VAZ 2107
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2107
Zdravim, rad by som aj ja predstavil naseho zigulaka. Jedna sa o Ladu 2107 1500 rok vyroby 1986 so 4-rychlostnou prevodovkou. Auto vlastnim po dedovi ako prvom majitelovi, nakrutene ma uz cez 200-tisic km. Musim povedat ze dedo sa on staral velmi dobre a garazoval ho vo vykurovanej garazi 29 rokov. Zaklad teda nebol najhorsi, ale po tych rokoch si to uz dake opravy pytalo. Postupne riesim veci a pomaly sa ho snazim vratit do tip-top stavu. Minuly rok boli menene predne blatniky nakolko na vodicovej strane sa uz rozmohla hrdza. Dopomohlo tomu urcite to ze blatnik bol uz opravovany skrz skodovu udalost z cias ktore si ja ledva mozem pamatat. Inak je lak povodny a na miestach to uz aj vidno, myslim ale, ze sa mi to prelestenim podarilo zjednotit. Dalej su tam nove predne a zadne brzdy, vyfuk, spojka, svetla ktore som menil lebo stare mali uz biednu parabolu. Obruc volantu stary sa uz zacinal mrvit. A opravili sme aj kopu drobnosti ako otvaranie kufra/kapoty, cidlo oleja, ostrekovace svetiel, padajuce okno, cyklovac stieracov, spinac ventilatora atd.
Co aktualne riesim je motor, v ktorom bolo nutne vymenit retaz cca 300km od domu. Pocitovo vsak auto nieje take zive ako pred tym preto dufam ze bude stacit spravne nastavenie. Zacal strajkovat aj karburator ktory zacal tiect, konkretne akceleracna membrana to mala uz za sebou. Ta bola nahradena, ale nie dlho nato zacalo tiec zas nieco dalsie tak karburator isiel na repas. Zaver bol ze sa uvolnila ta trupka na privod paliva. Kedze som uz stracal nervy a pocas cakania na diel sme to skusili zalepit tekutym kovom, zatial to drzi aj ked stale uvazujem ci tam radsej nenahodit rovno ten novy karburator... A tak teda dako zije ta lada svoj zivot snami dalej , aj ked jej to pravidelne stazuju neustale TK a EK a nedostatok casu.
PS: Budem velmi rad ak mi poradite servis alebo odbornika ktory tomu rozumie a vedel by sa na ten motor pozriet v okrese Turcianske Teplice/Martin.
Co aktualne riesim je motor, v ktorom bolo nutne vymenit retaz cca 300km od domu. Pocitovo vsak auto nieje take zive ako pred tym preto dufam ze bude stacit spravne nastavenie. Zacal strajkovat aj karburator ktory zacal tiect, konkretne akceleracna membrana to mala uz za sebou. Ta bola nahradena, ale nie dlho nato zacalo tiec zas nieco dalsie tak karburator isiel na repas. Zaver bol ze sa uvolnila ta trupka na privod paliva. Kedze som uz stracal nervy a pocas cakania na diel sme to skusili zalepit tekutym kovom, zatial to drzi aj ked stale uvazujem ci tam radsej nenahodit rovno ten novy karburator... A tak teda dako zije ta lada svoj zivot snami dalej , aj ked jej to pravidelne stazuju neustale TK a EK a nedostatok casu.
PS: Budem velmi rad ak mi poradite servis alebo odbornika ktory tomu rozumie a vedel by sa na ten motor pozriet v okrese Turcianske Teplice/Martin.
Re: VAZ 2107
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: VAZ 2107
Dakujem viem, uz som ti pisal . Len mi to prisla celkom dialka.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: VAZ 2107
2107 jest nejhezci a nejlepsi Ladou o tom neni sporu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: VAZ 2107
Aha, tak ok
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: VAZ 2107
Pche to ešte nepoznáš Vestu, zlomíme ťa, do roka a do dňa si ju kúpišKřečík Barbuška píše:2107 jest nejhezci a nejlepsi Ladou o tom neni sporu.
Inak pekná modernejšia klasika, ja už si ju pamatám len ako vozidlá VB a našich indijánov, ale aj tých posledných kusov je už dnes menej a menej. To som sa lakomil na nejakú susedovu 2103/2106 a vyfúkli mi ju
Tak nech dlho jazdí, pevné nervy a odhodlanie.
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: VAZ 2107
Nekoupim, uvazl jsem v Kaline a jejim pofidernim klonu se kterymi jiz doziju, brrr ... .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: VAZ 2107
Já mám na 2101 ten nátrubek přilepen "Bizon tmel" od roku 1996 a drží to do dnes (udělal jsem tam drážky, i uvnitř). Tak bych se toho nebál Spíš nového karbu kdoví z které výroby.....
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: VAZ 2107
v tom pripade sa mozem obavat aj toho stareho, bol na repase a chalan co ho skladal pouzil opravnu sadu co som mu dal takze tam su aj tak pomenene veci, mam sice aj stare veci z neho odlozene ale...
Re: VAZ 2107
Takze pridavam update, podarilo sa mi vyuzit 3 mesacny odklad STK/EK a tunajsi clen Cory(Ladacor) sa mi pozrel na auto. Nakoniec isla hlava na repas. Pri skladani sa namontoval aj ten novy karburator. Uz mam uspesne absolvovanu STK/EK a zase na chvilu pokoj. Technik pri emisnej len pozeral a skomentoval slovami.. "Fuuha, hodnoty CO ako na novom aute".
Takze Cory-ho mozem len odporucit , naozaj odbornik nielen na motor ale pomohol a poradil aj s inymi vecami ako vyfuk, nefunknce osvetlenie budikov atd.
Takze Cory-ho mozem len odporucit , naozaj odbornik nielen na motor ale pomohol a poradil aj s inymi vecami ako vyfuk, nefunknce osvetlenie budikov atd.
Re: VAZ 2107
Preco bol potrebny repas hlavy?
Zigul s karburatorom sa zmesti do svojich emisnych noriem s rezervou, staci aby to nespalovalo olej, nevynechavalo zapalovanie a bol nastaveny karburator.
Zigul s karburatorom sa zmesti do svojich emisnych noriem s rezervou, staci aby to nespalovalo olej, nevynechavalo zapalovanie a bol nastaveny karburator.
Re: VAZ 2107
A ešte aby vsetky ventily ako tak tesnili.
Čo bolo hlave? Vydreta vačka, vahadla, vršky ventilov, netesne ventily a hlava kriva tak, že bolo potrebne z nej stiahnuť 0,50mm. O stvrdnutych guferach ventilov ani nehovorim. Plus vymena vyfukovych voditok. Sacie boli dokonca v hornej tolerancii montazneho rozmeru 0,06mm.
Čo bolo hlave? Vydreta vačka, vahadla, vršky ventilov, netesne ventily a hlava kriva tak, že bolo potrebne z nej stiahnuť 0,50mm. O stvrdnutych guferach ventilov ani nehovorim. Plus vymena vyfukovych voditok. Sacie boli dokonca v hornej tolerancii montazneho rozmeru 0,06mm.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: VAZ 2107
A kompresne tlaky uz boli nizsie? Jazdi(lo) to na LPG?