Mazda 3 2019
Moderátor: Moderátoři
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Mazda 3 2019
Jak jsem jiz naznacil v jinem tematu, po dlouhych 4 letech se od BMW vracim k Mazde jako svemu autu na denni jezdeni.
Uz posledni dva roky jsem zoufale hledal nahradu za sve BMW E90 318i. Toto auto mam rad, jezdi se mi s nim vyborne, ale vozovy park by se mel po case obnovovat a od te doby co jsem prekrocil 250 tisic km, vrazil penize do brzd, rozvodu a hromady dalsich veci, je na case poslat ho dal. Jeste nadela snad hodne parady, ale ted za nej jeste neco dostanu
Tak a kdyz BMW pryc, co misto toho? Mam pouze dva pozadavky a tim je zadni nahon a alespon dvoulitrovy motor. Tim jsem prakticky vyloucil vsechna nova (a novejsi) auta. Zbyly mi vicemene zas jen ty bavoraky... Jsou to krasna auta, ale uz na me E90 je znat, ze slava BMW uz pomalu odchazi. A u novejsich modelu uz odesla uplne... V kazde recenzi ojetin vam F30 rozmluvi a nova stoji neco malo pres milion. To nemam.
No, nebudu vas dele trapit - v jednom autosalonu jsem dostal krasnou slevu na novou Mazdu 3. Musim obrecet zadokolku (a je to zly, moc zly), mechanickou parkovaci brzu (snad jeste horsi) a trochu toho vnitrniho prostoru. Ale prave jsem si ji dovezl domu a dojmy jsou po 250 km velice pozitivni.
Ted tedy moje recenze:
Design
Subjektivni zalezitost, takze nebudu rikat, ze se vam musi libit. Co je ovsem nepopiratelny fakt, Mazda 3 je proste jina. Spousta modernich aut je krasnych - koncern VW (VW, Skoda, Seat...) dela hezka auta, Volvo, BMW, Mercedes, Fiat, Ford, Lada... Proste vsichni (pokus nesouhlasite, respektuji to, ale to je tak vse, co s tim muzete udelat). A dokonce uz i Hyundai zjistila, ze pokud chteji prodavat v Evrope, musi tomu podridit design a na jejich auta se uz da docela i koukat (az na ten cirkusacky interier). Ale vsechna tato auta jsou vicemene stejna. Tamhle prolis navic, tamhle vetsi mrizka, tamhle chromova lista. Mazda 3 sla ale uplne jinym smerem. Za cenu toho, ze se mnohym nebude libit, se rozhodla nebyt tuctova - takze masivni predni mrizka (ale ne tak oskliva jako maji nove BMW), extremne dlouha kapota, zadni dvere jsou skoro jen plech bez skla a hlavne... ten... ten mnohymi proklinany C sloupek... Jedine co mohu rict, ze ac se vam libi nebo ne, na zadne fotografii nejde uplne vystihnout a na zivo je to uplne jine auto (a subjektivne hezci).
Vnitrni prostor je na auto teto kategorie dobry. Jako 188 cm vysoky ridic si v pohode sednu za sebe (jen to nalejzani na zadni sedacky diky zaoblene strese je jak do BVP), kufr zadna slava, ale ani nic hrozneho. Vedel jsem do ceho jdu a dobrovolne jsem vymenil prostor za design.
Motor
Objem nenahradis. Proto jsem si radsi koupil dvoulitrovou atmosferu s pohymi 122 konmi, nez vymenit pul litru za nafoukanych dvacet koni navic (coz by ale treba u Skodovky znamenalo nejvyssi motorizaci a tedy i poradny balik penez navrch!). Po ujeti 250 km musim rict, ze super svezeni. Auto se chova tak, jak bych od atmosfery cekal, zaroven se velice rado necha vytacet. Je to zive, ale pritom kultivovane. Pri srovnani s BMW si ale musim povzdechnout nad prevodovkou. Diky emisnim limitum (predpokladam) je treba treti rychlostni stupen je uplne mrtvy. No, snad se to trochu zajede a vykon jeste vyleze nahoru. Krome systemu odpojovani dvou valcu (mohu potvrdit, ze se o tom dozvite jen kdyz si nechate na displeji zobrazit stav vozidla - na jizde se to nijak neprojevuje) je Mazda 3 i tzv. Mild Hybrid. To znamena, ze ma maly (cca 6kW) motorgenerator misto starteru a malou lithiovou baterii. Pri brzdeni se uklada do baterie energie, ktera pak napaji el. spotrebice, pripadne motorgenerator svymi 6 kW pomaha pri rozjezdech. Popravde jsem to moc nepoznal, ale je to spise na usporu paliva do mesta nez na akceleraci na okreskach, takze to snad nejak funguje...
Celkova spotreba Kolin - Kutna Hora - Uhlirske Janovice - Caslav - Brno (cca 250 km, okresky, vesnice, silnice 1. tridy, dalnice, mesto, zacpa) byla 6.7 l. Takze na nezajety motor a lehce sportovni jizdu na horni (ehm...) hranici rychlostnich limitu je to akorat.
Musim pochvalit skvely zvuk motoru. Do 3000 otacek nevite, ze nejaky motor mate. A po prekroceni teto hranice se pripomene dvoulitr s dvojitym vyfukem v cele sve krase.
Rizeni a podvozek
Mam rad tuhe rizeni a BMW mi v tom naprosto vyhovovalo. Presne, tuhe, nemecky chladne. Problem nastal na rozbitych ceskych okreskach, kde podvozek trpel (ale bojoval statecne). Mazda 3 ma rizeni znatelne lehci a poddajnejsi. Navic na BMW mam 18" kola (vzadu jeste k tomu sirsi), na Mazde 16". Neni zale mekke moc, jako ma treba tata na Octavii. Takze na okreskach se Mazdicka chovala vyborne a rizeni me dost bavilo (a to je presne to, co od auta vyzaduji).
Infotainment a asistenti
No a ted neco, co se na Ladaforu nehodnoti prilis casto. Nove Vesty sice rychle dohaneji dobu ("Vasatorova f plny palbe" ma opravdu hromadu modernich veci), ale precijen tu resime vetsinou ty starsi auta, kde jediny asistent je manzelka/pritelkyne/matka na sedadle spolujezdce, zoufale se chytajici madla dveri pri priblizovani se k prekazce...
Cely zivot se motam kolem modernich technologii, takze nabidka Mazdy, co vsechno dava do zakladni vybavy mne prekvapila a vzbudila zvedavost. U infotainmentu nevyzaduji mnoho funkci, prakticky nejlepe jen nejaky display (tady je opravdu krasny 8.8" na stredu) s funkci Android Auto, kam pripojim telefon a cokoli uz budu chtit (navigaci, hudbu atd.) uz bude obstaravat telefon. Mazda sla ovsem dal a v zakladu je automobil vybaven navigaci s Here mapami a jeste dalsimi par vychytavkami. Zajimavosti je, ze displej je narozdil od modernich trendu nedotykovy a ovlada se jen pres sdruzeny ovladac na stredovem tunelu. Mazda prohlasila, ze dotykovy displej pri rizeni jen odvadi pozornost ridice a ten pak muze zpusobit nebezpecne situace. Musim s tim naprosto souhlasit a povazuji to v dnesni dobe za odvazne, ale moudre rozhodnuti (oproti nesmyslnemu trendu nasledovat Teslu, kde i hlasitost radia nebo teplotu klimy musim patlat po displeji). Trochu horsi je pak ovladani Android Auto (nebo kdo ma iPhone, tak Apple Car Play), ktere je navrzeno primarne pro dotykove displeje. Nastesti i tyto aplikace s nedotykovymi pocitaji a da se na to celkem dobre zvyknout.
Az necekane paradni veci je HUD display. Neco, co se vetsinou vidi jen u nejvyssich vybav premiovejsich modelu je tu v zakladni vybave. A opravdu to skvele funguje. Obraz promitany na celni sklo je krasne citelny, graficky povedeny a zobrazuje mi vsechny dulezite informace, aniz bych musel spustit z oci silnici.
Nez prejdu k samotnym asistentum, musim pochvalit obrovske mnozstvi nastaveni chovani systemu vozu - takove ty klasicke jako comming/leaving home (rozsveceni svetel pri doprovazeni z/domu), prodlevy automatickeho zamykani, podrobne nastaveni audia ci displeju a par, co jsem jeste nepoznal jinde - napr. prodleva zamykani vicka nadrze.
Tak a ted k necemu, co je pro me temer nove. Vetsinou jsem jezdil s auty, kde byl max tempomat a ESP. Protoze se v IT pohybuji celkem dost (zivi me to), mam k temto technologiim obrovskou neduveru. Me obavy se lehce naplnily. Hlidani jizdy v pruzich, adaptivni tempomat nebo prevence kolizi jsou urcite zajimavi pomocnici. Ale ja se povazuji za celkem dobreho ridice, jezdim zpravidla na hornim limitu dovolene rychlosti a zakladem je, ze se musi jezdit dynamicky. Proto kvuli rezani zatacek nebo "nakukovani" do protismeru pri planovani predjeti budu muset tuto funkci deaktivovat. Take ve meste, kdyz jsem musel nahle trhnout volantem, protoze mi nejaky vul z rady stojicich vozidel otevrel do cesty dvere se se mnou auto chtelo prat o volant.
Asi to bude super pri jizde treba do Chorvatska, kdy na monotoni rovne nocni prazdne dalnici muze byt tato funkce docela uzitecna, ale ja si na ceske pomery necham system vypnuty. Take na okresce, kde neni stredova cara a je zaplatovana to obcas kraje zaplat bralo jako stredove cary a rvalo to na me...
Cruise Control - zkousel jsem to na dalnici, ve meste a na silnici 1. tridy:
Ve meste: Celkem dobra funkce, pribrzduje a zrychluje vozidlo v malych rychlostech. Pouze dodrzeny rozestup je docela velky a mam strach, ze nejakeho blba z vedlejsi napadne se tam vecpat.
Na silnici 1. tridy: Tady to bylo super. Dlouha, souvisla kolona, neda se predjizdet, cas od casu vesnice. Auto samo zrychluje a zpomaluje, ja jen radim. Co je ale naprd jsou obrovske rozestupy, ktere si drzi pred sebou. I na nejmensi nastavenou vzdalenost se tam vejde kazde cerne BMW (neco o tom vim), ktere me bude chtit predjet. A co pak udela pocitac? Prudce zacne brzdit motorem... Jako jo, asi to udrzuje ten slavny doporuceny rozestup, ktery bychom meli mit vsichni (a stat vyhrozuje, ze i povinne), ale v realnich ceskych podminkach je nerealny... Navic musim rict, ze automaticke sledovani vozidla predemnou a prizpusobovani se jeho rychlosti jizdy extremne snizuje ridicovu pozornost. Kdyz jedu bez toho, tak se soustredim na jizdu, predvidam, hledam mozne problemy (pirati ve zpetnem zrcatku, dost agresivne prijizdejici auto z vedlejsi, strejda co evidentne neplanuje vyuzit cely pripojovak apod.). Kdyz je system zapnuty, clovek kouka kde co lita, trochu se nudi a jsem presvedcen, ze pripadne reseni necekaneho problemu bude zvladat mnohem hur (na coz jsou zase jini asistenti, ale verme jim, ze...)
Dalnice: Tady mam rozporuplne pocity. Vetsinu casu bezvadna vec. Ale to by museli jet vsichni stejne rychle. Problem nastava, kdyz dojizdim vyrazne pomalejsi vozidlo a zaroven se za mnou riti vyrazne rychlejsi vozidlo. Protoze moje oci dohlednou dal nez senzory a muj mozek umi predvidat, bez teto funkce proste pustim plyn v dostatecne vzdalenosti a az jsem predjet, zase pridam. A nebo naopak zrychlim, predjedu a zaradim se. To tento system neumi. Drzi si nastavenou rychlost az do posledni chvile, dojede na tesno k vozidlu (tady byl zas ten min. nastaveny rozestup fakt malej) a zacne prudce brzdit na rychlost vozidla predemnou. Jenze ted kdyz jsem predjet a prejedu do leveho pruhu, je tam dost velka prodleva, nez zacne zrychlovat na puvodni nastavenou rychlost... Behem cesty Jihlava - Brno jsem si s tim docela hral a objevil par figlu, jak to zlepsit, ale moc aktivne to asi vyuzivat nebudu...
Prevence kolizi
Asi jednou nebo dvakrat se mi stalo, ze auto si usmyslelo, ze se k tomu predemnou priblizuji moc rychle a zacalo prudce brzdit. Jednak minimalne ve dvou pripadech me o tom nezpravilo, proste jen ubralo vykon a ja (tesne pred predjizdecim manevrem) jsem netusil co se deje - jak ucpana tryska v karbecu na zigulovi ) a hlavne nejvice mi vadilo, ze to proste nejde prebit. Clovek se proste musel podridit a pockat, az bude system zas spokojeny a vrati kontrolu nad vozem.
Elektronicka rucni brzda
Asi nejzbytecnejsi vec a vec, co bych nejradsi nemel. Nevidim v tom smysl (krome uspory u vyrobce). Navic deaktivace chvilku trva, takze auto pri rozjezdu je na zlomek vteriny plne zabrzdeno, coz je dost poznat takovym skubnutim.
Auto Hold
Toto uz je zajimavejsi. Patrim mezi ty, kteri nemaji radi na krizovatce vypalene oci od brzdovych svetel vozidla predemnou. Proto se snazim stat na brzde take minimalne. O toto se stara autohold a musim rict, ze docela fungoval.
Rozpoznavani dopravnich znacek
Nevim, zda je chyba v prekladu, manualu nebo popisu funkci, ale dle dnes ziskanych informaci v prodejne, auto neumi cist dopravni znacky podel silnice (jak se vsechny recenze tvari), ale bere si je z map v navigaci. Jednak tak clovek prijde o ty nejdulezitejsi - docasna omezeni, ktera v navigaci samozrejmm nejsou a pak to nefunguje pri pouzivani Android Auto a navigace Waze vubec.
Tech asistentu je samozrejme vice. Ale bud jsem nezkousel, nebo nemusely zasahovat...
Na zaver par postrehu:
- DLR svetla v zakladni vybave jsou tak moc divna. V zakladu dava Mazda LED hlavni svetlomety, ktere fakt nadherne sviti s funkci automatickeho prepinani dalkovych svetel (pozor, oproti vyssim vybavam tyto svetla neumi tzv. "vykrajovani" protijedoucich vozidel a dalsi funkce, ktere jsou soucasti az adaptivnich svetlometu). Co je ale na hlavu jsou svetla denniho sviceni, kde jsou klasicke zazloutle zarovky a i pri rozsvicenych LEDkach nezhasinaji. Je to tak dvoubarevny kockopes Kez bychom meli alespon kanadsko americkou verzi, kde je DLR reseno podsvicenou oranzovou odrazkou. To je hezkde (a urcite proti nasim predpisum ).
- Chybejici tlacitko zamykani vozu na viku v kufru. Od BMW mi chybi samostatne tlacitko na kufr a tady jsem navic se zakladni vybavou prisel i o toto tlacitko, coz se narozdil od jinych funkci v prehledu vybav nepise. Vsechny recenze ho zminuji, ale v zakladu proste neni
- Nastavovani sklonu sedaku je super
- Po zastaveni v aute smrdi brzdy. Doufam, ze se jen zajizdeji a nejde o nejaky problem... Pri vyssich rychlostech bez problemu.
- Klicek ma tlacitka na boku. Je to divne a tezce si na to zvykam, spatne se totiz nahmataji treba pres kapsu kalhot. Vetsinu lidi to asi trapit nebude, ale nas se zakladni vybavou (a tedy bez bezklickoveho odemykani) bude...
A to je asi prozatim vse, co se mi za tech par hodin podarilo zjistit. Auto mam od dnesniho dopoledne a jeste si na sebe budeme chvili zvykat. Ve spouste vecech to je oproti memu BMW prijemny posun dopredu, ve spouste zas nikoli... Pokud jste docetli az sem a mate zajem, mohu po case napsat neco vic. Chtel bych hlavne popsat rozdily oproti vyssim vybavam, protoze v recenzich a na videjich jsou vozy ve vyrazne lepsich vybavach, to same predvadecky v autosalonech a z webu Mazdy se toho take moc nedozvite (a maji nektere udaje spatne!)
Na zaver uz jen par fotek me Polymetal Grey (vypada fakt uzasne, tu krasnou cervenou maji na Mazdach vsichni, ale ja proste musel mit tuhle), na vetsi foceni nebyl cas, musim jezdit!
Uz posledni dva roky jsem zoufale hledal nahradu za sve BMW E90 318i. Toto auto mam rad, jezdi se mi s nim vyborne, ale vozovy park by se mel po case obnovovat a od te doby co jsem prekrocil 250 tisic km, vrazil penize do brzd, rozvodu a hromady dalsich veci, je na case poslat ho dal. Jeste nadela snad hodne parady, ale ted za nej jeste neco dostanu
Tak a kdyz BMW pryc, co misto toho? Mam pouze dva pozadavky a tim je zadni nahon a alespon dvoulitrovy motor. Tim jsem prakticky vyloucil vsechna nova (a novejsi) auta. Zbyly mi vicemene zas jen ty bavoraky... Jsou to krasna auta, ale uz na me E90 je znat, ze slava BMW uz pomalu odchazi. A u novejsich modelu uz odesla uplne... V kazde recenzi ojetin vam F30 rozmluvi a nova stoji neco malo pres milion. To nemam.
No, nebudu vas dele trapit - v jednom autosalonu jsem dostal krasnou slevu na novou Mazdu 3. Musim obrecet zadokolku (a je to zly, moc zly), mechanickou parkovaci brzu (snad jeste horsi) a trochu toho vnitrniho prostoru. Ale prave jsem si ji dovezl domu a dojmy jsou po 250 km velice pozitivni.
Ted tedy moje recenze:
Design
Subjektivni zalezitost, takze nebudu rikat, ze se vam musi libit. Co je ovsem nepopiratelny fakt, Mazda 3 je proste jina. Spousta modernich aut je krasnych - koncern VW (VW, Skoda, Seat...) dela hezka auta, Volvo, BMW, Mercedes, Fiat, Ford, Lada... Proste vsichni (pokus nesouhlasite, respektuji to, ale to je tak vse, co s tim muzete udelat). A dokonce uz i Hyundai zjistila, ze pokud chteji prodavat v Evrope, musi tomu podridit design a na jejich auta se uz da docela i koukat (az na ten cirkusacky interier). Ale vsechna tato auta jsou vicemene stejna. Tamhle prolis navic, tamhle vetsi mrizka, tamhle chromova lista. Mazda 3 sla ale uplne jinym smerem. Za cenu toho, ze se mnohym nebude libit, se rozhodla nebyt tuctova - takze masivni predni mrizka (ale ne tak oskliva jako maji nove BMW), extremne dlouha kapota, zadni dvere jsou skoro jen plech bez skla a hlavne... ten... ten mnohymi proklinany C sloupek... Jedine co mohu rict, ze ac se vam libi nebo ne, na zadne fotografii nejde uplne vystihnout a na zivo je to uplne jine auto (a subjektivne hezci).
Vnitrni prostor je na auto teto kategorie dobry. Jako 188 cm vysoky ridic si v pohode sednu za sebe (jen to nalejzani na zadni sedacky diky zaoblene strese je jak do BVP), kufr zadna slava, ale ani nic hrozneho. Vedel jsem do ceho jdu a dobrovolne jsem vymenil prostor za design.
Motor
Objem nenahradis. Proto jsem si radsi koupil dvoulitrovou atmosferu s pohymi 122 konmi, nez vymenit pul litru za nafoukanych dvacet koni navic (coz by ale treba u Skodovky znamenalo nejvyssi motorizaci a tedy i poradny balik penez navrch!). Po ujeti 250 km musim rict, ze super svezeni. Auto se chova tak, jak bych od atmosfery cekal, zaroven se velice rado necha vytacet. Je to zive, ale pritom kultivovane. Pri srovnani s BMW si ale musim povzdechnout nad prevodovkou. Diky emisnim limitum (predpokladam) je treba treti rychlostni stupen je uplne mrtvy. No, snad se to trochu zajede a vykon jeste vyleze nahoru. Krome systemu odpojovani dvou valcu (mohu potvrdit, ze se o tom dozvite jen kdyz si nechate na displeji zobrazit stav vozidla - na jizde se to nijak neprojevuje) je Mazda 3 i tzv. Mild Hybrid. To znamena, ze ma maly (cca 6kW) motorgenerator misto starteru a malou lithiovou baterii. Pri brzdeni se uklada do baterie energie, ktera pak napaji el. spotrebice, pripadne motorgenerator svymi 6 kW pomaha pri rozjezdech. Popravde jsem to moc nepoznal, ale je to spise na usporu paliva do mesta nez na akceleraci na okreskach, takze to snad nejak funguje...
Celkova spotreba Kolin - Kutna Hora - Uhlirske Janovice - Caslav - Brno (cca 250 km, okresky, vesnice, silnice 1. tridy, dalnice, mesto, zacpa) byla 6.7 l. Takze na nezajety motor a lehce sportovni jizdu na horni (ehm...) hranici rychlostnich limitu je to akorat.
Musim pochvalit skvely zvuk motoru. Do 3000 otacek nevite, ze nejaky motor mate. A po prekroceni teto hranice se pripomene dvoulitr s dvojitym vyfukem v cele sve krase.
Rizeni a podvozek
Mam rad tuhe rizeni a BMW mi v tom naprosto vyhovovalo. Presne, tuhe, nemecky chladne. Problem nastal na rozbitych ceskych okreskach, kde podvozek trpel (ale bojoval statecne). Mazda 3 ma rizeni znatelne lehci a poddajnejsi. Navic na BMW mam 18" kola (vzadu jeste k tomu sirsi), na Mazde 16". Neni zale mekke moc, jako ma treba tata na Octavii. Takze na okreskach se Mazdicka chovala vyborne a rizeni me dost bavilo (a to je presne to, co od auta vyzaduji).
Infotainment a asistenti
No a ted neco, co se na Ladaforu nehodnoti prilis casto. Nove Vesty sice rychle dohaneji dobu ("Vasatorova f plny palbe" ma opravdu hromadu modernich veci), ale precijen tu resime vetsinou ty starsi auta, kde jediny asistent je manzelka/pritelkyne/matka na sedadle spolujezdce, zoufale se chytajici madla dveri pri priblizovani se k prekazce...
Cely zivot se motam kolem modernich technologii, takze nabidka Mazdy, co vsechno dava do zakladni vybavy mne prekvapila a vzbudila zvedavost. U infotainmentu nevyzaduji mnoho funkci, prakticky nejlepe jen nejaky display (tady je opravdu krasny 8.8" na stredu) s funkci Android Auto, kam pripojim telefon a cokoli uz budu chtit (navigaci, hudbu atd.) uz bude obstaravat telefon. Mazda sla ovsem dal a v zakladu je automobil vybaven navigaci s Here mapami a jeste dalsimi par vychytavkami. Zajimavosti je, ze displej je narozdil od modernich trendu nedotykovy a ovlada se jen pres sdruzeny ovladac na stredovem tunelu. Mazda prohlasila, ze dotykovy displej pri rizeni jen odvadi pozornost ridice a ten pak muze zpusobit nebezpecne situace. Musim s tim naprosto souhlasit a povazuji to v dnesni dobe za odvazne, ale moudre rozhodnuti (oproti nesmyslnemu trendu nasledovat Teslu, kde i hlasitost radia nebo teplotu klimy musim patlat po displeji). Trochu horsi je pak ovladani Android Auto (nebo kdo ma iPhone, tak Apple Car Play), ktere je navrzeno primarne pro dotykove displeje. Nastesti i tyto aplikace s nedotykovymi pocitaji a da se na to celkem dobre zvyknout.
Az necekane paradni veci je HUD display. Neco, co se vetsinou vidi jen u nejvyssich vybav premiovejsich modelu je tu v zakladni vybave. A opravdu to skvele funguje. Obraz promitany na celni sklo je krasne citelny, graficky povedeny a zobrazuje mi vsechny dulezite informace, aniz bych musel spustit z oci silnici.
Nez prejdu k samotnym asistentum, musim pochvalit obrovske mnozstvi nastaveni chovani systemu vozu - takove ty klasicke jako comming/leaving home (rozsveceni svetel pri doprovazeni z/domu), prodlevy automatickeho zamykani, podrobne nastaveni audia ci displeju a par, co jsem jeste nepoznal jinde - napr. prodleva zamykani vicka nadrze.
Tak a ted k necemu, co je pro me temer nove. Vetsinou jsem jezdil s auty, kde byl max tempomat a ESP. Protoze se v IT pohybuji celkem dost (zivi me to), mam k temto technologiim obrovskou neduveru. Me obavy se lehce naplnily. Hlidani jizdy v pruzich, adaptivni tempomat nebo prevence kolizi jsou urcite zajimavi pomocnici. Ale ja se povazuji za celkem dobreho ridice, jezdim zpravidla na hornim limitu dovolene rychlosti a zakladem je, ze se musi jezdit dynamicky. Proto kvuli rezani zatacek nebo "nakukovani" do protismeru pri planovani predjeti budu muset tuto funkci deaktivovat. Take ve meste, kdyz jsem musel nahle trhnout volantem, protoze mi nejaky vul z rady stojicich vozidel otevrel do cesty dvere se se mnou auto chtelo prat o volant.
Asi to bude super pri jizde treba do Chorvatska, kdy na monotoni rovne nocni prazdne dalnici muze byt tato funkce docela uzitecna, ale ja si na ceske pomery necham system vypnuty. Take na okresce, kde neni stredova cara a je zaplatovana to obcas kraje zaplat bralo jako stredove cary a rvalo to na me...
Cruise Control - zkousel jsem to na dalnici, ve meste a na silnici 1. tridy:
Ve meste: Celkem dobra funkce, pribrzduje a zrychluje vozidlo v malych rychlostech. Pouze dodrzeny rozestup je docela velky a mam strach, ze nejakeho blba z vedlejsi napadne se tam vecpat.
Na silnici 1. tridy: Tady to bylo super. Dlouha, souvisla kolona, neda se predjizdet, cas od casu vesnice. Auto samo zrychluje a zpomaluje, ja jen radim. Co je ale naprd jsou obrovske rozestupy, ktere si drzi pred sebou. I na nejmensi nastavenou vzdalenost se tam vejde kazde cerne BMW (neco o tom vim), ktere me bude chtit predjet. A co pak udela pocitac? Prudce zacne brzdit motorem... Jako jo, asi to udrzuje ten slavny doporuceny rozestup, ktery bychom meli mit vsichni (a stat vyhrozuje, ze i povinne), ale v realnich ceskych podminkach je nerealny... Navic musim rict, ze automaticke sledovani vozidla predemnou a prizpusobovani se jeho rychlosti jizdy extremne snizuje ridicovu pozornost. Kdyz jedu bez toho, tak se soustredim na jizdu, predvidam, hledam mozne problemy (pirati ve zpetnem zrcatku, dost agresivne prijizdejici auto z vedlejsi, strejda co evidentne neplanuje vyuzit cely pripojovak apod.). Kdyz je system zapnuty, clovek kouka kde co lita, trochu se nudi a jsem presvedcen, ze pripadne reseni necekaneho problemu bude zvladat mnohem hur (na coz jsou zase jini asistenti, ale verme jim, ze...)
Dalnice: Tady mam rozporuplne pocity. Vetsinu casu bezvadna vec. Ale to by museli jet vsichni stejne rychle. Problem nastava, kdyz dojizdim vyrazne pomalejsi vozidlo a zaroven se za mnou riti vyrazne rychlejsi vozidlo. Protoze moje oci dohlednou dal nez senzory a muj mozek umi predvidat, bez teto funkce proste pustim plyn v dostatecne vzdalenosti a az jsem predjet, zase pridam. A nebo naopak zrychlim, predjedu a zaradim se. To tento system neumi. Drzi si nastavenou rychlost az do posledni chvile, dojede na tesno k vozidlu (tady byl zas ten min. nastaveny rozestup fakt malej) a zacne prudce brzdit na rychlost vozidla predemnou. Jenze ted kdyz jsem predjet a prejedu do leveho pruhu, je tam dost velka prodleva, nez zacne zrychlovat na puvodni nastavenou rychlost... Behem cesty Jihlava - Brno jsem si s tim docela hral a objevil par figlu, jak to zlepsit, ale moc aktivne to asi vyuzivat nebudu...
Prevence kolizi
Asi jednou nebo dvakrat se mi stalo, ze auto si usmyslelo, ze se k tomu predemnou priblizuji moc rychle a zacalo prudce brzdit. Jednak minimalne ve dvou pripadech me o tom nezpravilo, proste jen ubralo vykon a ja (tesne pred predjizdecim manevrem) jsem netusil co se deje - jak ucpana tryska v karbecu na zigulovi ) a hlavne nejvice mi vadilo, ze to proste nejde prebit. Clovek se proste musel podridit a pockat, az bude system zas spokojeny a vrati kontrolu nad vozem.
Elektronicka rucni brzda
Asi nejzbytecnejsi vec a vec, co bych nejradsi nemel. Nevidim v tom smysl (krome uspory u vyrobce). Navic deaktivace chvilku trva, takze auto pri rozjezdu je na zlomek vteriny plne zabrzdeno, coz je dost poznat takovym skubnutim.
Auto Hold
Toto uz je zajimavejsi. Patrim mezi ty, kteri nemaji radi na krizovatce vypalene oci od brzdovych svetel vozidla predemnou. Proto se snazim stat na brzde take minimalne. O toto se stara autohold a musim rict, ze docela fungoval.
Rozpoznavani dopravnich znacek
Nevim, zda je chyba v prekladu, manualu nebo popisu funkci, ale dle dnes ziskanych informaci v prodejne, auto neumi cist dopravni znacky podel silnice (jak se vsechny recenze tvari), ale bere si je z map v navigaci. Jednak tak clovek prijde o ty nejdulezitejsi - docasna omezeni, ktera v navigaci samozrejmm nejsou a pak to nefunguje pri pouzivani Android Auto a navigace Waze vubec.
Tech asistentu je samozrejme vice. Ale bud jsem nezkousel, nebo nemusely zasahovat...
Na zaver par postrehu:
- DLR svetla v zakladni vybave jsou tak moc divna. V zakladu dava Mazda LED hlavni svetlomety, ktere fakt nadherne sviti s funkci automatickeho prepinani dalkovych svetel (pozor, oproti vyssim vybavam tyto svetla neumi tzv. "vykrajovani" protijedoucich vozidel a dalsi funkce, ktere jsou soucasti az adaptivnich svetlometu). Co je ale na hlavu jsou svetla denniho sviceni, kde jsou klasicke zazloutle zarovky a i pri rozsvicenych LEDkach nezhasinaji. Je to tak dvoubarevny kockopes Kez bychom meli alespon kanadsko americkou verzi, kde je DLR reseno podsvicenou oranzovou odrazkou. To je hezkde (a urcite proti nasim predpisum ).
- Chybejici tlacitko zamykani vozu na viku v kufru. Od BMW mi chybi samostatne tlacitko na kufr a tady jsem navic se zakladni vybavou prisel i o toto tlacitko, coz se narozdil od jinych funkci v prehledu vybav nepise. Vsechny recenze ho zminuji, ale v zakladu proste neni
- Nastavovani sklonu sedaku je super
- Po zastaveni v aute smrdi brzdy. Doufam, ze se jen zajizdeji a nejde o nejaky problem... Pri vyssich rychlostech bez problemu.
- Klicek ma tlacitka na boku. Je to divne a tezce si na to zvykam, spatne se totiz nahmataji treba pres kapsu kalhot. Vetsinu lidi to asi trapit nebude, ale nas se zakladni vybavou (a tedy bez bezklickoveho odemykani) bude...
A to je asi prozatim vse, co se mi za tech par hodin podarilo zjistit. Auto mam od dnesniho dopoledne a jeste si na sebe budeme chvili zvykat. Ve spouste vecech to je oproti memu BMW prijemny posun dopredu, ve spouste zas nikoli... Pokud jste docetli az sem a mate zajem, mohu po case napsat neco vic. Chtel bych hlavne popsat rozdily oproti vyssim vybavam, protoze v recenzich a na videjich jsou vozy ve vyrazne lepsich vybavach, to same predvadecky v autosalonech a z webu Mazdy se toho take moc nedozvite (a maji nektere udaje spatne!)
Na zaver uz jen par fotek me Polymetal Grey (vypada fakt uzasne, tu krasnou cervenou maji na Mazdach vsichni, ale ja proste musel mit tuhle), na vetsi foceni nebyl cas, musim jezdit!
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Mazda 3 2019
Tak jezdi,jezdi,jezdi..... Tož ať Ti dělá jen radost
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Moc dlouhý. To si nikdo nepřečte
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Mazda 3 2019
Já šel jen po fotkách.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Ty zrovna nejsou nic moc. Delal jsem je jen kvuli pojistce
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Mazda 3 2019
ja cetl vse, pekna recenze na to ze jsi jel jen jednu cestu. by jsi mohl nahradit ty autosalonove pseudoreportery na prime.
hele jestli to neni tajne, kolik takove auto asi stoji? a urcite napis zase az budes mit vic najeto.
ta zad je trochu kontroverzni, ale jinak pekne auto! a fakt 2l a jeste bez turba je v dnesni dobe mensi zazrak, jeste jedno z mala poradnych aut! preju mnoho stastnych km!
hele jestli to neni tajne, kolik takove auto asi stoji? a urcite napis zase az budes mit vic najeto.
ta zad je trochu kontroverzni, ale jinak pekne auto! a fakt 2l a jeste bez turba je v dnesni dobe mensi zazrak, jeste jedno z mala poradnych aut! preju mnoho stastnych km!
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Tak gratulace!
Laďuša měl/má pravdu jen částečně … já některé odstavce vynechal, ale ty asistenty (vč. negativních hodnocení) jsem přečet všechny .
K těm asistentům: je škoda, že se musí naprogramovat "natvrdo", že u nich není možnost učit se (adaptovat) na konkrétního řidiče .
L.
Laďuša měl/má pravdu jen částečně … já některé odstavce vynechal, ale ty asistenty (vč. negativních hodnocení) jsem přečet všechny .
K těm asistentům: je škoda, že se musí naprogramovat "natvrdo", že u nich není možnost učit se (adaptovat) na konkrétního řidiče .
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Uha: Diky. Mel jsem dost nastudovano, takze spis bylo objevovani, jak se vsechny ty funkce chovaji ve skutecnosti. Problem tech psudoreporteru je, ze neumi mluvit a misto serioznich recenzi se snazi delat show ala Top Gear. Ale nemaji na to.
Ale on ten hlavni problem modernich automobilovych recenzi je, ze vyrobce pozve novinare nekam do Brazilie ci Mexika, oni jsou tam v luxusnim hotelu a zerou si a poslouchaji prezentace jak je to ci ono auto skvele a pak si dovol napsat negativni recenzi... Uz te nikam nepozvou a auto ti nepuci... Proto si vsimnete, ze u absolutne vsech recenzi na auta jsou same plusy a superlativy a kdyz uz ukazuji zapory, tak jen nejake blbosti, aby se nereklo...
Ludek: Problem asistentu je, ze se neumi ucit a neumi predvidat. A to jsou dve zakladni veci, co zvlada kazdy prumerny ridic. Ono v 9 z 10 pripadu funguji dobre. Ale prave kvuli tomu nepochopitelnemu jednani v tom jednom pripade mohou byt problem. Internet je plny komentaru, jak se auto s automatickym brzdenim najednou leklo... At uz auta stojiciho podel ulice ci auta v protismeru v zatacce... A kdyz ti to samo dupne na brzdu, uz se jen modlis, aby ten za tebou ten system mel taky
Co pro me bylo pri vyberu Mazdy 3 velmi dulezite, ze vsechny tyto asistenty lze deaktivovat nebo upravit jejich chovani v podrobnem menu a pod volantem je kouzelne tlacitko, ktere uplne vypne temer vsechny! Mohu si tak napriklad vypnout adaptivni tempomat a povolit jen funkci klasickeho.
A vubec to ma Mazda pekne udelane - na rychlomeru i na HUD displeji ukazuje max dovolenou rychlost a adaptivni tempomat lze nastavit tak, aby ji to vzdy drzelo, takze auto zpomaluje a zrychluje podle max rychlosti a zaroven drzi rozestup v kolone. Na souvislou lajnu aut docela pekna vec. A pak stisknutim tlacitka vse vypne a mohu blbnout v zatackach.
Ale on ten hlavni problem modernich automobilovych recenzi je, ze vyrobce pozve novinare nekam do Brazilie ci Mexika, oni jsou tam v luxusnim hotelu a zerou si a poslouchaji prezentace jak je to ci ono auto skvele a pak si dovol napsat negativni recenzi... Uz te nikam nepozvou a auto ti nepuci... Proto si vsimnete, ze u absolutne vsech recenzi na auta jsou same plusy a superlativy a kdyz uz ukazuji zapory, tak jen nejake blbosti, aby se nereklo...
Ludek: Problem asistentu je, ze se neumi ucit a neumi predvidat. A to jsou dve zakladni veci, co zvlada kazdy prumerny ridic. Ono v 9 z 10 pripadu funguji dobre. Ale prave kvuli tomu nepochopitelnemu jednani v tom jednom pripade mohou byt problem. Internet je plny komentaru, jak se auto s automatickym brzdenim najednou leklo... At uz auta stojiciho podel ulice ci auta v protismeru v zatacce... A kdyz ti to samo dupne na brzdu, uz se jen modlis, aby ten za tebou ten system mel taky
Co pro me bylo pri vyberu Mazdy 3 velmi dulezite, ze vsechny tyto asistenty lze deaktivovat nebo upravit jejich chovani v podrobnem menu a pod volantem je kouzelne tlacitko, ktere uplne vypne temer vsechny! Mohu si tak napriklad vypnout adaptivni tempomat a povolit jen funkci klasickeho.
A vubec to ma Mazda pekne udelane - na rychlomeru i na HUD displeji ukazuje max dovolenou rychlost a adaptivni tempomat lze nastavit tak, aby ji to vzdy drzelo, takze auto zpomaluje a zrychluje podle max rychlosti a zaroven drzi rozestup v kolone. Na souvislou lajnu aut docela pekna vec. A pak stisknutim tlacitka vse vypne a mohu blbnout v zatackach.
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Mazda 3 2019
jestli bude letiště tak bych chtěl vidět sprint proti Vestě sport řízené Tommelem Ty dvě decky ti podle mne nepomůžou . Starou trojkovou Mazdou s dvoulitrem jsem měl tu čest se svézt a bylo to fakt příjemný, táhlo to dokonce o chlup líp než Vesta 1.6 s čipem
Sice jsi nekoupil Ladu , ale i tak teda gratulace
Sice jsi nekoupil Ladu , ale i tak teda gratulace
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Uz jsme to s Tommelem resili. Mel by to vyhrat, ale asi to bude zajimavy a celkem vyrovnany soboj (a ano, pred sprintem bych jezdil a prudce brzdil na nabiti baterek do elektromotoru )
Kazdopadne kdyz TOmmel vyhraje, me to nevadi - bude to nejrychlejsi top model v top vybave a motorizaci proti zakladni vybave a zakladni motorizaci Mazdy
Kazdopadne pri pohledu na krivku vykonu, bude to chtit nejakeho Mazda Coryho
Kazdopadne kdyz TOmmel vyhraje, me to nevadi - bude to nejrychlejsi top model v top vybave a motorizaci proti zakladni vybave a zakladni motorizaci Mazdy
Kód: Vybrat vše
Vesta Sport Mazda 3
Objem 1.8 2
Vykon 145/6000 122/4000
Kroutak 184/3600 213/4000
0-100 9.6 10.4
Komprese 10.5 13.1
Hmotnost 1322 1364
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Mazda 3 2019
Snad budeš mít štěstí a budeš spokojen. Já viděl hodně vozů od Mazdy a všechny majitelům shnily pod řítí. A to po poměrně krátké době. Mazda je korozí pověstná.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Obecne dost zalezi. Nejvetsi problemy byly pred rokem 2008, kdy to Mazda fakt neumela a byl to jeden velky maler. Hlavnim pruserem byla auta ze Spanelska.
Potom nektere modely presunuli zpet do Japonska a bylo to o poznani lepsi (mel jsem Mazdu 2, 2008; prodana 2015, bez znamek koroze). Predchozi generace Mazdy 3 (BN) mela problemy u vozu z Mexika. Tam dokonce u fungl novych vozu nebyl problem najit prohnilou kastli pod zadnimi sedadly. A to byly funglovky.
Mazda tady slibuje zas o kus vetsi ochranu. Bohuzel je to uplne novy model, takze realne zkusenosti zatim nejsou. Udajne ma snad dochazet k tomu, ze nove prichozi Mazdy v pristavu v Antverpach zbavuji originalniho japonskeho vosku a delaji novy ochranny nastrik dutin a podvozku necim lepsim... Nepodcenim to ale a necham dutiny udelat taky (Vaskuuu)
Ale kdyz to dobre pujde, toto auto planuji mit tak 6-8 let. Do te doby by to shnit nemuselo.
Kazdopadne dva tydny pred prevzetim vozu jsem si ho projel svolavackama a na to, ze jsem ho jeste ani fyzicky nemel, tam byly tri...
Potom nektere modely presunuli zpet do Japonska a bylo to o poznani lepsi (mel jsem Mazdu 2, 2008; prodana 2015, bez znamek koroze). Predchozi generace Mazdy 3 (BN) mela problemy u vozu z Mexika. Tam dokonce u fungl novych vozu nebyl problem najit prohnilou kastli pod zadnimi sedadly. A to byly funglovky.
Mazda tady slibuje zas o kus vetsi ochranu. Bohuzel je to uplne novy model, takze realne zkusenosti zatim nejsou. Udajne ma snad dochazet k tomu, ze nove prichozi Mazdy v pristavu v Antverpach zbavuji originalniho japonskeho vosku a delaji novy ochranny nastrik dutin a podvozku necim lepsim... Nepodcenim to ale a necham dutiny udelat taky (Vaskuuu)
Ale kdyz to dobre pujde, toto auto planuji mit tak 6-8 let. Do te doby by to shnit nemuselo.
Kazdopadne dva tydny pred prevzetim vozu jsem si ho projel svolavackama a na to, ze jsem ho jeste ani fyzicky nemel, tam byly tri...
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Mazda 3 2019
Tak nech to jazdí, blahoželám, len ten C stĺpik to je fakt široké
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Na zivo prave ne. Ve skutecnosti je to docela zajimavy prvek. Teda dokud nesednes dovnitr a nehces couvat. Cerny strop, male zadni okno a masivni C sloupek jsou fakt jizda. Plne chapu, proc davaji zadni parkovaci senzory do zakladni vybavy Mam neco najezdeno s BVP a ten vyhled dozadu je podobny
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
- Tommel
- Příspěvky: 3266
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 3 2019
Potom dáme Mazda vs Prioramceza píše:Kazdopadne kdyz Tommel vyhraje, me to nevadi - bude to nejrychlejsi top model v top vybave a motorizaci proti zakladni vybave a zakladni motorizaci Mazdy
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska