Já pořídil na zkoušku dva, jeden ten MAXGEAR co sem linkoval a druhý FEBI stejný jak máš ty s tím,
že ten co bude vyhodnocen horším dám Luďkovi, snad to tu nečte
.
Zaujalo mne, že každý má jinou délku toho béžového násosu byť oba spínají zhruba po zalezení dvou třetin toho bílého do těla spínače. Po bližším zkoumání jsem zjistil, že tím béžovým se dá pomocí citlivého násilí štelovat takže coryho poznámka o nutnosti nastavení nebyla vůbec od věci
. Koneckonců i tvé foto potvrzuje, že se to šteluje neb na fotce to máš zcela zamáčklé. Předpokládám, že ustavení spínače by mělo být na minimální (vlasovou) mezeru mezi plochou spínače a plochou na pedálu, aby se zabránilo přenosu chvění do mechanismu spínače. Co řekne Cory na tuto teorii? Zatím jsem to na své Grantě nezkoumal neb byla k obědu kačena a bylo by škoda ji vybl*nkat
.
Co se týče řemeslného provedení tak dražší FEBI má na těle vybroušené kódy jako ten tvůj, ale to těžko bude na závadu. Kontakty má čímsi zušlechtěné, čísté bez oxidace což je povzbudivé. Okamžik přepnutí má takový výraznější, těžko říci zdali je to dobře či špatně.
Levnější MAXGEAR má kontakty v barvě oxidované pájky což nepůsobí zrovna povzbudivě, okamžik přepnutí méně výrazný, též nemohu říci zdali je to výhodou či nikoliv.
Jaké sponky ti reznou?