Diky. Kdyz v roce 2013 vysla Mazda 3 BM, hrozne se mi nelibila. Fakt jsem to auto hejtoval a kdyz jsem ho pak videl nazivo, chtel jsem ho. U noveho modelu se mi aspon hned napoprve libila maska. Musel jsem ji mit
Na ten zadek si zvykam, ale tak jako zadna zena neni idelani, krome Lady 2101 ani zadne auto neni idealni.
A ted dnesni pribeh z cyklu "to auto je na me moc moderni":
Vite jak se rika, ze moderni technologie usnadnuji zivot? No, neni tomu tak vzdy…
Tak treba dnes jsem chtel v garazi posunout zaparkovane auto o pul metru dopredu, abych se dostal ke skrini a zpet.
U starych (a ne tak starych, porad jsou v prodeji) stacilo otevrit dvere ridice, naklonit se dovnitr, vyradit, pokud byla zatazena rucni brzda, tak odbrzdit, popostrcit 50 cm, zaradit, zavrit dvere.
U posledniho vykriku techniky je to ale narocnejsi… Musite vlezt dovnitr a zkusit odbrzdit elektronickou brzdu. Auto ma vyple zapalovani, tak nic. Takze zapnete zapalovani. Odbrzdit stale nejde, tak seslapnete spojku, nastartujete motor a zkusite se rozjet. Auto se automaticky neodbrzdi. Ok, asi to bude tim, ze nejsem pripoutany. Na to kaslu, odbrzdime rucne. Takze seslapnu pedal brzdy a zmacknu tlacitko. Nic. Ha, vzdyt ja mam otevrene dvere! Zavru dvere, seslapnu pedal brzdy, zmacknu tlacitko, auto se odbrzdi, zaradim jednicku, popojedu 50 cm a je to. Seslapnout spojku, vypnout tlacitkem motor…
Zajimavosti je, ze jsem neprisel na to, jak navzdy vypnout automaticke zabrzdovani, ale zaroven jak navzdy zapnout Auto Hold…
Boze, jak to auto mam rad, vymenil bych vsechny tri barevne displeje za blbou paku rucni brzdy