Fábie.
Moderátor: Moderátoři
Re: Fábie.
Laďuša: Když tohle je nejbližší škodatéma. A přijde mi to mnohem lepší než Rapid, tím že pohodlnější.
A taky bych radši jezdil do práce třeba vlakem v jídeláku...ale bohužel musím autem.
A taky bych radši jezdil do práce třeba vlakem v jídeláku...ale bohužel musím autem.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Re: Fábie.
Ale raz vymeníš škodu za Ladu napr.Vestu a budeš spokojnejší..
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Fábie.
Mám pocit, že jde o služebák. Pochybuju, že mu koupí Vestu (auto). Ta liberalizace (vyzobávání rozinek) zjevně nese své ovoce. Nebo se snad pletu?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Fábie.
A to jako Vestu nejde koupit jako služebák ? "Víte, jsem Ladysta, oktávku nechci, raději Ladu"
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Fábie.
Až tam u nich bude dělat ředitele tak možná ... .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Fábie.
Koko Loko: Máš správný pocit, vyzobávání nese ovoce. Ale režijku mám taky!
Ve firmě Jsou hlavně škodovky, fauvé a už se tam klube i hjondé, kde ovšem je trošku problem s výdrží (jako že destičky a kotouče jsou už po 60000km naprosto kaput..).
Ve firmě Jsou hlavně škodovky, fauvé a už se tam klube i hjondé, kde ovšem je trošku problem s výdrží (jako že destičky a kotouče jsou už po 60000km naprosto kaput..).
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
Díky Vodisi za report, mě Rapid taky nenadchnul.
Jenže Oktávka je segment firemních aut, ceny pořizovací i servisní jsou tam též firemní. Navíc se to narozdíl od Rapida nevleze do garáže (jako náhrada 1:1).
Jenže Oktávka je segment firemních aut, ceny pořizovací i servisní jsou tam též firemní. Navíc se to narozdíl od Rapida nevleze do garáže (jako náhrada 1:1).
Laďo, že to jede zbytečně moc? To bylo přečipnutý eReSo? To obdivuju Tvou skromnost a schopnost se na 100metrovém nájezdu zařadit do proudu jedoucích vozidel i s jízdním kolem...Laďuša píše:Jinak tuten tejden jsem byl nucenej řídit Oktávku, kolikátkovou nevim. Je to velký jako kráva, výhled z toho nahovno a jede to zbytečně moc. To už se mi s tim Rapidem jezdí líp. Ale i tak je to naprd. Vůbec to ježdění mi ňák poslední dobou štve.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Fábie.
Teepee: On Rapid je v pohodě, kdyby nepřišla změna, jezdil bych s ním dál (na tachu má aktuálně 123000km a je bez potíží) a dovedl bych si ho představit klidně i jako auto pro naší rodinu. Oktávka je už jiná kategorie, i cenově.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
Gratuluji k takové změně! Krátce jsem se svezl s 1,2TSi 77kW, RV 2013, 55tkm a bylo to moc hezký auto za 199tKč, v AutoJarov. Stačilo říct chci/nechci. Podíval jsem se na naší rodinnou E46 Touring 330i automat a nechtěl jsem, protože Rapid mě zklamal hlavně jízdním projevem, motor byl slyšet jak v hodně rozhrkané Felicii, vlastně je to oturbený minimotůrek, kde zlobí řetězové rozvody a když jsem se v zatáčce opřel do pedálu plynu a volantu, málem jsem na nepropadlém hydrantu asi tak utrhl kolo. Ozvala se rána a nevím, buď si to jen proklouzlo a nebo to šlo v zatočení na dorazy a nebo tomu autu něco bylo ač vypadalo jak nový. BMW je trochu jinde a downgradem za 199tkč bych si nepomohl. Každé z nich má svoje, jen jsem nic neutratil.vodis píše:Teepee: On Rapid je v pohodě, kdyby nepřišla změna, jezdil bych s ním dál (na tachu má aktuálně 123000km a je bez potíží) a dovedl bych si ho představit klidně i jako auto pro naší rodinu. Oktávka je už jiná kategorie, i cenově.
A kdyby na mě padl u benzínky nějaký splín, spravím si chuť KickDownem...
Mimochodem to DSG tam máš 6st nebo 7st.? Protože co jsem slyšel o 7st. tak to domů nebrat!
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Fábie.
U DSG systémů je především nezbytné dodržování servisních intervalů pro výměnu olejů. Kdo si prostě myslí, že olej v DSG se měnit nemusí, ten spláče nad vejdělkem. Každých 60.000 km !!! A vzhledem k tomu, že té speciální kapaliny je tam kolem 7-8 litrů a nepatří právě k nejlevnějším, není to sranda. Ostatně to je jedním z hlavních důvodů, proč na to lidi často kálejí a pak se jen diví, když jim převodovka začne zlobit.
Kolega má služební Rapid 1,6 TDI 66kW se 7-stupňovým DSG. Má najeto skoro 200 tisíc stylem "prasácké hovado" a převodovka drží. Otázka je, jak dlouho ještě.....
Kolega má služební Rapid 1,6 TDI 66kW se 7-stupňovým DSG. Má najeto skoro 200 tisíc stylem "prasácké hovado" a převodovka drží. Otázka je, jak dlouho ještě.....
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Fábie.
U 6-stupnovych DSG sa meni kazdych 60 000km. U 7-stupnovych sa nemení, náplň je doživotná (ak teda počítame životnosť auta 120 000 km, tak može byť )
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Fábie.
Bože dobrej, zase HOAX.
Ještě že mám manuál.....
Ještě že mám manuál.....
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Fábie.
Neviem, nakolko je to HOAX, kedze pracujem v Skodovke a v 7-stupnovom DSG vyrobca nepredpisuje vymenu oleja. O realnej vydrzi mlcim, tiez si o tom myslim svoje.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Fábie.
Teepee: Já tam měl 1,6TDI, takže s benzínem to srovnávat nemůžu. V oktádce je DSG 7, co jsem si našel, tak opravdu oficiálně předepsaná výměna není, ale doporučuje se. Toho se myslím budu držet, i předtím nebyl třeba problém jezdit do autorizáku měnit olej v motoru už po 15tkm a ne po předepsaných třiceti.
Jinak dneska jsem jel z ráce jen půl cesty s klimou a spotřeba byla 4,7 podle PP, takže naprosto srovnatelně se slabším Rapidem.
Jinak dneska jsem jel z ráce jen půl cesty s klimou a spotřeba byla 4,7 podle PP, takže naprosto srovnatelně se slabším Rapidem.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Fábie.
Jasně, že se s tím dá jezdit za tuto spotřebu. Já tedy upřednostňuji manuál, měl jsem automat půjčený a nenadchnul mě ( a to jsem ho tůze chtěl). Poslední měsíc s O, co jsem ji měl ( najeto ca 3.500km) jsem vykazoval spotřebu 4,6l (2,0TDI), a to jsem ujel navíc asi 100km s karavanem. Celkově jsem za necelých 200tis. najetých měl průměrnou spotřebu 4,95l.
Jinak k pocitům změny auta, Rapid versus Octavia. Ten rozdíl je prostě obrovský, i když to má pořád jen volant a 4 kola ( někdo i 5 ). A to i za předpokladu stejného motoru.
Já jsem před dvěma týdny vyměnil O3 za S3, stejný motor a výkon, nejvyšší výbava style versus nejnižší active (kromě bezklíčkového zamykání a díry v zadní sedačce stejná a lepší výbava, než O3 style 2014) . V den, kdy měla nastat výměna aut na mě padla neskutečná lítost, prostě po 20ti letech s Octáviemi jsem uznal, že ta poslední mi přirostla nejvíce k srdci a podotknu, že na ni stále vzpomínám i přes to, co napíšu dál.
Jakmile jsem ale přesednul do Supa, tak jsem si po pár kilometrech říkal, jak jsem mohl jezdit v Octavii . Řízení mě zase začalo bavit. Je to o prostoru, komfortu podvozku, hluku, daleko lépe reaguje na změnu směru. Za prvních 8 dní nejeto téměř 3tis. km . Zatím průměrná spotřeba 5,3L, ale to půjde dolů, až si motor sedne. Vím, že se k němu budu chovat ještě lépe, než k předešlým autům ( a to že jsou hýčkány) a šetřit ho (kilometry), a že si ho po skončení operáku odkoupím. S tím bude souviset i častější výměna oleje za vlastní finance a pod. .
Jinak k pocitům změny auta, Rapid versus Octavia. Ten rozdíl je prostě obrovský, i když to má pořád jen volant a 4 kola ( někdo i 5 ). A to i za předpokladu stejného motoru.
Já jsem před dvěma týdny vyměnil O3 za S3, stejný motor a výkon, nejvyšší výbava style versus nejnižší active (kromě bezklíčkového zamykání a díry v zadní sedačce stejná a lepší výbava, než O3 style 2014) . V den, kdy měla nastat výměna aut na mě padla neskutečná lítost, prostě po 20ti letech s Octáviemi jsem uznal, že ta poslední mi přirostla nejvíce k srdci a podotknu, že na ni stále vzpomínám i přes to, co napíšu dál.
Jakmile jsem ale přesednul do Supa, tak jsem si po pár kilometrech říkal, jak jsem mohl jezdit v Octavii . Řízení mě zase začalo bavit. Je to o prostoru, komfortu podvozku, hluku, daleko lépe reaguje na změnu směru. Za prvních 8 dní nejeto téměř 3tis. km . Zatím průměrná spotřeba 5,3L, ale to půjde dolů, až si motor sedne. Vím, že se k němu budu chovat ještě lépe, než k předešlým autům ( a to že jsou hýčkány) a šetřit ho (kilometry), a že si ho po skončení operáku odkoupím. S tím bude souviset i častější výměna oleje za vlastní finance a pod. .