motor se dusí
Moderátor: Moderátoři
motor se dusí
Zdravim neměl někdo problem s nivou 1,7i 98 za studena motor nastartuje a jede po zahřátí chcípne a potom už nejde natočit jen s plným plynem.Jiskru dává, čerpadllo tlačí,jednobod vstřikuje.začne hulit a hřeje se katalizátor
Re: motor se dusí
Pri startovani s plnym plynom sa u jednobodu zapina rezim prevetrania uchlastaneho motora, kedy jednotka dava extremne chudobnu zmes. Ked to teda chyti pri plnom plyne, videl by som to na prechlastanie. Check engine svieti?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: motor se dusí
Ani pri zapnuti zapalovania?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: motor se dusí
povolil se i výfuk jestli neni zacpanej kat tim to taky není
ani při zapnutým zapalování
asi bude prdlá žárovka
takže studený auto nastartuju na otočení jede jak má tak 3min.pak zdechne a uz nejde natočit než zas vychladne
Pozn. moderátora: Nepiš, prosím, vícenásobný příspěvky. Používej tlačítko Upravit!
ani při zapnutým zapalování
asi bude prdlá žárovka
takže studený auto nastartuju na otočení jede jak má tak 3min.pak zdechne a uz nejde natočit než zas vychladne
Pozn. moderátora: Nepiš, prosím, vícenásobný příspěvky. Používej tlačítko Upravit!
Re: motor se dusí
Tak v prvom rade spojazdni ziarovku kontrolky check engine a vyblikaj chybove kody. Potom sa mozeme pohnut dalej
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: motor se dusí
tak sem rozchodil kontrolku prosimtě blik mezera 5xblik tohle třikrát
potom 5x ,4x,5x,4x,5x,4x
potom 5x ,4x,5x,4x,5x,4x
Naposledy upravil(a) sahul dne pon dub 13, 2020 12:46, celkem upraveno 1 x.
Re: motor se dusí
Takze najskor ti vyblikalo kod 12 a potom kod 15? Len si overujem, ci si spravne postupoval
Tu je postup https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=14735
Tu je postup https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=14735
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: motor se dusí
přesně tak plus ještě blikání 5,4,5,4,5,4
a pak celé znovu takže kód 12,kód 15,kód 54
a pak celé znovu takže kód 12,kód 15,kód 54
Naposledy upravil(a) sahul dne pon dub 13, 2020 13:00, celkem upraveno 1 x.
Re: motor se dusí
Nerozumiem.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: motor se dusí
kód 12,kód 15,kód 54
Re: motor se dusí
čidlo teploty motoru do jednotky co ta oktanová korekce
Re: motor se dusí
Chyba 15 sa zaznamena vtedy, ak motor pracuje dlhsie ako 58s a zaroven hodnota vystupneho signalu snimaca teploty nižsia ako -37°C. Pravdepodobne je vadny snimac teploty, pripadne zlty vodic iduci do RJ na poziciu C10. Zmeraj odpor snimaca medzi pinmi A a B a napis sem, kolko ma ohmov, pripadne vyber snimac a otestuj ho. Prikladam tabulku zavislosti odporu od teploty. Alebo skus pri zdochnuti snimac odpojit, nastartovat by malo ist a mali by bezat sahary.
Chyba 54 sa zaznamena vtedy, ak vystupne napatie z oktanoveho korektoru je nizsie ako 0,5V alebo vyssie ako 4,9V po dobu 2s. Vystupny vodic je vodic zelenej farby. Navrhujem nastartovat motor, zmerat napatie na zelenom vodici:
1) Ak je napatie v rozmedzi 1-4,7V, ide o sporadicku zavadu, navrhujem kontrolu zvazku, ci sa zeleny vodic niekde nepredral na kostru.
2) Ak nameras napatie nizsie ako 1V, odpoj konektor od korektora. Ak je po odpojeni konektora napatie vyssie ako 4,7V, ide o vadny korektor. Ak je po odpojeni konektora napatie nizsie ako 4,7V, je niekde predraty a ukostreny zeleny vodic, alebo je vadna RJ.
3) Ak nameras napatie vyssie ako 4,7V, potom sa rozpisem, lebo je toho vela na pisanie
Ako prve treba skontrolovat konektory a piny a ci nie su zaoxidovane.
Chyba 54 sa zaznamena vtedy, ak vystupne napatie z oktanoveho korektoru je nizsie ako 0,5V alebo vyssie ako 4,9V po dobu 2s. Vystupny vodic je vodic zelenej farby. Navrhujem nastartovat motor, zmerat napatie na zelenom vodici:
1) Ak je napatie v rozmedzi 1-4,7V, ide o sporadicku zavadu, navrhujem kontrolu zvazku, ci sa zeleny vodic niekde nepredral na kostru.
2) Ak nameras napatie nizsie ako 1V, odpoj konektor od korektora. Ak je po odpojeni konektora napatie vyssie ako 4,7V, ide o vadny korektor. Ak je po odpojeni konektora napatie nizsie ako 4,7V, je niekde predraty a ukostreny zeleny vodic, alebo je vadna RJ.
3) Ak nameras napatie vyssie ako 4,7V, potom sa rozpisem, lebo je toho vela na pisanie
Ako prve treba skontrolovat konektory a piny a ci nie su zaoxidovane.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: motor se dusí
a kde najdu oktanový korektor
to je jako lambda sonda?
to je jako lambda sonda?
Re: motor se dusí
Nie, je to potenciometer. Ak sa nemylim, tak na nive je niekde pri baterke
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)