NIVA 1600 zapaľovanie

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
tajga
Příspěvky: 640
Registrován: ned srp 19, 2018 16:47

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od tajga »

mal by si ten plyn na cas odstavit obetovat 30 litrov benzinu a porovnat to ci sa to nebude chovat inak. lebo s tym plynom tam mas zapojenu dalsiu neznamu. mne to chodi na plyn 90% z toho ako na benzin ked je motor v poriadku. Takze keby sa to zacalo normalne spravat na benzin potom riesit plyn.
Uživatelský avatar
hush
Příspěvky: 307
Registrován: pon led 01, 2007 20:51
Bydliště: Vyškov

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od hush »

Nečetl jsem to celé znovu, ale dal jsi i jiný karburátor? nebo jsi vyměnil jen motor a karbec je původní?
Rozdělovač je podtlakový nebo s možností korekce? Jak je na to jeho ložisko?
Karbec s výstupem na podtlak nebo bez?
Kyby tam nebyla taková spotřeba, tak bych se zeptal co AC pumpa je v pořádku?
Můžeš nahodit nějaké foto motorového prostoru?
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Uživatelský avatar
Bakny
Příspěvky: 31
Registrován: pon pro 04, 2017 19:28
Bydliště: Ružomberok

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od Bakny »

karbece som vyskúšal oba čo mám aj ozon aj weber, ale ako píšem na začiatku išiel nádherne no po 8000km je to zas to isté,nehal som tam ten weber, lebo sním to išlo najlepšie označenie na ňom začína 2106-.... nemá vývod na podtlak, rozdelovač vykúšaný aj s podtlakom aj skorektorom, založený s korektorom, neviazne nemá vôle, úplne bez plynu to ide tiež naprd, AC pumpu pôvodnú som zrušil a osadil tam elektrické čerpadlo, stíha dodávať
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od Cory »

Uplne lahko sa da motor dobabrat zle nastavenym plynom. Tych 8000km by tomu stacilo
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Bakny
Příspěvky: 31
Registrován: pon pro 04, 2017 19:28
Bydliště: Ružomberok

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od Bakny »

Cory píše:Uplne lahko sa da motor dobabrat zle nastavenym plynom. Tych 8000km by tomu stacilo
a akože ako, keď tlaky má vinikajúce a ani olej nežere, z tých tlakov som bol inak aj ja paf, keď sme to s MAJOM merali
Uživatelský avatar
Bakny
Příspěvky: 31
Registrován: pon pro 04, 2017 19:28
Bydliště: Ružomberok

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od Bakny »

hush píše: Můžeš nahodit nějaké foto motorového prostoru?
foto nemám no mám tu videjko z prvého štartu po GO https://youtu.be/w-W5v4EbjOs
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od Cory »

Na lpg tazsie spozorujes chudobnu zmes. A s chudobnou zmesou lahko podpalis ventily. Meranie tlakov este nic neznamena. Mal som nivu s ohnutymi 4 ventilmi a tlaky mala 12 na vsetkych 4 valcoch. Takisto som riesil 112, ktora mala priotvorene 2 ventily kvoli hydrostelom a tlaky mala 13,5-14
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Bakny
Příspěvky: 31
Registrován: pon pro 04, 2017 19:28
Bydliště: Ružomberok

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od Bakny »

akurát že tú zmes vidím na farbe sviečok, hnedočervené na benzíne, hlavu som mal teraz dole a ventily mali sedlá vyleštené jak zrkadlo a ani sa nezadierali, vo vodítkach išli krásne hladko, no nedalo mi to tak som na zhodenej hlave ešte nahodil vačkovku a skontroloval kolko otvára ventily, každý jeden cca8-9mm nemeral som presne,ale od oka cca tak, no moc som to neriešil, nakoľko vačka nebola ani jedna zodratá, popri tom som si premeral aj dĺžku ventilových pružín a každá jedna sedela podľa dielenskej príručky
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od Cory »

Ako nehadam sa, nevidel som ten motor ;)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Bakny
Příspěvky: 31
Registrován: pon pro 04, 2017 19:28
Bydliště: Ružomberok

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od Bakny »

Cory píše:Ako nehadam sa, nevidel som ten motor ;)
ani ja, ale moja hlava mi to už nebere a keby len moja :rolleyes:
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od Cory »

Su veci, na ktore pozera 10 ludi a nevsimne si to nikto :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Bakny
Příspěvky: 31
Registrován: pon pro 04, 2017 19:28
Bydliště: Ružomberok

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od Bakny »

hej je to dosť blbé, hlavne keď ide človek krok za krokom až kým nedojde na miesto, kde už nemá kam stúpiť a pritom sa nikam nepohol
Uživatelský avatar
tajga
Příspěvky: 640
Registrován: ned srp 19, 2018 16:47

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od tajga »

nalej tam benzin a predaj to...
Uživatelský avatar
hush
Příspěvky: 307
Registrován: pon led 01, 2007 20:51
Bydliště: Vyškov

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od hush »

Bakny píše:karbece som vyskúšal oba čo mám aj ozon aj weber, ale ako píšem na začiatku išiel nádherne no po 8000km je to zas to isté,nehal som tam ten weber, lebo sním to išlo najlepšie označenie na ňom začína 2106-.... nemá vývod na podtlak, rozdelovač vykúšaný aj s podtlakom aj skorektorom, založený s korektorom, neviazne nemá vôle, úplne bez plynu to ide tiež naprd, AC pumpu pôvodnú som zrušil a osadil tam elektrické čerpadlo, stíha dodávať
A není chyba někde v tom čepradle? netlačí moc? zavírá ti ventil na karbecu? nemůže se to uchlastávat? Při přepnutí na plyn ho máš odpojené?
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Uživatelský avatar
Bakny
Příspěvky: 31
Registrován: pon pro 04, 2017 19:28
Bydliště: Ružomberok

Re: NIVA 1600 zapaľovanie

Příspěvek od Bakny »

moc netlačí, ventil zatvára a áno na plyne je odpojené, preto som volil cestu elektročerpadla, lebo mi to prišlo dosť kruté tlačiť AC pumpou do zavretého ventilu
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“