Navijak, diferencialy, poloosy
Moderátor: Moderátoři
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
No mě trochu utěšuje to uchycení rámu nejen tím šroubem skrz nosník, ale i tím druhým s miskou pružiny...
Nebudu to přehánět, nosníky nejsou v plný formě, občasné využití když zrovna nebudou nazutý BF... I když šnorchl je na cestě
Nebudu to přehánět, nosníky nejsou v plný formě, občasné využití když zrovna nebudou nazutý BF... I když šnorchl je na cestě
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Líbí se mi nápad umístění navijáku za předními sedadly uprostřed auta, lze použít vpředu i vzadu, vedou od něj trubky na lano, dopředu skrz podlahu vedle plynu a skrz motorový prostor... Vzadu po podlaze...
Chrání ho to před vodou, nezatěžuje předek, naopak je váha líp rozložená...
Schovanej na STK...
Nenašel jsem jedinou nevýhodu...
Máte to někdo takhle???
Chrání ho to před vodou, nezatěžuje předek, naopak je váha líp rozložená...
Schovanej na STK...
Nenašel jsem jedinou nevýhodu...
Máte to někdo takhle???
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
to je tak do auta, ktore je urcene vylucne do terenu....
kamarat ma na samuraiovi navijak pod autom na dorobenom vyvode z pridavky....
kamarat ma na samuraiovi navijak pod autom na dorobenom vyvode z pridavky....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
2 Majo:
tak jsi mel pravdu, ted jsem zapadl tak, ze jedno zadni kolo by me dokazalo vytahnou, ale ten torsen to nedal , mam tam druhou napln limited slip castrol 75W140 a najeto pres 30tis.km na tom difu
tak jsi mel pravdu, ted jsem zapadl tak, ze jedno zadni kolo by me dokazalo vytahnou, ale ten torsen to nedal , mam tam druhou napln limited slip castrol 75W140 a najeto pres 30tis.km na tom difu
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Toz jsem sa hecnul a dovolenou docela venoval přehozeni obou difů. Puvodni 3.9 byly dost narychlo a autu obcas chybela sila. Nechtel jsem velky rozdil a dal tam 4.1, ktere nejsou ani malo, ani moc, po prvotnich zkouskach. Prace to bylo nejak moc a decentni vysledek, ktery ale poznat je, takze snad dobre.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Tak super, já si od rozdílu mezi 215/75/15 a 235 na 9/40 sliboval víc... Je to lepší na silnici, ale ne o tolik... Nutno podotknout že s diesel pohonem... Ten krouťák tam furt je, benzín byl zdechlina...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Jeden kolega používal naviják 5500 lb na čtyřkolky. Vážil se syntetikou asi 13 kilo, tažná sílá odpovídala 1,5 násobku 1,6tunového auta a ani se moc nezahříval, teda při běžném použití. Měl psaný docela velký odběr, ale plná zátěž se většinou nekonala. Připevněné to byla na státních trubkách co drží nárazník přes takovej u plech chycenej u třmenama kolem trubek a dvě vzpěry vedly dolů k předním ramenům kol. Chci si to tak udělat i pro sebe. Celkem by to vážilo do 20 kil, což je ok a nepřesáhlo by to nárazník. Takže bych to vůbec nesundaval. Plus 20 metrů s lana, solenoid a odpojovač přímou baterky.
Určitě nebudu dávat nic těžšího, protože to podle mě bohatě stačí. Samo, že kdo závodí a potřebuje tahat hodně rychle a neřeší životnost auta tak je to málo. Ale na silnici je každý kilo vepředu znát.
Určitě nebudu dávat nic těžšího, protože to podle mě bohatě stačí. Samo, že kdo závodí a potřebuje tahat hodně rychle a neřeší životnost auta tak je to málo. Ale na silnici je každý kilo vepředu znát.
Naposledy upravil(a) zdd dne stř led 20, 2021 18:28, celkem upraveno 1 x.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Uzávěrky. Osobně jsem samobloky zavrhl, protože na silnici při cestovních rychlostech to je utrpení a ušetřených 10 tisíc za to nestojí. Podle mého posledního průzkumu, jako nejlepší 100% vzduchové uzávěrky dopředu i dozadu mi po všech diskuzích a zkušenostech lidí, kteří to již delší dobu provozují, vychází pítěrský. Už jsem se pro ně rozhodl a hned jak to půjde, tak je koupím (za 28 tisíc komplet včetně difu mi přijdou cenově OK a náhradní díly na ně jsou). Navíc mají 4 satelity, takže odolnost je také dobrá. Mechanicky ovládané nemají smysl, protože lanko zatuhává a jsou s tím problémy. Elektrice nevěřím vůbec, nikdo, koho znám to nepoužívá a ani to nezkoušel, protože proč, když je vzduch.
Jen to chce používat opatrně, protože jinak to trhá poloosy dify a vůbec. A s velkými koly je to předem rychlá a jistá smrt. A nevyřeší to ani pevnostní a odlehčené poloosy.
Jen to chce používat opatrně, protože jinak to trhá poloosy dify a vůbec. A s velkými koly je to předem rychlá a jistá smrt. A nevyřeší to ani pevnostní a odlehčené poloosy.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
https://turizm4x4.ru/ustanovka-lebedki- ... -nivy.html
Docela se mi líbí to uchycení navijáku, co myslíte. Neoslabí díry pro šrouby trubky co drží nárazník ? A asi bych ještě přidal dvě vzpěry, co by se chytly pod navijákem a šly k ramenům, aby se ty roury neohly.
Docela se mi líbí to uchycení navijáku, co myslíte. Neoslabí díry pro šrouby trubky co drží nárazník ? A asi bych ještě přidal dvě vzpěry, co by se chytly pod navijákem a šly k ramenům, aby se ty roury neohly.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Navijak nemam, sic by se mi libil, ale z obcasne situace se mi zatim povedlo se s kurtama pracne vyhupcukovat. Tohle uchyceni doda autu trochu předkus, prijde mi, ze je naraznik vic vpredu nez je origo a zmensi se najezdove uhly. Pridad k napravnici uchyty by stalo za to. Napravnice snese, je na ni motorovy celek az do poloviny auta. Za sebe bych volil, bud utopit navijak do udelaneho vyrezu k chladici, nebo mit nasunovaci vpredu, vzadu, ale zkusenosti nemam..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
naviják je nezbytnej, už jen kvůli tomu, že přes nebezpečný úseky to auto pomalinku přetáhneš a nic neutrhneš, jako kdybys tam vlítl na urá, nebo někde dopadl na dif, nebo rozvodovku
nasunovaci jsem zavrhl, počítal jsem hmotnosti a ta konstrukce je o dost těžší a když ho budeš chtít dát dozadu tak odděláš 4 šrouby a je venku
podle toho, co jsem zatím změřil, tak se tam vejde, jen se trochu vyřízne mřížka před chladičem, mě se jedná o tom, jestli to vydrží ty roury co drží nárazník
ale hlavně to chci co nejlehčí, žádný mříže proti klokanům a další závaží, už takhle to zatíží předek
nasunovaci jsem zavrhl, počítal jsem hmotnosti a ta konstrukce je o dost těžší a když ho budeš chtít dát dozadu tak odděláš 4 šrouby a je venku
podle toho, co jsem zatím změřil, tak se tam vejde, jen se trochu vyřízne mřížka před chladičem, mě se jedná o tom, jestli to vydrží ty roury co drží nárazník
ale hlavně to chci co nejlehčí, žádný mříže proti klokanům a další závaží, už takhle to zatíží předek
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Můj cíl byl dát ho výš... Drží dobře... Rám není úplně pevnostní ale je dobře uchycen, a nosníky mám vevnitř vyztužené...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
naviják se nemusí zapisovat do tp, když nepřečnívá obrysy auta ?
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Nevím, mě takto skovany prošel...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Zaujíma ma tá vzduchová uzávierka, chceš ju dať aj do predu? Môžeš dať odkaz na ňu, prosím?zdd píše:Uzávěrky. Osobně jsem samobloky zavrhl, protože na silnici při cestovních rychlostech to je utrpení a ušetřených 10 tisíc za to nestojí. Podle mého posledního průzkumu, jako nejlepší 100% vzduchové uzávěrky dopředu i dozadu mi po všech diskuzích a zkušenostech lidí, kteří to již delší dobu provozují, vychází pítěrský. Už jsem se pro ně rozhodl a hned jak to půjde, tak je koupím (za 28 tisíc komplet včetně difu mi přijdou cenově OK a náhradní díly na ně jsou). Navíc mají 4 satelity, takže odolnost je také dobrá. Mechanicky ovládané nemají smysl, protože lanko zatuhává a jsou s tím problémy. Elektrice nevěřím vůbec, nikdo, koho znám to nepoužívá a ani to nezkoušel, protože proč, když je vzduch.
Jen to chce používat opatrně, protože jinak to trhá poloosy dify a vůbec. A s velkými koly je to předem rychlá a jistá smrt. A nevyřeší to ani pevnostní a odlehčené poloosy.