2101 cívka
Moderátor: Moderátoři
2101 cívka
Nemate nekdo prosim obrazek zapojeni kabelů do zapalovaci cívky?
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10614
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2101 cívka
A co by jsi tam, pro Boha, chtěl vidět
.
Na jednom šroubku je jednička v kolečku - tam připojíš kablík od rozdělovače.
Na druhým šroubku je patnácka v kolečku - tam připojíš ten druhý kabel. Můžeš ho zkusit žárovkou - po zapnutí klíče zapalování by měla svítit. Pokud nesvítí tak je spálená pojistka … momentálně přemýšlím, zda-li má 2101 chráněný obvod zapalování
No a do velký díry vrazíš VN kabel. L.


Na jednom šroubku je jednička v kolečku - tam připojíš kablík od rozdělovače.
Na druhým šroubku je patnácka v kolečku - tam připojíš ten druhý kabel. Můžeš ho zkusit žárovkou - po zapnutí klíče zapalování by měla svítit. Pokud nesvítí tak je spálená pojistka … momentálně přemýšlím, zda-li má 2101 chráněný obvod zapalování

No a do velký díry vrazíš VN kabel. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11055
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: 2101 cívka
Obvod zapalovani neni chraneny. Vrcet to musi i kdyby to melo shoret
.
Jak pise Ludek. Na jednicku cerny vodic od kladivka a na patnactku modry vodic s fialovym pruhem coz je plus od baterky. Pokud das na 15 zarovku proti kostre musi pri zaplem zapalovani svitit. Dasli na 1 zarovku proti kostre a bude ti nekdo tocit motorem starterem musi svit prerusovane. Prover toto a dej vedet.

Jak pise Ludek. Na jednicku cerny vodic od kladivka a na patnactku modry vodic s fialovym pruhem coz je plus od baterky. Pokud das na 15 zarovku proti kostre musi pri zaplem zapalovani svitit. Dasli na 1 zarovku proti kostre a bude ti nekdo tocit motorem starterem musi svit prerusovane. Prover toto a dej vedet.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11055
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: 2101 cívka
Jak jsem psal v sz.
Tak by to chtělo někoho s měřákem. Změř odpor primáru cívky tj. mezi svorkou 1 a 15 mělo by tam být cca kolem 4 Ohmů a sekundární vinutí mezi svorkou 15 a výstupem pro vn kabel tam by mělo být kolem 5 kilo Ohmů. Dále změř vn kabely zejména ten co vede z cívky na víčko. Pokud tam máš měděné tak by jsi měl naměřit nulu (zkrat, prostě volný průchod) pokud uhlíkové tak cca 3 - 5 kilo Ohmů dle délky. Při měření s nimi vrť ať se pozná zdali nepřerušují. Samozřejmě je nutno změřit i palec v rozdělovači cca. 4,5 kilo Ohmu a zkontroluj kondenzátor na rozdělovači. Neodpojil si ho či nepoškodil? Nebylo by od věci dát vědět odkud jsi. Třeba je někdo v tvém okolí kdo by ti na to hodil okem.
Tak by to chtělo někoho s měřákem. Změř odpor primáru cívky tj. mezi svorkou 1 a 15 mělo by tam být cca kolem 4 Ohmů a sekundární vinutí mezi svorkou 15 a výstupem pro vn kabel tam by mělo být kolem 5 kilo Ohmů. Dále změř vn kabely zejména ten co vede z cívky na víčko. Pokud tam máš měděné tak by jsi měl naměřit nulu (zkrat, prostě volný průchod) pokud uhlíkové tak cca 3 - 5 kilo Ohmů dle délky. Při měření s nimi vrť ať se pozná zdali nepřerušují. Samozřejmě je nutno změřit i palec v rozdělovači cca. 4,5 kilo Ohmu a zkontroluj kondenzátor na rozdělovači. Neodpojil si ho či nepoškodil? Nebylo by od věci dát vědět odkud jsi. Třeba je někdo v tvém okolí kdo by ti na to hodil okem.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: 2101 cívka
Myslím, že odpojení kondenzátoru krátkodobě nevadí. Naopak se tím dá vyloučit jeho proražení.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: 2101 cívka
Borci kde bych našel kondenzator? Každej říka něco jinného
Re: 2101 cívka
Připevněn na těle rozdělovače. Je to takový hliníkový váleček a vede z něj jeden drát.michi píše:Borci kde bych našel kondenzator? Každej říka něco jinného
Přikládám foto s vyznačením.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: 2101 cívka
Díky moc . Mrknu na to
Re: 2101 cívka
Mmchdm. když už tu probíráte cívku... pasuje do žigulíka cívka ze stodvacítky? U nás v mototechně jí mají za levný peníz. Jen je tam nějaký přídavný odpor připevněný na tělese, ale to by se dalo ulomit 
P.S. Myslím elektricky, jestli má stejné parametry.

P.S. Myslím elektricky, jestli má stejné parametry.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: 2101 cívka
Vzít multimetr a proměřit 

Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Laďuša
- Příspěvky: 12136
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2101 cívka
Ne každej multimetr zvládá indukčnost.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


Re: 2101 cívka
Změříš leda odpor vinutí, to je fakt málo...
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: 2101 cívka
Zdravim potřebuji radu. Nehazí jiskra ale kdyz odpojim kabel s civky na -1 ktery vede nekam do karoserie tak jiskru haže. Co s tím?
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11055
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: 2101 cívka
Nechat odpojenej a jezdit
. Co to je za stroj? Dle modelu se z kladívka odchází na otáčkoměr, řídící blok ekonomizéru případně na diagnostický konektor u exportní verze. Předpokládám, že to je model s otáčkoměrem a ten vodič jdoucí někam do karoserie je vodič co přenáší "signál" pro otáčkoměr. Někde máš skříplý vodič na kostru případně porucha otáčkoměru. Vzít měřák, měřit a poruchu přesněji omezit.
P.S. Též jsem se setkal s podomácky vyrobeným imobilizérem kdy utajené tlačítko v interiéru zkratovalo kladívko na kostru
.

P.S. Též jsem se setkal s podomácky vyrobeným imobilizérem kdy utajené tlačítko v interiéru zkratovalo kladívko na kostru

Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: 2101 cívka
Otáčkoměr to nemá. Je to 2101