Náhradní mám bez papírů a byla už dávno odhlášena..dík

Moderátor: Moderátoři
Když jsem to zjišťoval, bylo třeba k výměně mít doklady od obou. Bez dokladů to jde jen nelegálně...Usak-lada píše:Hoj,mohl by mi někdo poradit jak je to na úřadech kdyz chci změnu kastle u ladovky?
Náhradní mám bez papírů a byla už dávno odhlášena..dík
Ano, a já to dělal v roce 1996 a musel jsem mít doklady od obou. A ještě byl problém, že starý vůz byl psán na tátu a nová kastle na mne. Tak jsem nejdřív musel udělat přepis. Tehdy naštěstí ještě nebyly evidenční kontroly - starý vůz již fizicky neexistovalPanthymaeus (Honza) píše:Když jsem to zjišťoval, bylo třeba k výměně mít doklady od obou. Bez dokladů to jde jen nelegálně...Usak-lada píše:Hoj,mohl by mi někdo poradit jak je to na úřadech kdyz chci změnu kastle u ladovky?
Náhradní mám bez papírů a byla už dávno odhlášena..dík
Jedna cesta z téhle bryndy existuje a sice je třeba šikovných rukou, brusky, svářečky a pak retuše barvou...Nulašestka píše:Jedině přihlásit to pak na Véčka, ale jak zároveň zrušit stávající doklady bez likvidace vozidla... to je otázka.
Jimmi - víš, že tomu co tady píšeš vůbec nerozumím ? jaem zvědav jak ostatníJimmi píše:Dříve se přepisovalo nové číslo to TP. Pak to změnili a kastli se přiřadilo nové číslo, které se vyrazilo vedle toho starého a to se přeškrtalo. A pak jsem to už přestal sledovat.
V devadesátých letech a možná i později se dalo snadno zlegalizovat cokoliv. Vyměnil jsi kastli a nový číslo se přepsalo do techničáku. Pak stačilo vystavit duplikát techničáku a ta historie najednou vymizela. Proto to změnili a zkomplikovali.valda1971 píše:Jimmi - víš, že tomu co tady píšeš vůbec nerozumím ? jaem zvědav jak ostatní