Bezkontakt

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

Ted jsem ladil klapky. Jsou fakt snad na vlas tak uvidim. Ale pri zbezny kontrole a utahovani jsem prisel na jeden sroub ktery jsem vubec opomel ze tam je a vlastne nevim na co je. Ani v knize jsem se nedocetl. Nekdo poradi?

Je na strane kde je bohatost a mnozstvi ale je asi vyse na tele karburatoru. Kousek od nej naoravo je mosazna zaslepka s tryskou 45 mam pocit.
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Bezkontakt

Příspěvek od Cory »

Jeden srob - v takom hlbsom hrdle, je hrube nastavenie prechodoveho rezimu prvej komory. Ma byt zaslepeny. Nastavuje sa to vo fabrike, ale zo skusenosti sa s tym dobre ladia nestandardne motory.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

No mam tam sroub podobny tomu na smes. Sroub do konusu s gumickou. Tak jsem ho utahl naplno.

Jinak zatim klapky, odpojenej podtlak a predstih tak nejak kolem 7. Ale porad me nic nedela volnobeh. Prvni nastartovani byl vysokej a to bez sytice. Pak pomalu klesal az to chciplo. Porad to spatne startuje a kdyz chyti tak volno eh nedrzi a nejde serizovat. Po napojeni podtlaku zadna zmena ani na predstihu. Tak jsem z toho blazen.
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Bezkontakt

Příspěvek od Cory »

Daj fotku ako to mas zapojene
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

Zasilam foto
Přílohy
C8DB09BF-7D0D-45C3-AE95-FB35043BFB5F.jpeg
D8277871-73F7-45A9-B794-27F2D84263E1.jpeg
ADB1E643-3F40-41CB-BB31-02A32A5B33DD.jpeg
4CCDAEE9-200E-4072-AF91-67092795E583.jpeg
129CC4F1-3E37-4DD9-8561-B036A0DBDCB9.jpeg
3EBD5C6C-DF1B-41A1-B444-359ADF9788BA.jpeg
0FD121AE-A868-42FE-B3F3-73643730EA28.jpeg
ACF2875D-2631-4789-93A6-A10F55216E51.jpeg
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

Prijdu k autu...studeny pres noc...drn a hned na prvni otoceni, drzi volno eh, startuje, jde za plynem. Chvilku si s nim hraju a uz startuje jen s plynem a dost tezko a samo nedrzi volnobeh.
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

Na volno eh na prd. Ale za plynem jakztakz. Tak jsem to jel projet. 100m a chciplo. Nastartuju hned a v poho. Rozjedu a chciplo. Znovu znovu znovu. Na volnobeh a teochu plynu dobry ale jakmile se auto zacalo hybat tak chciplo. 15min 100m domu. Super :-D
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezkontakt

Příspěvek od dmatej »

Přicpaný trysky, netěsnící membrána sytiče/pumpičky nebo zlobí zapalování ...?
Já přešel na 2105, protože rozdělovač tuším Made In DDR i karbec 2101 si dělaly, co chtěly. Výsledky byly podobný - ujel jsem 100 km bez problémů, a pak to chcíplo na křižovatce. Půl dne chcípal neutrál, pak to samo přešlo. Na dva dny ... a pořád dokola :D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Bezkontakt

Příspěvek od Cory »

Pozeram, ze si vysroboval ten vrchny srob, ktory ma byt zablendovany. ked ho zatocis na doraz, motor nezdochne. Tento srob sluzi na prisavanie vzduchu do volnobezneho kanalu. Da sa tym hrubo nastavit zmes, ktora sa jemne doladuje na spodnom srobe. Ked zatocis spodny srob bohatosti (ten co je sikmo), tak motor musi zdochnut.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

Ten sroub na tu “hrubou” jsem vysrouboval jen kvuli fotce. Jinak je zpatky a na doraz.

Sroub bohatosti ten z “boku” i kdyz zasroubuju naplno tak se nic nestane.

Sroub mnozstvi i kdyz uplne vytocim tak zadna zmena. Jen to zacne sycwt. Kdyz ho uplne zasroubuju a dotahnu tak se teprve neco deje a zacne drive chcipat.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezkontakt

Příspěvek od dmatej »

Zkus oba zašroubovat a pak oba povolit o 1-2 otáčky. To je tak od boku rada naprd, ale pro začátek by to mohlo zabrat.
Funguje to jako vzdušníky a trysky - když teče vzduch, vezme s sebou benzín. Moc vzduchu, málo benzínu. Málo vzduchu, žádnej benzín. Vzduchu tak akorát, pak doladit benzín, aby byla optimální směs. Cory bude možná vědět, kolik otáček "od boku".
Pokud nedovírá klapka na první komoře, na tenhle systém ani nedojde, protože podtlak natáhne rovnou z atmosféry, takže jako první bych řešil táhla od pedálu.
Aspoň doufám, že to popisuju správně :D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

Jen malej poznatek...nevim jak je to mozny ale rozdelal jsem karb kvuli hladine. Ta me nedala spat. Hladina jen na dne tesne nad tryskama. Plovak ok. Ale povolil se sroub s jehlovym ventilem.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezkontakt

Příspěvek od dmatej »

Jo, zasekávání plováku byla taky dobrá kauza, jednou mi to ještě se starým karbem zhaslo na dálnici, sundal jsem víko karbecu, nic jsem nenašel, dal jsem to zpátky, nastartoval a pokračoval v jízdě jako by nic :D
Ten plovák má předepsané meze právě kvůli tomuhle - kdyby byl moc vysoko, ventil by nedovíral a v podstatě by benzínové čerpadlo tlačilo benzín rovnou do motoru pod tlakem. Kdyby padal moc nízko, nejen že by trysky mohly nabírat vzduch, ale hlavně se zasekne plovák. To se může stát v obou polohách (MIN i MAX), při dobrém nastavení a pohybu plováku volně a rovně nahoru a dolů je to nepravděpodobné (nesmí se křížit). Každopádně nejde jen o hladinu samotnou :-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

No sroub je utazenej, plovak nastavenej. Auto chyta, dokonce uz u jede a nechcipe. Ale obcas skytne, streli a hlavne porad ten volnobeh nereaguje ani na jeden sroub. Sundal jsem i tahlo plynu a stejne nic.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezkontakt

Příspěvek od dmatej »

Táhlo plynu nevymezuje klapku, to na karbecu 2105 má na starost šroubek vlevo na straně táhla, je tam jako zarážka a fakt je, že není nijak zajištěnej, už mi i vypadl - jenže pak by to mělo chcípnout. Střílení buď blbej předstih, nebo teče benzín proudem a blafne mimo cyklus. Pokud motor běží i se zavřenou klapkou, někudy musí nabírat vzduch i benzín. Otevřenej ventil u plováku nebo někde chybí tryska/vzdušník?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“