Dá sa to. Raz som sa o to pokúsil. Jak by sa to ale chovalo v praxi nevim, to auto už nikdy nejazdilo.
Každopádne pri otáčaní volantom sa natáčali kolesá do požadovaného smeru, takže nejaký ten úpech som zaznamenal.
Prvý problém: Pri montáži bolo treba z prevodky odmontovať páku do ktorej sa montujú čapy, inak som sa tam vymotať nevedel.
Povedzme, že už tam prevodka je a čapy nahodené v nej. Netesní manžeta okolo volantovej tyče. Je potrebné zvoliť správny sklon prevodky aby sa spodný šroub kardanovej časti nehádal s brzdovým pedálom. Konzolu volantu som sa pokúšal použiť z hranatca, ale moc nelícovala s palubkou 06 a nepomohli ani plasty pod volant z hrany. Rozhodol som sa upraviť konzolu z gulatca, musel som z nej odrezať a nahradiť zvarom šroub pretože kolidoval so šroubom ktorý sťahuje spoj pevnej a kardanovej časti tyče. Ďalej bolo treba do konzoly integrovať ložisko volantovej tyče
https://ladapower.com/catalog/niva-1600 ... ing-detail , ložisko má väčší priremer jak konzola, ja som obrusoval. To bude asi všetko podstatné na čo si teraz spomeniem.
Edit: neviem či sme sa správne pochopili, popisujem montáž prevodky z 05 do 06
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 -
zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 -
zachránil nám životy
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku