GO motora 1700
Moderátor: Moderátoři
Re: GO motora 1700
Aha, takže tobě to ukazuje přímo směšovaci poměr, nikoli napětí sondy. Čili eliminujes nedostatky voltmetru.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: GO motora 1700
Ano
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: GO motora 1700
Kdysi jsem měl analogový měřič lambda. Jednička uprostřed, vlevo 0,6 a vpravo 1,4. Jak jsem se rozvedl, někde to zůstalo a když jsem si po čase vzpomněl, náhle to nebylo.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: GO motora 1700
Uuuu, analogovy by bol na ladenie lepsi, uz len kvoli tomu, ze sa to za jazdy lahsie sleduje.
Do buducna pripravujem druhu verziu sirokopasmovej lambda sondy, ktora bude prepojena s PC a so softverom na ladenie map. Ale to sme uz mimo temy
Do buducna pripravujem druhu verziu sirokopasmovej lambda sondy, ktora bude prepojena s PC a so softverom na ladenie map. Ale to sme uz mimo temy
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: GO motora 1700
...toto je na mňa moc.
S Ozonom to ide pekne. Subjektívne mám pocit, že Solex (aj keď zle naladený) bol pri plnom výkone lepší, čo mi dáva logiku.
Uvažujem, že na vianoce si podarujem komplet Stinger 4-2-1, ten by mal mať aj dieru na sondu. A potom s Corym naladime Solex
S Ozonom to ide pekne. Subjektívne mám pocit, že Solex (aj keď zle naladený) bol pri plnom výkone lepší, čo mi dáva logiku.
Uvažujem, že na vianoce si podarujem komplet Stinger 4-2-1, ten by mal mať aj dieru na sondu. A potom s Corym naladime Solex
2103, 2103
Re: GO motora 1700
A už maže?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: GO motora 1700
Problém s nízkym tlakom oleja pretrváva.
Domček vymenený za použitý - nepomohlo. Začať zhora je jednoduchšie takže uvažujem, že kúpim novú vačku + domček. Keď už budem investovať do nového, možno by som mohol kúpiť ostrejšiu vačku, zároveň je to investícia, ktorá možno problém s mazaním nevyrieši... a takto sa do toho zamotávam a neviem sa rozhodnúť
Domček vymenený za použitý - nepomohlo. Začať zhora je jednoduchšie takže uvažujem, že kúpim novú vačku + domček. Keď už budem investovať do nového, možno by som mohol kúpiť ostrejšiu vačku, zároveň je to investícia, ktorá možno problém s mazaním nevyrieši... a takto sa do toho zamotávam a neviem sa rozhodnúť
2103, 2103
Re: GO motora 1700
Zkusil bych podložit pružinu redukčního ventilu olejového čerpadla podložkou. Krom hodiny práce to nic nestojí a je to vyzkoušené.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: GO motora 1700
Spravím to.
Normálnu podložku alebo nejakú hrubšiu?
Medzi ventil (10) a pružinu, alebo pod podložku (6)?
Normálnu podložku alebo nejakú hrubšiu?
Medzi ventil (10) a pružinu, alebo pod podložku (6)?
2103, 2103
Re: GO motora 1700
Pod podložku 6 se vloží plochá podložka. Klasická, obyčejná. Pouze jedna, určitě ne větší počet. To by tlak oleje pak mohl vystoupat moc vysoko a hrozilo by roztržení olejového filtru nebo jeho těsnícího kroužku.
Nevím už přesně, jak je velká, už je to mnoho let, co jsem to dělal. Ale vím jen, že díra v podložce pasuje přesně. Mám za to, že je to desítka. Ale fakt to už přesně nevím.
Dělal jsem to u Lady několikrát a pokud je vše v pořádku, maximální redukovaný tlak oleje se po úpravě pohybuje kolem 6 až 7 bar, což je úplně akorát.
Nevím už přesně, jak je velká, už je to mnoho let, co jsem to dělal. Ale vím jen, že díra v podložce pasuje přesně. Mám za to, že je to desítka. Ale fakt to už přesně nevím.
Dělal jsem to u Lady několikrát a pokud je vše v pořádku, maximální redukovaný tlak oleje se po úpravě pohybuje kolem 6 až 7 bar, což je úplně akorát.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: GO motora 1700
Ak dieru nebude mat, urobime Rad pomozem s ladenim Ak chces, mozem pomoct aj s vyberom vačky. Mozeme to prebrat cez SZ alebo FBM150 píše:...toto je na mňa moc.
S Ozonom to ide pekne. Subjektívne mám pocit, že Solex (aj keď zle naladený) bol pri plnom výkone lepší, čo mi dáva logiku.
Uvažujem, že na vianoce si podarujem komplet Stinger 4-2-1, ten by mal mať aj dieru na sondu. A potom s Corym naladime Solex
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: GO motora 1700
Marek: ďakujem za podrobnosti, pustím sa do toho a dám vedieť.
Cory: určite sa ozvem
Cory: určite sa ozvem
2103, 2103
Re: GO motora 1700
Pokud bude podložka pod redukčním ventilem zvolena správně, měl by být tlak oleje SAE 15W/40 zatepla při 3000 otáčkách motoru kolem 4,5 baru. Při 4500 otáčkách (cca 150 km/h na pětku) byl tlak malinko přes 6 barů, tedy zhruba na maximu.
Studený motor mazal při 1500 otáčkách na 4 bary.
Ale to jsou jen informativní údaje, co si tak matně pamatuji po těch mnoha letech.
Studený motor mazal při 1500 otáčkách na 4 bary.
Ale to jsou jen informativní údaje, co si tak matně pamatuji po těch mnoha letech.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: GO motora 1700
Mým hrubým odhadem, podložka 0,5mm zvedne tlak někam na 4,5bar. Standartní podložka ze železářství má 1,8mm tloušťku a to už je tlak přes 6bar. Ideální je tak 1mm. Toto mam vypozorovane jako maximální tlak u teplého motoru. Nicméně to platí pro 100% funkční olejove čerpadlo.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: GO motora 1700
Takto to vyzerá:
- originál podložka 0,5 mm
- pasuje mi tam podložka hrúbky 2,5 mm - keby som ju dal bez tej pôvodnej, bude to +2 mm. To bude asi vela, že...
- originál podložka 0,5 mm
- pasuje mi tam podložka hrúbky 2,5 mm - keby som ju dal bez tej pôvodnej, bude to +2 mm. To bude asi vela, že...
2103, 2103