od radoniva » úte úno 02, 2021 16:26
presne tak, ten chlapik bol bud uplny amater, alebo spanikaril ako klostrofobik v metre...
cela chyba bola, ze stupol na brzdu a drzal. tym padom kolesa stali, do dezenu sa natlacil sneh a z drapakov boli sliky... mal proste pridat, aby sa kolesa chytili. lenze toto ziaden offroad amater neurobi. dole kopec, ze series kocky a pridat? ani nahodou... a to je presne pricina jeho konca. rozdiel medzi smykom a valivym smykom ho vysiel riadne draho...
ten podklad vobec nebol smyklavy, vidno to na tom prvom useku, kde v pohode takmer stal a drzalo ho to. vcera som isiel podobny svah na cistocistom lade, ze som mal uz aj ja stisnuty zadok. taky lad, ze na nohach som sa nevedel udrzat stat na mieste... a vysiel som ho s prehladom(a troma zubami na rucnej) hore, aj dole. mozno metrik som isiel vo valivom smyku, inak nic.
na M+S nemozte takto pozerat. tymto sa oznacuje strasne siroke spektrum pneumatik, ktore maju uplne odlisne jazdne vlastnosti. na jeepe, co som mal pred nivou som mal specialne diamantove gumy green diamond, islandska naozaj nepkrekonatelna technologia, kedy su male ostre kremikove kusky ostreho piesku zamiesane do zmesy pneumatiky a ta pneumatika nema na lade konkurenciu. je to ako smirgel, jazdil som na tom neskutocne veci a sneh s ladom zvladli rovnako ako letny asfalt... a tiez boli M+S... zalezi od dezenu, tvrdosti zmesi, pripadne nejakej aditivnej technologie. napriklad tento na tom videu tam mal ciste drapaky, cize Mud. na sneh a lad treba cestne mikrolamely, ziadne drapaky...
Niva 1.6 karb + Niva 21213 1.7 SPI,JEEP Cherokee, Subaru Forester, Skoda Superb, Skoda octavia, Skoda 120