Mazda 3 2019
Moderátor: Moderátoři
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Marek: Jo, tohle by melo byt trestne. Udelat dvoulitr a takhle ho SW z****... No o duvod vic, sehnat si nekoho, kdo mi to chipne. Tohle je jen kvuli pitomym emisim, ktere se stejne neuspori...
Jinak Mazda ted zverejnila konfiguraci 150 konoveho motoru, ktery jde do Evropy a dle specifikaci jde temer o totozny motor jako je ten 122 konovy... U prechoziho modelu to bylo taky tak a ukazalo se, ze ten 150 konovej byl proste jen s jinejma mapama a jinou prevodovkou...
Jinak Mazda ted zverejnila konfiguraci 150 konoveho motoru, ktery jde do Evropy a dle specifikaci jde temer o totozny motor jako je ten 122 konovy... U prechoziho modelu to bylo taky tak a ukazalo se, ze ten 150 konovej byl proste jen s jinejma mapama a jinou prevodovkou...
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Mazda 3 2019
Ono to tak často bývá. Takových motorů je celá řada napříč celým světem.
Ten průběh točivého momentu do 4000 otáček je famózní a jeho maximum 210 Nm je na atmosférický dvoulitr nevídané. Ovšem pak.......... Kdyby se to lehce upravilo, věřím, že 150 koní tam bude raz dva, možná i 160. Čistě teoreticky by na 6000 otáčkách motor mohl mít klidně kolem 180 Nm, což by znamenalo 113 kW. Na spojku ani převodovku to nebude mít absolutně žádný vliv, stejně tak na poloosy a nápravy - to jsou díly dimenzované na točivý moment, jehož maximum se pravděpodobně už měnit nebude. Bude nesrovnatelně vyšší zrychlení vozu, maximální rychlost a nižší spotřeba ve vyšších otáčkách. Čili paradoxně to emisim může spíš pomoct.
Ten průběh točivého momentu do 4000 otáček je famózní a jeho maximum 210 Nm je na atmosférický dvoulitr nevídané. Ovšem pak.......... Kdyby se to lehce upravilo, věřím, že 150 koní tam bude raz dva, možná i 160. Čistě teoreticky by na 6000 otáčkách motor mohl mít klidně kolem 180 Nm, což by znamenalo 113 kW. Na spojku ani převodovku to nebude mít absolutně žádný vliv, stejně tak na poloosy a nápravy - to jsou díly dimenzované na točivý moment, jehož maximum se pravděpodobně už měnit nebude. Bude nesrovnatelně vyšší zrychlení vozu, maximální rychlost a nižší spotřeba ve vyšších otáčkách. Čili paradoxně to emisim může spíš pomoct.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Tommel
- Příspěvky: 3266
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
ESP se u toho dá vypnout úplně a nebo se zase zapne od určité rychlosti ?mceza píše:Pak ma jeste samostatne tlacitko ESP (logicky) a parkovaci senzory.
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Nezkousel jsem, zkusim. Ale s absenci zadniho nahonu je to dobry tak max na vyjeti kopce ve snehu...
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
- Tommel
- Příspěvky: 3266
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Třeba u normální Vesty se ESP zapne od určité rychlosti ( 64km/h cca ) no a u Sporta jde vypnout úplně
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Mazda 3 2019
Tak to se šeredně pleteš.mceza píše: Ale s absenci zadniho nahonu je to dobry tak max na vyjeti kopce ve snehu...
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Mazda 3 2019
Včera jsem měl tu možnost se Martinovým novým povozem svézt. Nasomroval jsem se mu i za volant a kupodivu mě řídit nechal. Určitě bych zde mohl napsat nějaká ta subjektivní negativa, ale ve směs to byli jen blbosti. Vypíchnul bych jen horší nálézání zadními dveřmi a mizerné zadní repro. Co mě ale velmi mile překvapilo a co z fotek zdaleka nevypadá tak dobře jak v reálu, je interier. Respektive přístrojová deska a ovládání funkcí. Tam si opravdu hodně vyhráli. Nejen že je vše suprově přehledné, tlačítka nádherně podsvětlená s jasně viditelným znakem k čemu jsou, ovládání intuitivní a přesné ... k tomu všemu perfektně udělaná loketní opěrka, takže řazení kvaltů je naprostá neobtěžující radost. Za přístrojovku velký palec nahoru.
Řízení, brzdy, motor ... je to příjemné svezení, které drží standart dnešních moderních vozidel. Ničím neurazí, ani nepřekvapí. Každopádně hodnotím pouze městský provoz, spěchal jsem na pivo Motor hezky svižný, leč od nízkých otáček mrtvý. Hodně mi vadila neochota rozjezdu na druhý rychlostní stupeň, z rychlosti cca 10km/h. Prostě pomaličku dojíždíte ke křižovatce, lehce brzdíte na červenou, auto plynule zastavuje a najednou padne zelená. V takovém případě jsem zvyklý zařadit dvojku, auto přece ještě jede... každopádně jak se motor rozjede, jede velmi pěkně, reakce na plyn perfektní a ja znát, že se bude rád vytáčet.
Martine, přeji spoustu spokojených kilometrů. Je to moc pěkné auto
Řízení, brzdy, motor ... je to příjemné svezení, které drží standart dnešních moderních vozidel. Ničím neurazí, ani nepřekvapí. Každopádně hodnotím pouze městský provoz, spěchal jsem na pivo Motor hezky svižný, leč od nízkých otáček mrtvý. Hodně mi vadila neochota rozjezdu na druhý rychlostní stupeň, z rychlosti cca 10km/h. Prostě pomaličku dojíždíte ke křižovatce, lehce brzdíte na červenou, auto plynule zastavuje a najednou padne zelená. V takovém případě jsem zvyklý zařadit dvojku, auto přece ještě jede... každopádně jak se motor rozjede, jede velmi pěkně, reakce na plyn perfektní a ja znát, že se bude rád vytáčet.
Martine, přeji spoustu spokojených kilometrů. Je to moc pěkné auto
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Mazda 3 2019
Tohle auto buď miluješ, nebo nenávidíš . Přeju hodně šťastných kilometrů! PS:
V roce 1998, když přišel první den na trh Peugeot 206, vracel jsem se z Německa, tak jsem se na něj šel u nějakého dealera cestou podívat. Měl jsem v tu dobu už 3tího Peugeota, ale když jsem ho viděl, tak měl natolik jiný design, že jsem řekl "nikdy". No odpoledne jsem si ho u místního prodejce koupil ... . Honza
V roce 1998, když přišel první den na trh Peugeot 206, vracel jsem se z Německa, tak jsem se na něj šel u nějakého dealera cestou podívat. Měl jsem v tu dobu už 3tího Peugeota, ale když jsem ho viděl, tak měl natolik jiný design, že jsem řekl "nikdy". No odpoledne jsem si ho u místního prodejce koupil ... . Honza
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Diky. Kdyz v roce 2013 vysla Mazda 3 BM, hrozne se mi nelibila. Fakt jsem to auto hejtoval a kdyz jsem ho pak videl nazivo, chtel jsem ho. U noveho modelu se mi aspon hned napoprve libila maska. Musel jsem ji mit Na ten zadek si zvykam, ale tak jako zadna zena neni idelani, krome Lady 2101 ani zadne auto neni idealni.
A ted dnesni pribeh z cyklu "to auto je na me moc moderni":
Vite jak se rika, ze moderni technologie usnadnuji zivot? No, neni tomu tak vzdy…
Tak treba dnes jsem chtel v garazi posunout zaparkovane auto o pul metru dopredu, abych se dostal ke skrini a zpet.
U starych (a ne tak starych, porad jsou v prodeji) stacilo otevrit dvere ridice, naklonit se dovnitr, vyradit, pokud byla zatazena rucni brzda, tak odbrzdit, popostrcit 50 cm, zaradit, zavrit dvere.
U posledniho vykriku techniky je to ale narocnejsi… Musite vlezt dovnitr a zkusit odbrzdit elektronickou brzdu. Auto ma vyple zapalovani, tak nic. Takze zapnete zapalovani. Odbrzdit stale nejde, tak seslapnete spojku, nastartujete motor a zkusite se rozjet. Auto se automaticky neodbrzdi. Ok, asi to bude tim, ze nejsem pripoutany. Na to kaslu, odbrzdime rucne. Takze seslapnu pedal brzdy a zmacknu tlacitko. Nic. Ha, vzdyt ja mam otevrene dvere! Zavru dvere, seslapnu pedal brzdy, zmacknu tlacitko, auto se odbrzdi, zaradim jednicku, popojedu 50 cm a je to. Seslapnout spojku, vypnout tlacitkem motor…
Zajimavosti je, ze jsem neprisel na to, jak navzdy vypnout automaticke zabrzdovani, ale zaroven jak navzdy zapnout Auto Hold…
Boze, jak to auto mam rad, vymenil bych vsechny tri barevne displeje za blbou paku rucni brzdy
A ted dnesni pribeh z cyklu "to auto je na me moc moderni":
Vite jak se rika, ze moderni technologie usnadnuji zivot? No, neni tomu tak vzdy…
Tak treba dnes jsem chtel v garazi posunout zaparkovane auto o pul metru dopredu, abych se dostal ke skrini a zpet.
U starych (a ne tak starych, porad jsou v prodeji) stacilo otevrit dvere ridice, naklonit se dovnitr, vyradit, pokud byla zatazena rucni brzda, tak odbrzdit, popostrcit 50 cm, zaradit, zavrit dvere.
U posledniho vykriku techniky je to ale narocnejsi… Musite vlezt dovnitr a zkusit odbrzdit elektronickou brzdu. Auto ma vyple zapalovani, tak nic. Takze zapnete zapalovani. Odbrzdit stale nejde, tak seslapnete spojku, nastartujete motor a zkusite se rozjet. Auto se automaticky neodbrzdi. Ok, asi to bude tim, ze nejsem pripoutany. Na to kaslu, odbrzdime rucne. Takze seslapnu pedal brzdy a zmacknu tlacitko. Nic. Ha, vzdyt ja mam otevrene dvere! Zavru dvere, seslapnu pedal brzdy, zmacknu tlacitko, auto se odbrzdi, zaradim jednicku, popojedu 50 cm a je to. Seslapnout spojku, vypnout tlacitkem motor…
Zajimavosti je, ze jsem neprisel na to, jak navzdy vypnout automaticke zabrzdovani, ale zaroven jak navzdy zapnout Auto Hold…
Boze, jak to auto mam rad, vymenil bych vsechny tri barevne displeje za blbou paku rucni brzdy
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Mazda 3 2019
jezdit s vypnutym motorem a jeste k tomu s otevrenyma dverma je nebezpecne kor v garazi.
mne se trojka mooc libi, ale v sedanu. je ale falt ze tu tvoji zad jsem jeste na zivo nevidel, treba pak budu mit jiny nazor.
mne se trojka mooc libi, ale v sedanu. je ale falt ze tu tvoji zad jsem jeste na zivo nevidel, treba pak budu mit jiny nazor.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Sedan je moc hezkej. Ale takovejch aut jezdi spousta (navic se mi nelibil ten stribrny chrom kolem masky). HB je jedinecny. Sam si na nej jeste furt zvykam
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Hm, C-sloupek a sklon střechy to má trochu jak Poběda.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Mazda 3 2019
Crocodile píše:Hm, C-sloupek a sklon střechy to má trochu jak Poběda.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Mazda 3 2019
koukam ze sis porad nechal bmw na blbnuti a mazdu mas jen na bezne jezdeni
a 2101 na motoristickou nirvanu a na baleni holek
dobra sestava!
a 2101 na motoristickou nirvanu a na baleni holek
dobra sestava!
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Je, kez by BMW musi do sveta. Ale nejdriv ho musim umejt a vyfotit
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)