Jendo, dik za fundovanu odpoved! Teoreticky tomu sice stale nerozumiem, lebo nechapem ako moze vzniknut uzavrety elektricky obvod po 1 vodici (jedine ak by sa ten pociatocny potencial uzemnoval cez ten cierny kabel spolocneho zemnenia vsetkych tych cidiel). Ale prakticky som pochopil, ze ak zeleny kabel 59 s konektorom odpojim od oktanoveho korektora, malo by tam byt tych referencnych +5V z RJ a ked ho zapojim do oktanoveho korektora, mal by tam byt vystupny signal z korektora.
Realne som nameral na odpojenom konektore naozaj 5,05 V a pri zapojenom konektore 4,06 V, takze takmer maximalna korekcia (zmensenie) predstihu. Otacanim potenciometra sa dali nastavit hodnoty v rozpati 1,11 - 4,64 V, nastavil som teda tu minimalnu hodnotu (nastavovaci/otacaci knoflik potenciometra uplne dolava/v protismere hodinovych ruciciek) a takto to musi stacit. Toto rozladene nastavenie potesi tym viac, ze auto bolo pred cca. pol rokom na "diagnostike" u nemenovaneho odbornika, ktory keby sa naozaj pozrel na tie hodnoty cez ten Tech 1 diagnosticky pristroj, ukazalo by mu to, ze oktanovy korektor zmensuje predstih o dobrych 6-7°. Takto som na to musel prist ja primitivnymi metodami. Co si clovek nespravi sam, to nema.