toho sa akurat obavam, taki soferi kamionov, hlavne v MB by o tom vedeli rozpravat, alebo nejaky exot sa bude hrat s mobilom a zlyha mu autonomne riadenie. aj ked hranie sa s mobilom je kapitola sa o sebe. nezabudnime ani na pretahovanie sa s volantom, ked si zacne do toho kafrat asistent sledovania pruhov.Dusan píše:Aby si nebol prekvapeny ked skodofka pred tebou z nicoho nic zaflekuje a ty do nej naparas, vec ze zaucinkoval Asistent Niektore auta totiz brzdia len tak z nicoho nic ak elektronika vyhodnoti ze moze dojst k zrazke. A sofer stym nic nemoze spravit. proste krasa.
ako pisem, som stary klasik, atmomotor a manualna prevodovka a hlavne kvalitny spojovaci clanok medzi volantom a sedackou.
a tomu, ze nejaky asistent je lepsi ako clovek moc neverim. asistent programuju ludia a nemozu naprogramovat vsetky mozne okolnosti. cim menej tych serepeticiek bude v autach, tym to bude lepsie. napr. asistent pred koliziou vela vyhodnotil vjazd do tunela ako prekazku a zacal nelogicky brzdit, toto clovek vie vyhodnotit.
ale vratme sa k teme. nastastie je par znaciek, ktore sa drzia atmomotor - Mazda a aj Lada. preco tie nepodlahli mode downsizingu a turba