Některé výrazy by sis mohl nechat na horší situace... Ale to ber jen jako přátelskou radu... Třeba až se ti podaří něco utrhnout a budeš muset v bažině pod auto
Přílohy
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Kurec k tomu prevraceni nekdy nemusi byt daleko. Dneska jsem najel idealni stopu a predek ujel, takze z sikmeho najezdu pri zkouseni, se staval cim dal vic bocni naklon a bylo treba z nej ven. Videa zajimave, topgear v offroadu zminil necpat palce do volantu a neco na tom je. Nejednou mi nivka protocila volant jak větrak pod rukama, pri pomale jizde. Davaji se i tlumice rizeni, ale do toho spise nejdu.
Díky budu si dávat bacha na ty palce. Ten tlumič mě zajímá, je to hodně poznat ? Ještě se zeptám, mlátí mě homokinetak. Opravu mám domluvenou na leden. A potřebuji jezdit cca měsíc po silnici. Může to vyletět ven ? Nebo to jen mlátí ale nevyletí ? Děkuji za info.
Ten tlumic nemam, ale muze to byt zajimave a nebo davat na to vic pozor, kdyz to umi protocit. Homokinetak na prednich poloosach umi cvakat, ale vesmes to drzi a nic by to do vymeny vymamlasit nemuselo. Pokud jde o homokinetak mezi prevodovkama, za hardyspojkou, tak ten jak se vysype tak se dojezdilo. Ztrati se spojeni sily od motoru a pridavna prevodovka s obema kardany je razem bez zdroje pohonu. Jak se ozyva tento, tak radeji vymenit, dostat se pod tesneni kloubu, promazat a je od toho klid na delsi cas..
Abych nestrasil, tak s řachtajicim kloubem jsem najel tak 1000km, nez se v pul cesty praha-fm rozsypal uplne a potme vedle silnice jsem tam daval nahradni, zrovna koupeny. A po tehle oprave jsem si poradne predelal srouby prevodovek aby to slo vsechno dobre sundat.
Naposledy upravil(a) Mara dne úte pro 03, 2019 22:03, celkem upraveno 1 x.
Mi pod auto lehl borec, co se vyzna v ladach, zahebloval kloubem a mel jasno. Ted uz bych pro zacatek zajistil auto proti pohybu, prizvedl po jednom kole na kazde naprave (podlozil nejen zvedakem) a lehnul pod to. Pri neutralu na pridavce se da zvednou jen jedno kolo a zkontrolovat bud predni nebo zadni kardan.
V rukach se potom daji protacet kardany, zamerit se na jejich krize a zaroven se da zkontrolovat ten kloub. To centrovani pridavky nijak neprehanim a s autkem uz jsme zmakli nejaky ten tisici kilak aniz bych to uz resil. Naposled se mi rozpiskal kardanovy kriz, drhnul ve valeckovem lozisku a ani maznice se do loziska nedostala, jak byl mazaci kanal zaneseny. Toz jsem to promazane zas slozil, doplnil ohlodane loziskove valecky o nove a asi po 4tis km uz asi bude treba ten kriz vymemenit, protoze mel pod valecky vyhlazene plochy a ted uz ma o neco vetsi vuli.
Ondro, souhlas, jen jsem nevycetl o ktery kloub jde.
Panové tak docela komedie, dnes sem vezl kamarada 10km a nic nebouchalo jak vylezl a jel sem domu zase buchot. Pak jsem jel pro něj tak buchot a jak sem ho naložil tak zase ticho