Alternátor
Moderátor: Moderátoři
Re: Alternátor
Neprezivaj to s tymi Voltami, dolezity je prud, ktory dokaze altik dat, nie prud pri akom tecie. Ja mam doma niekolko reglerov a vsetky ovplyvnia napatie zasadnym sposobom od 13.2 do 13.8, viac neda ziandy. Z dlhodobeho hladiska je takmer jedno, ktory tam mam. No dobre, 13.2 je uz fakt malo, ale 13.5 v pohode staci.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Alternátor
13.8V mas mat na batérke. (samozrejme baterka nesmie byt vybita do mrtva, proste po hodine jazdy) Pri 2000ot urcite.
Cokolvek menej, znamena ze zbytocne mas vybytu bateriu a srym suvisiace veci.
Cokolvek menej, znamena ze zbytocne mas vybytu bateriu a srym suvisiace veci.
Re: Alternátor
Tak jsem se pustil do GO alternátoru, vzal jsem to z gruntu. Samozdřejmě nová ložiska, nové komutátorové kroužky(protože po 200tis.km.byly již vydřené zejména ten blíž plast. krytu) a samozdřejmě výměna regulátoru s vyšším dobíjecím napětím Regulátor je orig. RU z Automanta .sk a se zapnutými světly dává 14V a s vypnutými světly 14,2-14,3V. Zatím naprostá spokojenost, auto tak nějak celkově ožilo. Je to znát i při stzartu, kdy neklesá napětí pod 9,5V a nezhasíná tak PP. Akumulátor je jednoznačně v lepší kondici
- Přílohy
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto