Jo, to je možný.
Jinak problémy s brzdami vyřešeny sovětským univerzálním klíčem (kladivo), odvzdušněním i brzdy LP kola (ta fungovala), a přehozením vnitřní a vnější destičky PP kola. Včera jsem jel 300 km na východ okrskami a spěchal jsem, spotřeba 7,2, pak 300 km v noci na západ po D11 a D5, spotřeba 5,9, což je nejlepší dálniční výsledek, jaký jsem kdy najel (110-130).
Dneska 25+25 km okrskami Přehýšov - Globus Chotíkov se spotřebou 6,0 ... takže si chrochtám blahem
Už jsem začínal závidět firemní oktávce, že když vyřadím, někdy i z kopce zrychluje ... a Kalina na stejném místě zpomaluje. Říkal jsem si, to jsou ty velký kola a asi nový ložiska, hmm, hmm ... hovno
... včera jsem si na D5 k Loděnicím vyřadil ve 110 a dole jsem měl krásných cca 118
Ta Tavriho spotřeba mi pořád vrtá hlavou ... má to OBDII? Přemýšlím, jestli by se nedal nasnímat průběh hodnot v závislosti na otáčkách a porovnat mezi různými auty ... pokud to teda nejsou brzdy
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).