Delat nejake hlinikove plochy mi prijde narocne a neumim si to predstavit ve spojich s zelezem. Ale jako doplnkovy material klidne. Jinak je zelezo udrzitelne, zvlast kdyz se zamezi nejakym vodnim kapsam a skviram. Vetsinou svarim, zanatiram a az to vyschne tak to zamaznu lepidlem a jeste pretřu.
Do pevnostnich prahu bych se taky pustil, ale kdyz jsou jeste v klidu, tak do nich moc rypat nebudu, jen misty nejaky kousek prevarim. A odpojeni predku me nejak nebere, vic se zatizi hnaci dif a k stale 2x4x4 nemam vyhrady i se samosvorem vpredu.
Od vcera jsem najel min 250km a dival jsem se na svicku 2. valce. Vypada to zdravou barvu a i hladina oleje se zda byt stejna, byť to je zatim docela brzo k hodnoceni. I tak mi ta petrolejova metoda prijde funkcni a to dost. Predstavo opětovného sundavani hlavy, natoz povytahovani motoru kvuli napravnici odspodu, mi prijde děsiva. V porovnani s petrolejem, ktery cely vikend dřel za mě. Na nejakem foru nekdo zminil, ze petrak aplikuje pri vymenach oleje. To se mi libi a mozna na to taky najedu. I bych nalil pixlu petraku do stareho oleje, nechal jej tam do 10min. tocit a vylil jej. Akorat si rikam, jestli tam nejake zbytky toho petraku nenadelaji nejakou paseku s novym olejem do dalsi vymeny. Preci jen o tom nic moc nevim