Řešil jste někdo přídavnou nádrž na benzín pod auto ? Teď jsem se díval, že vzadu pod kufr, místo vejfuku, kam se montuje lpg válcová nádrž, by bylo místo pro benzínovou. V autě by přibylo místo, nemusel bych řešit kanystry a benzín by se ze spodní přečerpal elektrickým čerpadýlkem do horní. Kdyby byla nádrž plechová, tak ani nehrozí výbuch. Co myslíte ?
No a tlumič výfuku bych přehodil jak se to dělá u plynu.
Takhle si to ale nepředstavuju. https://a.d-cd.net/a1dc64ds-960.jpg
přídavná nádrž na benzín
Moderátor: Moderátoři
přídavná nádrž na benzín
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: přídavná nádrž na benzín
neviem ci to nebude lepsie prerobit oficialne na LPG. Ja mam dojazd 400km na LPG + 350km na benzin a mas to oficialne. Prirabat benzinovu nadrz asi pri nejakej nehode alebo inom probleme moze byt obratene proti tebe. ked zoberes nejake kanistriky na strechu tak 1000km mas dojazd.
Re: přídavná nádrž na benzín
lpg je na stříkačku hrozně drahý, to nebudu řešit
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: přídavná nádrž na benzín
oficialne schvalene na nivu Lovato, nadrz pod auto 50litrov 1200E komplet cena s montazou a papiermi. Chodi to dobre, spolahlivo a casom sa to vracia na nizsich nakladoch na palivo.
Re: přídavná nádrž na benzín
LPG je fajn, v nasich (cenovych) pomienkach a pri spotrebe Nivy priam nutnost. Ja ho tiez mam, ale este jednoduche podtlakove. LPG vyfuk som lacnejsie ako za 100 € (2600 CZK) nevidel a tam treba 2 diely:
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.ph ... 30#p488053
Ovsem pre zdd to take atraktivne nebude, na vychode je lacnejsi benzin a LPG je narocne na infrastrukturu. Aj v EU je niekedy problem cestovat iba na LPG (cerpacie stanice), nieto este niekde v Azii mimo civilizacie. Benzin ti odleju z kanistra aj v pusti, LPG nie.
Zase na druhej strane ma Tajga pravdu s tymi potencialnymi problemami s pridavnou benzinovou nadrzou. Buzeracia na STK, policajti v terene, odmietnutie poistneho plnenia pri poistnej udalosti z dovodu neschvaleneho zasahu do palivoveho systemu. A taka uprava je vidiet na prvy pohlad.
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.ph ... 30#p488053
Ovsem pre zdd to take atraktivne nebude, na vychode je lacnejsi benzin a LPG je narocne na infrastrukturu. Aj v EU je niekedy problem cestovat iba na LPG (cerpacie stanice), nieto este niekde v Azii mimo civilizacie. Benzin ti odleju z kanistra aj v pusti, LPG nie.
Zase na druhej strane ma Tajga pravdu s tymi potencialnymi problemami s pridavnou benzinovou nadrzou. Buzeracia na STK, policajti v terene, odmietnutie poistneho plnenia pri poistnej udalosti z dovodu neschvaleneho zasahu do palivoveho systemu. A taka uprava je vidiet na prvy pohlad.
Re: přídavná nádrž na benzín
Přídavná nádrž by nebyla připojená na palivovou soustavu, byl by to jen velkej kanystr pod autem, chycenej ocelovejma páskama o spodek auta. Nic víc, ale zase si říkám, že oproti plastovejm kanystrům, kde jeden váží kilo a kousek, by tohle vážilo dohromady 12kilo, takže 3,5 kg versus 12. Ale zase by nehrozilo, že prosákne těsnění u kanystru a v autě bude osvětim.
LPG mají v rusku úplně všude, s tím není problém, kromě dálnýho východu na severu, tam už problém je, ale to je pro našince takovej extrém, protože to je daleko. Zase v uzbekistánu je plyn všude, ale nemají tam pořádněj benzín, kromě velkých měst jen 80 oktanů a to je pro moderní motory docela záhul. Ale to neřeším, niva jezdí i na 80 oktanů a celkem normálně. Spíš se jedná o jízdu do terénu, kde to auto klidně bere 20-30 litrů na sto, v extrému i 40. Navíc nikdo neví, odkud se budete vracet, takže to rezervu určitě chce mít ssebou.
Dávat 30 tisíc za plyn se mi nechce, je to dalších plno kilo navíc a v terénu to bude škodit, protože se nedá spolehnout na to, že před terénem bude pumpa na lpg. Benzín seženete i v zapadlejch kišlakách v pamíru, sice to je smradlavá břečka, ale jezdí na to i moderní motorky euro 6 sice trpí, ale jedou. Natož niva, ta si pošušňává. Plyn tam taky mívají, občas, ale jen v 10kg lahvích a docela drahý, protože je tam drahá doprava. To jen tak pro pobavení.
LPG mají v rusku úplně všude, s tím není problém, kromě dálnýho východu na severu, tam už problém je, ale to je pro našince takovej extrém, protože to je daleko. Zase v uzbekistánu je plyn všude, ale nemají tam pořádněj benzín, kromě velkých měst jen 80 oktanů a to je pro moderní motory docela záhul. Ale to neřeším, niva jezdí i na 80 oktanů a celkem normálně. Spíš se jedná o jízdu do terénu, kde to auto klidně bere 20-30 litrů na sto, v extrému i 40. Navíc nikdo neví, odkud se budete vracet, takže to rezervu určitě chce mít ssebou.
Dávat 30 tisíc za plyn se mi nechce, je to dalších plno kilo navíc a v terénu to bude škodit, protože se nedá spolehnout na to, že před terénem bude pumpa na lpg. Benzín seženete i v zapadlejch kišlakách v pamíru, sice to je smradlavá břečka, ale jezdí na to i moderní motorky euro 6 sice trpí, ale jedou. Natož niva, ta si pošušňává. Plyn tam taky mívají, občas, ale jen v 10kg lahvích a docela drahý, protože je tam drahá doprava. To jen tak pro pobavení.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.