priblizne stejne ale takove stesti na dobry kus jsem nemel...
treba budu mit stesti s ted jinym autem......
Ruční brzda ja ji občas utahnu tou stelovaci matkou pod autem ale vliv na jeji ucinnost to nema.. auto na rucni brzdu nebrzdí , loni v chorvatsku jsem s tim mel problemy s parkovavim v prudkem kopci - resil to nakonec sutr pod kolo docela smutne ze fabrika neumi udelat brzdy. Na technicke vse ok brzdi to oboje stejne zadne lano neni zadrene.. Taky kdyz chci otocit autak v zime na ricni brzdu tak to jde jen na ujetem snehu, ktery dobre klouze.
Hranate lady mely prevod pres kladku ta tady ji usetrili - vysledek je ze brzdna sila je polovicni
treba budu mit stesti s ted jinym autem......
Ruční brzda ja ji občas utahnu tou stelovaci matkou pod autem ale vliv na jeji ucinnost to nema.. auto na rucni brzdu nebrzdí , loni v chorvatsku jsem s tim mel problemy s parkovavim v prudkem kopci - resil to nakonec sutr pod kolo docela smutne ze fabrika neumi udelat brzdy. Na technicke vse ok brzdi to oboje stejne zadne lano neni zadrene.. Taky kdyz chci otocit autak v zime na ricni brzdu tak to jde jen na ujetem snehu, ktery dobre klouze.
Hranate lady mely prevod pres kladku ta tady ji usetrili - vysledek je ze brzdna sila je polovicni