Lepší chlazení?

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Sir_Pierre
Příspěvky: 36
Registrován: pát čer 03, 2005 14:39
Bydliště: Prostějov City
Kontaktovat uživatele:

Lepší chlazení?

Příspěvek od Sir_Pierre »

Máte někdo zkušenosti se saharama z jinejch aut a nebo zkoušel ste někdo nějak jinak vyřešit chlazení motoru? Přecejenom ve městě je to docela brutal v letě jezdit.

Ptám jen tak informativně... :oops: :oops:
Obrázek Lada s námi, Lada na vždy! Sir Pierre Obrázek
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

mas otazky jak koza bobky
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

s ladou pokud ji nebudes mit nejak upravovanou nebo rozbitou nebudes mit s chlazenim zadnej problem nikdy, takze neni co resit... Proc zlepsovat neco, co dobre funguje???
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Sir_Pierre
Příspěvky: 36
Registrován: pát čer 03, 2005 14:39
Bydliště: Prostějov City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sir_Pierre »

čmelák píše:mas otazky jak koza bobky
To vis musim vedet vsechno... :twisted: :twisted:
Obrázek Lada s námi, Lada na vždy! Sir Pierre Obrázek
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

no ved vidim, normalne sa ti to uchladi aj bez vrtule...

az pri vaznom motore moze byt problem s chladenim ale ked je secko ako ma tak sa nic nedeje
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

a jezdit s podchlazeným motorem taky není to právé ořechové..
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

nahodou, to neni take blbe tema. Ja mam s chladenim problemy na oboch mojich autach. Najma pri dlhodobejsej jazde v oblasti otacok nad zltym a cervenym polom. Ani chladic oleja neriesi vsetko, hlavne nie taky, kde olej ochladzuje voda. Naporovy by mozno pomohol. Alebo vacsi vodny chladic. To zrovna riesim do kombika...
Ovsem to uz nie je problem seriovych motorov a bezneho jazdenia :oops:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

ano mas jazdit ako clovek
Petra
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petra »

Problémy s chlazením jsem měla taky, takže to táta vyřešil tak že vyměnil laďácky čidlo teploty za čidlo ze škodovky které se spouští dřív a hlavě je to dobrý a kolony věřte mi tam jako Pražanda stojím často.
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Ve vyšších rychlostech to v letním hicu neuchladí,už jsem několikrát kvůli tomu musel zvolňovat... :? Ani když jede sahara...
tek
Příspěvky: 96
Registrován: úte srp 16, 2005 11:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tek »

Je to pravda, tuhle jsem jel v tom největším vedru asi sedm kilometrů co to dá a ručička teploměru se povážlivě blížila k červenému poli.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6598
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

tek píše:Je to pravda, tuhle jsem jel v tom největším vedru asi sedm kilometrů co to dá a ručička teploměru se povážlivě blížila k červenému poli.
na 05 s motorem 05 a mechanickou saharou? to mas neco spatne bych rekl. ja na tomhle motoru jezdim 7 let a nikdy jsem nemel problem s prehrivanim. a to sem s tim delal psi kusy :-). max v dlouhem kopci se rucicka pohne o jednu svou sirku doprava :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

to cidlo so spinanim pri nizsej teplote mam, dokonca aj vypinac na rucne zapnutie ventilatora, ale ked jazdim kopce alebo ako prasa aj po normalnej ceste, tak to uvarim stejne. Teraz to mam napchate uz kadejake vymysly - chladic oleja napojeny na vodny okruh a plus radiator kurenia ako pridavny chladic v okruhu(vid fotky - http://ladaclub.szm.sk/chladic/chladic.htm ) a stale to dokazem pri plnej zatazi zohriat nad 95st. sice len tesne ale predsa. Prevazdkovu teplotu vsak teraz mam 80st. to musim este doriesit...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Dusan
Příspěvky: 3956
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Inak nove vodne cerpadlo univerzal do 1,7 a ostatnych ma vecsi priemer lopatkoveho kolesa tak ze zvysenim prietoku by troska mohlo pomoct to lepsie uchladit :D
Dufam ze nikto tu nema znackou zakrite otvori pre vzduch co sa privadza k chladicu : D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no hej Dusan, len kupuj nove vodne cerpadlo, ked mas doma 10 starych a dobrych(moj pripad).
Takych borcov tu mam v okoli niekolko co maju znacku frajersky na maske pred chladicom :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“