Přídavná nádrž by nebyla připojená na palivovou soustavu, byl by to jen velkej kanystr pod autem, chycenej ocelovejma páskama o spodek auta. Nic víc, ale zase si říkám, že oproti plastovejm kanystrům, kde jeden váží kilo a kousek, by tohle vážilo dohromady 12kilo, takže 3,5 kg versus 12. Ale zase by nehrozilo, že prosákne těsnění u kanystru a v autě bude osvětim.
LPG mají v rusku úplně všude, s tím není problém, kromě dálnýho východu na severu, tam už problém je, ale to je pro našince takovej extrém, protože to je daleko. Zase v uzbekistánu je plyn všude, ale nemají tam pořádněj benzín, kromě velkých měst jen 80 oktanů a to je pro moderní motory docela záhul. Ale to neřeším, niva jezdí i na 80 oktanů a celkem normálně. Spíš se jedná o jízdu do terénu, kde to auto klidně bere 20-30 litrů na sto, v extrému i 40. Navíc nikdo neví, odkud se budete vracet, takže to rezervu určitě chce mít ssebou.
Dávat 30 tisíc za plyn se mi nechce, je to dalších plno kilo navíc a v terénu to bude škodit, protože se nedá spolehnout na to, že před terénem bude pumpa na lpg. Benzín seženete i v zapadlejch kišlakách v pamíru, sice to je smradlavá břečka, ale jezdí na to i moderní motorky euro 6
sice trpí, ale jedou. Natož niva, ta si pošušňává. Plyn tam taky mívají, občas, ale jen v 10kg lahvích a docela drahý, protože je tam drahá doprava. To jen tak pro pobavení.