Klapání v horní části motoru?
Moderátor: Moderátoři
Re: Klapání v horní části motoru?
Ked vyberies sviecky, otocit to aj cez alternator.
Re: Klapání v horní části motoru?
Pri toceni motorem pro napnuti retezu zvednu predni kolo, zaradim rychlost a tocim tim kolem i motorem.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Klapání v horní části motoru?
Tak napínák vyměněn za mechaničeskij avtomat. Výměna proběhla s kouzelnickým trikem: "Jak protáhnout očkovej klíč po té olejové trubičce od konce u čidla až k napínáku."
Do oleje jsem přidal LiquiMoly na hydroštely, tak uvidím, jestli se to utiší.
Do oleje jsem přidal LiquiMoly na hydroštely, tak uvidím, jestli se to utiší.
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klapání v horní části motoru?
To si takhle usilovně dotahuješ matici očkovým klíčem a po dotažení zjistíš, že se šroub opřel o protilehlý kus … . L.nespor.jenda píše:... s kouzelnickým trikem: "Jak protáhnout očkovej klíč … .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Klapání v horní části motoru?
Tak hlavně, že očko nasadíš. Protože kdyby to bylo u železa...
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klapání v horní části motoru?
Hm … to je pravda. Ale když ten klíč od matky neuteče - aspoň jej příště nemusíš hledat . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Klapání v horní části motoru?
S takovým přístupem bude mít člověk velkou spotřebu klíčů. Ale aspoň budou mít zaměstnanci Tony co žrát.
---
Klapání se docela dost ztišilo, ale u teplého motoru je stále jemně slyšet.
---
Klapání se docela dost ztišilo, ale u teplého motoru je stále jemně slyšet.
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klapání v horní části motoru?
Řekl bych, že ne - jde pouze o prvotní investici . L.nespor.jenda píše:S takovým přístupem bude mít člověk velkou spotřebu klíčů.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Klapání v horní části motoru?
Omlouvám se, nepřesně jsem se vyjádřil. Napsal jsem člověk, ale myslel jsem lidi jako Ondra nebo Mára, kteří se ráno rozhodují, jestli si koupí chleba nebo rohlíky a salám nebo Nivu. Tam by ty investice rozhodně nebyly jednorázové.
Ale to už se, jak říkáme my lidé s jazykem světa znalým, dostáváme dosti mimo topiče.
Ale to už se, jak říkáme my lidé s jazykem světa znalým, dostáváme dosti mimo topiče.
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Klapání v horní části motoru?
Tak už je motor tichoučký jako sovětské hodinky. Když jsem doplňoval olej, tak jsem s ním přidal vždycky trošku i toho aditiva pro hydroštely od LiquiMoly, které zmiňuju výše, a minulý týden jsem přestal slyšet i to jemné klapání.
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klapání v horní části motoru?
Nejvyšší čas na návštěvu ORL .nespor.jenda píše:..., a minulý týden jsem přestal slyšet i to jemné klapání.
Já vždy, když si vyčistím uši, tak slyším jak netopýr . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Klapání v horní části motoru?
Tak je to tu zas.
Po tom, co Niva cca 4 měsíce prakticky stála a jezdila jen sporadicky a pak jsem s ní cca týden jezdil (z toho většinu času v nouzáku) se z tichého klapání po prvním vyjetí po zmíněné pauze stalo po jedné delší cestě stalo hlasité, traktorové a nepříjemné klapání, no spíš rachot.
Můžou tohle (viz video) být opět hydroštely, nebo je to něco jiného?
https://drive.google.com/file/d/1qQjcxm ... sp=sharing
Po tom, co Niva cca 4 měsíce prakticky stála a jezdila jen sporadicky a pak jsem s ní cca týden jezdil (z toho většinu času v nouzáku) se z tichého klapání po prvním vyjetí po zmíněné pauze stalo po jedné delší cestě stalo hlasité, traktorové a nepříjemné klapání, no spíš rachot.
Můžou tohle (viz video) být opět hydroštely, nebo je to něco jiného?
https://drive.google.com/file/d/1qQjcxm ... sp=sharing
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.
Re: Klapání v horní části motoru?
Ano, hydrostel.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Klapání v horní části motoru?
Sundal jsem víko ventilů a problém je ten, že:
1) jeden hydroštel se nejspíš povolil a je povyskočený a ještě vyosený jinak než ty ostatní 2) praskla olejová rampa Půjde to opravit výměnou hydroštelů a rampy, nebo se mám obávat toho, že místo toho povyskočeného nepůjde našroubovat nový?
Jak se to vlastně mohlo stát, že takhle povyskočil?
1) jeden hydroštel se nejspíš povolil a je povyskočený a ještě vyosený jinak než ty ostatní 2) praskla olejová rampa Půjde to opravit výměnou hydroštelů a rampy, nebo se mám obávat toho, že místo toho povyskočeného nepůjde našroubovat nový?
Jak se to vlastně mohlo stát, že takhle povyskočil?
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Klapání v horní části motoru?
Poradí mi někdo, prosím:
- jaký je dotahovací moment hydroštelů?
- jaký je dotahovací moment "pouzdra" vačky? (Podařilo se mi najít pořadí utahování, ale ne jakým momentem.)
- je nutné při výměně nový hydroštel stlačovat, případně s ním dělat něco jiného?
- jaký je dotahovací moment hydroštelů?
- jaký je dotahovací moment "pouzdra" vačky? (Podařilo se mi najít pořadí utahování, ale ne jakým momentem.)
- je nutné při výměně nový hydroštel stlačovat, případně s ním dělat něco jiného?
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.