Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
Moderátor: Moderátoři
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
Zaujimave, vsak (nastastie?) som nepozoroval "s rastúcou rýchlosťou pohybu sa hladina hluku zvyšuje", vrncanie navyse je vzdy rovnake. Mozno teraz po dalsich tisicoch km je mensie. Alebo som si viac zvykol
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
Kedze sa blizim k 3000km zatial 2200km,zacal som pozerat co by som nahlasil aby sa pozreli.
Je zaujimave ze uz 3 dni sledujem ako sa radi 4,kedze som snou mal problemi, isiel som z 3 zaratit 4 a paka sa akoby vzprecila a kvalt som tam musel natlacit silou.
Obcas po jazde som par krat zasvacal pakou medzi 3 a 4 aby sa to rozbehalo. Posledne 3 dni to uz ide radit normalne (nepada to tam sice samo ale oproti zaciatkom je to neporovnatelne)
2 a 3 si pekne piska dalej, ono to mozno piska aj na inych rychlostiach ale sa to neda zistit kedze je to medzi 25 az 40km. Priznam sa ze som to prestal sledovat, ako tvrdia pri reklamacii u dacie a renoltu nieje to chyba ale vlastnost
Tak ze na prehliadke len zdoraznim nech pozru hladinu oleja v prevodovke.
Je zaujimave ze uz 3 dni sledujem ako sa radi 4,kedze som snou mal problemi, isiel som z 3 zaratit 4 a paka sa akoby vzprecila a kvalt som tam musel natlacit silou.
Obcas po jazde som par krat zasvacal pakou medzi 3 a 4 aby sa to rozbehalo. Posledne 3 dni to uz ide radit normalne (nepada to tam sice samo ale oproti zaciatkom je to neporovnatelne)
2 a 3 si pekne piska dalej, ono to mozno piska aj na inych rychlostiach ale sa to neda zistit kedze je to medzi 25 az 40km. Priznam sa ze som to prestal sledovat, ako tvrdia pri reklamacii u dacie a renoltu nieje to chyba ale vlastnost
Tak ze na prehliadke len zdoraznim nech pozru hladinu oleja v prevodovke.
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
To vrnenie kdesi vpredu medzi 2-3000 otáčkami pri stlačení plynu nad 50% robí asi na všetkých Vestách a je to podľa mojho názoru spôsobené pridusením atmosferickeho motora, lebo ťah sa dostaví až keď dunenie stichne.Treba sa naučiť radiť pri vyšších otáčkach, alebo použiť ľahšiu nohu. A kvaltpáka sa podľa mňa hýbe kvôli zaveseniu prevodovky na silentblokoch.
Lada Vesta cross ICE 2018 čierna metalíza, Opel corsa 2005, Ford fusion 2010, Bronto 2019 maskáč.
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
dnes som prišiel zo servisu kvôli prevodovke. auto nemalo žiadnu akceleráciu a na päťke to hučalo. mysleli sme si že to bude ložisko. servisák povedal že tam dolial pol litra oleja. zdá sa že to pomohlo. no uvidíme. mal niekto podobný problém? (auto bolo kupované december 2018 vesta sedan)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
To je nejala divocina. Kam to dolil? Do prevodovky?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
áno do prevodovkyKřečík Barbuška píše:To je nejala divocina. Kam to dolil? Do prevodovky?
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
Nevim teda, pokud by nemazana prevodovka mela dojit do stavu, ze auto nechtelo jet tak bych nechtel videt ten vnitrek. Videl jsem uvnitr prevodovku z klasiky co byla provozovama temer bez oleje a bylo to peklo.
To nechteni akcelerovat bylo hodne vyrazne?
To nechteni akcelerovat bylo hodne vyrazne?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
Doporucujem po najazdeni 1000, ist do servisu a dat spustit olej do pet flase, ak tam budu piliny a cierny olej trvat na reklamacii a vymene prevodovky.
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
anoKřečík Barbuška píše:Nevim teda, pokud by nemazana prevodovka mela dojit do stavu, ze auto nechtelo jet tak bych nechtel videt ten vnitrek. Videl jsem uvnitr prevodovku z klasiky co byla provozovama temer bez oleje a bylo to peklo.
To nechteni akcelerovat bylo hodne vyrazne?
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
takže ešte 1000km a kontrola?Dusan píše:Doporucujem po najazdeni 1000, ist do servisu a dat spustit olej do pet flase, ak tam budu piliny a cierny olej trvat na reklamacii a vymene prevodovky.
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
Rekl bych, ze prevodovka byla rozhodne poskozena, resp. opotrebovana vyrazne vic, nez by mela byt. Zadal bych vymenu. btw je hezke, ze tam dolili olej, ale prisli taky na to, kam se ztratil? Hadam, ze na sucho to z vyroby nevyjelo a pokud tam i bylo malo oleje z vyroby, tak proc by to zacalo vadit az ted a nebyl problem hned? Divny.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
Mne sa nezda co spolocne ma prevodovka s tahom motora. To by sa musela zadriet a v tom pripade by jej doliatie nepomohlo. Poznam Nivu, kde po havarii vypustili olej a po oprave zabudli naliat. Niva presla este 600km kym sa zadrela. A to sla nejakych 200km po dialnici.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
robili mi to Žiline a môžem povedať že servisák sa správal nie moc dobre nemal som zneho dobrý pocit. či ten problém bol hneď neviem lebo som auto šetril a ešte je stále vzábehuJmJ píše:Rekl bych, ze prevodovka byla rozhodne poskozena, resp. opotrebovana vyrazne vic, nez by mela byt. Zadal bych vymenu. btw je hezke, ze tam dolili olej, ale prisli taky na to, kam se ztratil? Hadam, ze na sucho to z vyroby nevyjelo a pokud tam i bylo malo oleje z vyroby, tak proc by to zacalo vadit az ted a nebyl problem hned? Divny.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke
On z toho mel spatnej dojem i ten technik respektive jeho sef. S pripadnou vymenou prevodovky na ne kouka problem. Lada neni koncern. Ac se tyto problemy muzou objevit i u jinych znacek u Rusu to proste predpokladam s problemama a divim se, ze tyhle auta kupuji i "normalni" lide. Tim te nechci urazet. Proste muj pohled na znacku.
Pises, ze byl hluk na petce a zpomaleni. To by doliti uz nemelo zachranit a pokud ano tak by mel zustat nejaky vyssi hluk, vibrace apod. . Je to nejake divoke. Takhle pres net tezko soudit. Preji pevne nervy a at ti to dobre dopadne.
Ja osobne bych kazdopadne pro sichr okamzite vymenil celou napln prevodove skrine. Na Grante jsem preventivne vymenil napln po nejakych 7 tis. ac tam nejak moc oteru nebylo (ale byl) pro klid v dusi. Ovsem ne kazdy ma auto jako hracku ... .
Pises, ze byl hluk na petce a zpomaleni. To by doliti uz nemelo zachranit a pokud ano tak by mel zustat nejaky vyssi hluk, vibrace apod. . Je to nejake divoke. Takhle pres net tezko soudit. Preji pevne nervy a at ti to dobre dopadne.
Ja osobne bych kazdopadne pro sichr okamzite vymenil celou napln prevodove skrine. Na Grante jsem preventivne vymenil napln po nejakych 7 tis. ac tam nejak moc oteru nebylo (ale byl) pro klid v dusi. Ovsem ne kazdy ma auto jako hracku ... .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107