211x

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

Pro Skalouše.
Když jsem někde kousek zpátky četl,jak jezdíš přes zpomalovací retardéry,tak mě napadlo,jestli by ti spíš nevyhovoval tenhle model. :lol: :lol:
Obrázek
Ctirad
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Nekdo se tu podivoval nad tim, ze spotreba roste pri sviceni. Ano roste. Co se da delat. Cim vykonejsi mas motor, tim je rozdil mensi, ale za neco sviti musis :-) (nebo jsem to co bylo napsano spatne pochopil?)

Co se tyce nedokonalosti laku na karoserii v mistech, kde "neni videt", tak pokud ma lada lak i ze spodu kapoty tak je o krok vepredu :-). Docela detailne sem prohlizel Citroen C3. Lak je jen tam kde je videt. Plechy jsou tak tenke, ze se daji mackat jednim prstem. Izolace a plech na dnu zavazadloveho prostoru jsou tak nekvaliotni, ze kdyz jedes 10km, shrnes v zavazdlovem prostoru koberec a das ruku nad stranu kde je vyfuk, tak si ruku opalis. Od vyrobce ani od prodejce to nema zadny festovnejsi nastrik spodku auta. Mozna to nepotrebuje, ale takova vrstva nejake plastictejsi hmoty by neskodila. Hned po mesici od koupy sly do reklamace calouneni prednich dveri. Nejak to zacalo upadavat ci co.

To je tak co sem videl na kastli. Motor tam byl 1.1 , takze zadny zazrak. Po meste docela dobry, na dalnici ve 130 s jazykem na veste 8.5 litru tusim. Podrazovani z 3 na 2 jde vyrazne lepe s meziplynem.

A cele to stoji more penez. Toz ja radsi teho Zigula ;-).
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

To mi vysvětli, jakou souvislost má spotřeba se světly - alternátor se točí pořád, ať svítíš, nebo ne!

Nástřiky - felda je nastříkaná lakem i zespoda - mám dojem, že je to ale nějaká odolnější barva než na vrchu, protože po 200tisících tam není ani prasklinka. Radši se zítra kouknu, abych nemystifikoval, ale mám to tak zafixovaný.

Viděl jsem ale peugeot 206 a za těch pár let od výroby spodek vypadal dost hrozně.

Na nový lady jsem nekoukal, třeba mi to někdo poví.... :wink:
Starý lady jsou v tomhle docela bídný, to se holt musí přiznat....aspoň je tam poctivej plech.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

dmatej píše:To mi vysvětli, jakou souvislost má spotřeba se světly - alternátor se točí pořád, ať svítíš, nebo ne!
Tocit se toci, ale zalezi kolik energie musi dodavat do site. A pokud musi dodat vic energie do site, pak da vetsi praci s nim otocit, takze na to potrebujes vic benzinu. Je to jednoduche. To kolik energie da nezalezi jen na otackach, ale i na tom, jak moc ho budis, a to jak moc ho budis zalezi na tom, jak moc je zatizena sit.

Nahod auto na volnobeh a odpoj od alternatoru buzeni. Docela stoupnou otacky. Az sem se sam divil.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

JmJ
No jo ale ty světla zase nemůžou tu spotřebu zvednout o moc.Myslím,že to bude zanedbatelný.Já svítim pořád(je to o dost bezpečnější)a ještě mě to nesežralo.Myslím,že to deci na 100 km za trochu bezpečnosti stojí.
Ctirad
Ctirad
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

speedy
To je fakt,že v tom bude nějakej zakopanej pes.A do jakého modelu to budou u Suzuki montovat?A kolik to bude stát?
Ctirad
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Ctirad Vyskočil píše:JmJ
No jo ale ty světla zase nemůžou tu spotřebu zvednout o moc.Myslím,že to bude zanedbatelný.Já svítim pořád(je to o dost bezpečnější)a ještě mě to nesežralo.Myslím,že to deci na 100 km za trochu bezpečnosti stojí.
Ctirad
O tom zadna. Nejake deci to bude, ale zadna hruza.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

S tou spotřebou bych řekl, že to nemá vliv ani tu 0,1l. Na volnoběh po vypnutí světel otáčky stoupnou, ale pozoroval jsem to jen u 21053, u 2101 nebyl vůbec rozdíl. Problém bych viděl spíš v otáčkách - při volnoběhu jde do sítě obecně docela málo energie, proto se ty otáčky vůbec hnou. Při jízdě je alternátor schopen dodat mnohem víc, pak si myslím, že to na spotřebu už mít vliv nebude.

Jinak taky odpor k otáčení alternátoru bude asi rozhodně větší v ložiskách a převodu přes řemen, než z nároku sítě. Toť můj pohled.

Obecně se tady ale stejně dohadujeme o tak nicotným množství paliva, že to ani nemá smysl, klidně si můžeme oba myslet svoje a nestane se nic :wink: . Já svítím pořád a řekl bych, že už mi to tak 2x/3x zachránilo život (blbci v protisměru).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

speedy
Jak to tak čtu,tak mi dochází,že máš pravdu.Mám teď sice Fáčko,ale ty Ruský auta mě pořád přitahujou.A navíc se mi docela zamlouvá ta prostornost Lady a navíc se mi líbí.Jenom zatím nemám nárok.Čekám na prachy a nevím jak dlouho.Třeba než je budu mít,tak bude novej model Lady a daleko lepší.A pokud je budu mít v dohledné době,tak si běžím pro 2112 dokud je nějaká na skladě(2004).No prostě se uvidí.
Asi jsem cvok,ale to k životu taky patří. :D
Ctirad
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Nejsi cvok, volíš levný užitečný auto. Není to nic na frajeření a závodění ale není to ani žádná "plechovka". A při tom, jak jsou tyhle auta podceňovaný, určitě čas od času nějakýmu frajírkovi v západním "fáru" způsobíš šok.

Kdybych na 2112 měl, bral bych jí hned. Zatím ale provozuju půjčenou 21053. A jsem taky rád.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

No když se zadaří a budu si jí moct koupit(2112),tak asi budu frajeřit. :lol: :lol:
A co se týká závodění,tak ono to stejně moc nejde na těch silnicích.Ale občas si zazávodim i s Fáčkem,ale nic moc. :lol:
Ctirad
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Franto, proboha ..to myslis vazne ze se ches hadat ohledne pul roku? tak misto tech 9,5 by se sluselo napsat rovnou 9.. rozbeh linky pri vyrobe 110 byl pokusny ae vsim vsady. A co se tyce ukazovani 110 jako prototypu:-) nevim kdy to zacalo ale vzpominam sei ze prvni zpravy o teto modelove rade byly jeste pred rpkem 1989. Takže? jak stara je lada 110?
Jak dlouho bylo na internetu videt detaily Kaliny ase vsim vsady a kdy se rozbehla jeji vyroba? a kdy bude u nas?.))
Pozink.. Je smutne kdyz si clovek precte ze kastle pozinkovana a pak zjisti ze zrovna ten pozink chybi v mistech kde litaji kaminky od kol. a nebo ze okolo celniho skla a prednich sloupku lada zacina po 4letech reznout!
Logan.. zduraznil jsem ze me se osobne nelibi.. prijde mi tvarove divne.. jeste jednou opakuji je to muj subjektivni nazor! BTW od renaultu je hezka laguna, extravagance noveho meganu a velsatisu me nejak neoslovuje, stejne tak jako clio s prozatenym zadkem, u nas zname jako Thalia. No a stejne tak jako se u lady 111 a 112 objevila az pozdeji, dacia taky hlasi ze bude logan i jako kombik.
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

Jiri
Dá se tomu reznutí kolem okna nějak zabránit?
Ctirad
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

reznuti ... zabrabnit? urcite :-) nejlepe uz pri vyrobe protoze v mem pripade asi nasadili okno a jeho tesneni na jeste nevytvrzeny lak. takze tesneni tam vyrylo ryhu a prozoze mam auto na jezdeni tak si toho clevek vsimne az kdyz je pozde. Proste 90 procent vad lady je dáno technologickou nekazni pri vyrobe. Jinak ..boj s kazdou korozi je marny, vyhrat ho nelze.
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

Jasně v tom máš pravdu.Já jen myslel,jestli nemáš nějakej receptík na prevenci.Že by to člověk nějak oddálil.
Jinak je mi jasný,že když člověk koupí nový auto,tak se o korozi moc nestará.Asi bych nebyl jinej. :)
Ctirad
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“