od Majo » ned úno 10, 2019 12:04
Vidlicku nenavarovat, ak je opotrebovana ta vrchna vrstva, vyhodit. Ono je to povrchovo praveze makke, aby sa neopotrebuvala ta cast, do ktorej sa to zapiera. Preto je velmi dolezite aby hriadele nemali volu a vidlicka bola s volou pekne v strede. V idealnom pripade sa ta vidlicka niecoho dotyka iba vo chvili ked radis. Ak je v stalom zabere, ci uz pri zaradenom alebo vyradenom prevode, jej zivotnost bude extremne nizka. V lepsom pripade sa to prejavi dlhym chodom paky, neskor nebude drzat rychlost lebo ju nedokaze zaaretovat. Prevodovky su v Nivach od pociatku az 3 a pridavne sa tiez lisia. Ale bezny uzivatel to nepostrehne. Malokto pociti rozdiel v doferencialoch a tam su vacsie skoky...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4