Brzdy - účinost a vadnutí

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Připadají Vám brzdy u Lady desítkové řady oproti vozům jiných značek:

Anketa končí za pon kvě 05, 2008 07:47

Lepší
0
Žádná hlasování
Srovnatelné
6
43%
Horší
8
57%
 
Celkem hlasů: 14

Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od dmatej »

Kaliny mají 14 kotouče, kromě výjimek jako je ta moje, ta má 13. Destičky jsou ale stejné, jen na větším kotouči jsou trochu dál od středu. Třmen je samozřejmě taky jiný.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od Cory »

A nie je to tak ako byva u lady zvykom, ze 8v maju 13ky a 16v maju 14ky? Priora 8v mala tiez 13ky.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od dmatej »

Podle katalogu dílů ne. Měla by mít 14, i Nedbal se tomu divil. Ale podle internetu nejsem jediný. Ta moje taky trochu vybočuje detaily, přední lampy jsou malinko jiné než u jiných, třetí brzdové taky ... jen ty "nemoci", ty jsou u roku 2007 všude stejné :D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od zelvotron »

třmen je taky stejnej, jen je jinej jeho držák
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od dmatej »

Jo, to je možný.

Jinak problémy s brzdami vyřešeny sovětským univerzálním klíčem (kladivo), odvzdušněním i brzdy LP kola (ta fungovala), a přehozením vnitřní a vnější destičky PP kola. Včera jsem jel 300 km na východ okrskami a spěchal jsem, spotřeba 7,2, pak 300 km v noci na západ po D11 a D5, spotřeba 5,9, což je nejlepší dálniční výsledek, jaký jsem kdy najel (110-130).
Dneska 25+25 km okrskami Přehýšov - Globus Chotíkov se spotřebou 6,0 ... takže si chrochtám blahem :D

Už jsem začínal závidět firemní oktávce, že když vyřadím, někdy i z kopce zrychluje ... a Kalina na stejném místě zpomaluje. Říkal jsem si, to jsou ty velký kola a asi nový ložiska, hmm, hmm ... hovno :D ... včera jsem si na D5 k Loděnicím vyřadil ve 110 a dole jsem měl krásných cca 118 :D

Ta Tavriho spotřeba mi pořád vrtá hlavou ... má to OBDII? Přemýšlím, jestli by se nedal nasnímat průběh hodnot v závislosti na otáčkách a porovnat mezi různými auty ... pokud to teda nejsou brzdy :-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od FOMA »

Tak jsem po čase 2111 dopřál nové brzdové kotouče - děrované Bremba :P Povrchová úprava púsobí až nezvykle dokonale, celý kotouč je pokryt jakýmsy lakem, který nelze jen tak odstarnit a to ani lihem. Po osazení to nevypadá vůbec zle. Hlavní je ovšem účinnost, kde se po krátkém zajetí zdá být o něco lepší než třeba u plných kotoučů TRW. Konkrétně subjektivní pocit je: plynulý,rovnoměrný až snad kultivovaný náběh brzdného účinku. Dokonce ustalo i drobné vibrování volantu. Sousední garážníci bledli závistí a nevěřícně kroutily hlavou :twisted: 20let stará Lada a ventilované Bremba :mrgreen:
Přílohy
20190729_130229.jpg
Po montáži kotouče vypadá 11ka s děrovaným kotoučem skoro až sportovně....
Po montáži kotouče vypadá 11ka s děrovaným kotoučem skoro až sportovně....
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km) :cry:
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km) :hrob: :|
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní 8)
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní :thumbleft:
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní :roll:

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7273
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od valda1971 »

FOMA píše: Sousední garážníci bledli závistí a nevěřícně kroutily hlavou :twisted: 20let stará Lada a ventilované Bremba :mrgreen:
No proč by ne :wink: Starým lidem se také snažíme udělat radost :D
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od Erik »

FOMA: Tak to je fajn, že Lada bude lépe brzdit
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od zelvotron »

Jaký si k tomu dal desky? To je Brembo Sport? Mě se v krabici válí Brembo MAX což mi připomíná že bych je tam pomalu moh dát, aby se vůbec ještě užily. Tak ono ani není moc důvod důvod kupovat něco jinýho cenově to vyjde srovnatelně nebo levnějš než origo kotouč s kolísavou kvalitou.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od FOMA »

Desky jsem dal z CS Autolada. Ne Sport to nejsou, jsou to tyto: https://www.motora.cz/brembo/09.8903.1X ... ypNr=16482
odkaz mi dal na ně žež.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km) :cry:
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km) :hrob: :|
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní 8)
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní :thumbleft:
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní :roll:

Lada = Levné A Dobré Auto
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“