Honzova 2103 a 2107
Moderátor: Moderátoři
Re: Honzova 2103
Zelená
A nebo žlutá https://www.google.cz/search?q=lada+210 ... 2780934331
A nebo žlutá https://www.google.cz/search?q=lada+210 ... 2780934331
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Honzova 2103
Tak jsem přátelé nakonec vyřešil problém barev. Poslední dobou jsem měl roupy pořídit škodovku. Už jsem pro jednu málem jel, ale pak jsem zjistil, že bych to stejně psychicky, coby ladista, nezvládnul. Nakonec jsem pořídil ještě VAZ 2107. No a barvy vyřeším následovně. Na 2103 dle mého názoru prostě pasují světlé barvy, takže se vrátím k béžové. Na 2107 pak půjde pařížská modř...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: Honzova 2103 a 2107
Je..
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: Honzova 2103 a 2107
Pratele zeptam se, mozna se to tu probiralo, nevite, proc jsou krabice objektivne tissi? 2107, kterou cerstve mam s motorem 2103 je vylozene ticha proti 2103...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Honzova 2103 a 2107
Protoze jsou hranate . Pokud jde o vnitrni hluk tak mas myslim "semisove" tapecy a sicny. Ty lepe tlumi zvukove vlny nez kozenka.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Re: Honzova 2103 a 2107
No, je to otázka. Třeba šestnáctku mám odhlučněnou nadstandardně (palubní deska zespod včetně dvířek kastlíku, středový panel, střecha, 2x podlaha atd) a je to nanic, protože problém je v motoru. Hodně taky udělá použitý výfuk a detaily, jako je utěsnění díry v podlaze u převodovky/ruční brzdy. Takže u mě je to přesně naopak - patnáctka ve standardu je proti tomu o třetinu tišší. Sedmička má palubku robustnější a víc vsunutou do interiéru = lepší odhlučnění.
Osobně bych hledal příčinu v nastavení motoru (jaké jsou tam svíčky, jak je nastavený předstih) a co je tam za další příslušenství (karburátor, čistič vzduchu - dlouhý plastový násos vs krátké plechové víko atd). Protože OZON je objektivně tišší už z podstaty věci, kdy směs proudí malou klapkou první komory doplňovaná velkým obtokovým kanálem volnoběhu, který to substituuje někde do 3500 otáček. U Weberu na to šlápneš a motor zahučí, protože ti jde všechno hlavní dávkovací soustavou přímo. Pak jsou tu věci jako trvale poháněná vrtule do roku 75 a jiná konstrukce čumáku, kdy sedmička má širší kapotu, tudíž větší plochu pro odhlučnění. A další dílčí prvky modernizace, které ve výsledku snižují hluk celkově a člověk má pocit, že je to motorem - např. plná přední boční okna, kde nezafukuje jako trojúhelníkem...
Důležitá věc na závěr - jde především o celkový stav. Kamarád měl dvě 2101, obě auta z roku 1973, jedno mělo najeto 38 000 km a druhé lehce přes 40 000 km a bylo v tom ticho. Motor, převodovka, kardan, diferenciál - to všechno začne být po 100 000 km slyšet. Neuděláš nic.
Osobně bych hledal příčinu v nastavení motoru (jaké jsou tam svíčky, jak je nastavený předstih) a co je tam za další příslušenství (karburátor, čistič vzduchu - dlouhý plastový násos vs krátké plechové víko atd). Protože OZON je objektivně tišší už z podstaty věci, kdy směs proudí malou klapkou první komory doplňovaná velkým obtokovým kanálem volnoběhu, který to substituuje někde do 3500 otáček. U Weberu na to šlápneš a motor zahučí, protože ti jde všechno hlavní dávkovací soustavou přímo. Pak jsou tu věci jako trvale poháněná vrtule do roku 75 a jiná konstrukce čumáku, kdy sedmička má širší kapotu, tudíž větší plochu pro odhlučnění. A další dílčí prvky modernizace, které ve výsledku snižují hluk celkově a člověk má pocit, že je to motorem - např. plná přední boční okna, kde nezafukuje jako trojúhelníkem...
Důležitá věc na závěr - jde především o celkový stav. Kamarád měl dvě 2101, obě auta z roku 1973, jedno mělo najeto 38 000 km a druhé lehce přes 40 000 km a bylo v tom ticho. Motor, převodovka, kardan, diferenciál - to všechno začne být po 100 000 km slyšet. Neuděláš nic.
Re: Honzova 2103 a 2107
Táta vždycky citoval jakéhosi automechanika, že od jistého kilometrového nájezdu je jediným rozumným řešením objevujících se zvuků hlasité autorádio
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Honzova 2103 a 2107
taky si myslim ze hlucnost vice ovlivni stav vozidla nez model (piseme samozrejme o hranatci a o kulatci). dle me nejvic zalezi v jakem stavu je retez motoru, ten dokaze po jistem case pekne rachtat. a taky petka v prevodovce udela svoje.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Honzova 2103 a 2107
Ahoj. Nemate nekdo navic jeden az dva mixy lpg (bryle) na karburatorovou radu 2101-2107? Mel bych o ne zajem. Díky.
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: Honzova 2103 a 2107
A dále tapecírunky (vcelku jedno jaké, klidně horší na 2103, stejně jako koberec 2103 ve stejném stavu.
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: Honzova 2103 a 2107
Ahoj. Z duvodu renovace shanim jak vypadal velky stitek v kapse pod oknemu u Ladovek kolem r. 1978. Mam jej sice, ale je uplne smyty... Nevyfotil byste to nekdo?
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: Honzova 2103 a 2107
Jo jo... A víte někdo, co je to na něm za údaje?
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzova 2103 a 2107
Jedná se o soupis homologací pro Evropu, navíc lze z E2 vyčíst, že zkoušky probíhaly ve Francii. Ta krátká čísla v obdélnících odkazují pravděpodobně na předpis, dlouhé číslo bude číslo protokolu, který schvaluje danou část vozu do provozu v Evropě tím, že prošel zkouškou.
Tady je soupis států
E1 – Germany
E2 – France
E3 – Italy
E4 – Netherlands
E5 – Sweden
E6 – Belgium
E7 – Hungary
E8 – Czech Republic
E9 – Spain
E10 – Yugoslavia
E11 – United Kingdom
E12 – Austria
E13 – Luxembourg
E14 – Switzerland
E16 – Norway
E17 – Finland
E18 – Denmark
E19 – Romania
E20 – Poland
E21 – Portugal
E22 – Russian Federation
E23 – Greece
E24 – Ireland
E25 – Croatia
E26 – Slovenia
E27 – Slovakia
E28 – Belarus
E29 – Estonia
E31 – Bosnia and Herzegovina
E32 – Latvia
E34 – Bulgaria
E37 – Turkey
E40 – Macedonia
E42 – European Community
E43 – Japan
E45 – Australia
E46 – Ukraine
E47 – South Africa
Tady je soupis států
E1 – Germany
E2 – France
E3 – Italy
E4 – Netherlands
E5 – Sweden
E6 – Belgium
E7 – Hungary
E8 – Czech Republic
E9 – Spain
E10 – Yugoslavia
E11 – United Kingdom
E12 – Austria
E13 – Luxembourg
E14 – Switzerland
E16 – Norway
E17 – Finland
E18 – Denmark
E19 – Romania
E20 – Poland
E21 – Portugal
E22 – Russian Federation
E23 – Greece
E24 – Ireland
E25 – Croatia
E26 – Slovenia
E27 – Slovakia
E28 – Belarus
E29 – Estonia
E31 – Bosnia and Herzegovina
E32 – Latvia
E34 – Bulgaria
E37 – Turkey
E40 – Macedonia
E42 – European Community
E43 – Japan
E45 – Australia
E46 – Ukraine
E47 – South Africa
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada