Avia a zážitky s ní
Moderátor: Moderátoři
Re: Avia a zážitky s ní
Na tuhle mojí konkrétní stačí B.
Re: Avia a zážitky s ní
A15 má celkovou do 3,5t. a třeba A21 má pohotovostní 2,8 tak když si ji necháš omezit do 3,5t tak ti stačí B. Ohledně všemožných zákonů je to dost zmatený a bylo takových novel, že si člověk není ničím jistý. Měl jsem od bývalého kolegy půjčenou asi na týden A21 která omezená nebyla. Jednak jsem objížděl mýto, ale hlavně jsem si pro ni přijel s 8 kolečky do tachografu, čímž jsem kolegu rozesmál, že prý když je to do 12t a je to pro osobní účely atd. že to tachograf mít nemusí, nevím. Tohle bylo nějakých 5 let nazpět.
Motal jsem se s tím jen po Praze a středních čechách, tak jsem vymetal všechny zkratky bez hlídek, na který jsem si vzpomněl, a doufal, že nic nebudu muset vysvětlovat, nebo nedej bože obhajovat řidičák
Já jezdil chvilkou s touhle...
Jinak klasika, bez pásů, 4-kvalt už na podlaze, po prázdnu uskákaný jak koza a po ránu šílená dýmovnice .
Výkon stejně jako brzdný účinek nevelký, nádrž jak do friťáku a spotřeba jak 2 2106ky...ale sranda s tím byla a účel to splnilo, to je fakt.
Ještě mě napadlo srovnání, s těmi A70 atd. jsem nejezdil, ale přetrpěl jsem asi 2 týdny s jedním kouskem z řady D
a to bylo dost strašný. Když pominu, že tam teklo střešním oknem, že to nejelo, brzdilo jen o chlup líp než A21 a mělo to interiér alá Daewoo Lanos tak hlavním problémem bylo asi to, že se tomu "ohybal" rám a šmajdala, takže na jedný straně člověk viděl v zrcátku bok auta a pole a při plném zatížení bylo už s odstupem třeba 10m vidět, jak je auto do oblouku, takže lapač na kontrolu jak vyšitý.
Fuj, ještě teď z toho mívám nepěkné sny .
Až budu mít zase psavou, tak sem přihodím dvě veselé historky s A21...a v jedné figuruje i Marťas
Motal jsem se s tím jen po Praze a středních čechách, tak jsem vymetal všechny zkratky bez hlídek, na který jsem si vzpomněl, a doufal, že nic nebudu muset vysvětlovat, nebo nedej bože obhajovat řidičák
Já jezdil chvilkou s touhle...
Jinak klasika, bez pásů, 4-kvalt už na podlaze, po prázdnu uskákaný jak koza a po ránu šílená dýmovnice .
Výkon stejně jako brzdný účinek nevelký, nádrž jak do friťáku a spotřeba jak 2 2106ky...ale sranda s tím byla a účel to splnilo, to je fakt.
Ještě mě napadlo srovnání, s těmi A70 atd. jsem nejezdil, ale přetrpěl jsem asi 2 týdny s jedním kouskem z řady D
a to bylo dost strašný. Když pominu, že tam teklo střešním oknem, že to nejelo, brzdilo jen o chlup líp než A21 a mělo to interiér alá Daewoo Lanos tak hlavním problémem bylo asi to, že se tomu "ohybal" rám a šmajdala, takže na jedný straně člověk viděl v zrcátku bok auta a pole a při plném zatížení bylo už s odstupem třeba 10m vidět, jak je auto do oblouku, takže lapač na kontrolu jak vyšitý.
Fuj, ještě teď z toho mívám nepěkné sny .
Až budu mít zase psavou, tak sem přihodím dvě veselé historky s A21...a v jedné figuruje i Marťas
Naposledy upravil(a) Luky dne úte úno 06, 2018 20:20, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Re: Avia a zážitky s ní
To se divim, že mám ve furgonu pětikvalt. Mám předface, na fotce máš poface, čekal bych to obráceně, ale docela se dokáže rozohnit, když je to ten pětikvalt. Ale chce to dlouhou rovinku.
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia a zážitky s ní
Tak i já jsem si pořídil nového mazlíka. Autopark rozšířila tato krasavice . Zajisté namítnete, že jsem se zbláznil, což je možné, ale já si to auto prostě zamiloval .
Nyní trocha nějakých údajů : Je to A31 z roku 1987. Najeto má něco přes 21 tis. Samozřejmě atmosféra s 5q a řazením pod volantem.
Je to bez vybavení, ale to se časem postupně sežene znovu doplní. Bylo o ni u SDH pečováno opravdu skvěle. Všechna mazací místa poctivě promazána, z motoru ani převodovky nic neteče, motor má krásný zvuk a jak se zahřeje, tak prakticky nezakouří.
Ježdění s ní mě baví je to opravdu zážitek a chytlo mě to .
Nuže a nyní pár fotek.
Nyní trocha nějakých údajů : Je to A31 z roku 1987. Najeto má něco přes 21 tis. Samozřejmě atmosféra s 5q a řazením pod volantem.
Je to bez vybavení, ale to se časem postupně sežene znovu doplní. Bylo o ni u SDH pečováno opravdu skvěle. Všechna mazací místa poctivě promazána, z motoru ani převodovky nic neteče, motor má krásný zvuk a jak se zahřeje, tak prakticky nezakouří.
Ježdění s ní mě baví je to opravdu zážitek a chytlo mě to .
Nuže a nyní pár fotek.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Re: Avia a zážitky s ní
Kde je ta síť.......?
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia a zážitky s ní
Tedy krom té sítě ... gratulace k zajímavému stroji
Mmch. má, tedy ta Avie, asi zajímavou historii. Vidím SPZ VYškov a Branišovice jsou vedle Pohořelic, asi trošku cestovala. L.
Mmch. má, tedy ta Avie, asi zajímavou historii. Vidím SPZ VYškov a Branišovice jsou vedle Pohořelic, asi trošku cestovala. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia a zážitky s ní
Děkuji za gratulaci .Luděk Musil píše:Tedy krom té sítě ... gratulace k zajímavému stroji
Mmch. má, tedy ta Avie, asi zajímavou historii. Vidím SPZ VYškov a Branišovice jsou vedle Pohořelic, asi trošku cestovala. L.
Trochu k historii, co jsem se od velitele a starostky dozvěděl. Auto bylo koupeno od vojáků z Vyškova. Cena tehdy činila prý 200 tis. Do vozu za dobu co ji měli nacpali dalších tuším 50tis. Bylo o ni pečováno opravdu skvěle.
Zjistil jsem, že má nejspíš uzávěrku diferenciálu což nevím jestli je u nich standart nebo to má proto, že původně byla u vojáků . Každopádně, kdyby si ji chtěl vidět, tak ji budu mít zagarážovanou v práci, tak se klidně dojeď podívat .
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- mušketýr
- Příspěvky: 1250
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia a zážitky s ní
Mám tu vejfuk na Avii.Starter, buben, pumpička na naftu-malá nová-to vše nikdo nechtěl a tak to šlodo hutí...
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238