Lepší chlazení?
Moderátor: Moderátoři
- Sir_Pierre
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát čer 03, 2005 14:39
- Bydliště: Prostějov City
- Kontaktovat uživatele:
Lepší chlazení?
Máte někdo zkušenosti se saharama z jinejch aut a nebo zkoušel ste někdo nějak jinak vyřešit chlazení motoru? Přecejenom ve městě je to docela brutal v letě jezdit.
Ptám jen tak informativně...
Ptám jen tak informativně...
Lada s námi, Lada na vždy! Sir Pierre
- Sir_Pierre
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát čer 03, 2005 14:39
- Bydliště: Prostějov City
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
nahodou, to neni take blbe tema. Ja mam s chladenim problemy na oboch mojich autach. Najma pri dlhodobejsej jazde v oblasti otacok nad zltym a cervenym polom. Ani chladic oleja neriesi vsetko, hlavne nie taky, kde olej ochladzuje voda. Naporovy by mozno pomohol. Alebo vacsi vodny chladic. To zrovna riesim do kombika...
Ovsem to uz nie je problem seriovych motorov a bezneho jazdenia
Ovsem to uz nie je problem seriovych motorov a bezneho jazdenia
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
na 05 s motorem 05 a mechanickou saharou? to mas neco spatne bych rekl. ja na tomhle motoru jezdim 7 let a nikdy jsem nemel problem s prehrivanim. a to sem s tim delal psi kusy . max v dlouhem kopci se rucicka pohne o jednu svou sirku dopravatek píše:Je to pravda, tuhle jsem jel v tom největším vedru asi sedm kilometrů co to dá a ručička teploměru se povážlivě blížila k červenému poli.
VAZ 2104 1.3 1989
to cidlo so spinanim pri nizsej teplote mam, dokonca aj vypinac na rucne zapnutie ventilatora, ale ked jazdim kopce alebo ako prasa aj po normalnej ceste, tak to uvarim stejne. Teraz to mam napchate uz kadejake vymysly - chladic oleja napojeny na vodny okruh a plus radiator kurenia ako pridavny chladic v okruhu(vid fotky - http://ladaclub.szm.sk/chladic/chladic.htm ) a stale to dokazem pri plnej zatazi zohriat nad 95st. sice len tesne ale predsa. Prevazdkovu teplotu vsak teraz mam 80st. to musim este doriesit...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
no hej Dusan, len kupuj nove vodne cerpadlo, ked mas doma 10 starych a dobrych(moj pripad).
Takych borcov tu mam v okoli niekolko co maju znacku frajersky na maske pred chladicom
Takych borcov tu mam v okoli niekolko co maju znacku frajersky na maske pred chladicom
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4