Oltcit - odvézt/neodvézt

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od Luděk Musil »

To jsi měl přední nápravu na špalkách a kola v luftě :idea: - jinak to néni možný :P :lol: :lol: :D . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
3enit
Příspěvky: 487
Registrován: sob pro 26, 2009 23:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od 3enit »

To zrovna, o tomhle ,,pokusu" už jsem slyšel mockrát, umím si to asi představit jedině v případě, že sundám kola. Protože si naopak neumím představit co by se dělo, kdybych to roztočil na 160km/h a auto ze špalků spadlo? To by asi moc příjemné nebylo :shock:
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS

Boxer inside
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od Marek »

Nejslabší článek "řetězu" by se roztrhal na kusy - vsázím na převodovku.

Jináč, co tak vidím, 160 km/h při rovných 6000 rpm, to je přesně totéž jako Lada 1500 na čtvrtý kvalt.
Jak dlouho lze bezpečně jet takovou rychlostí, než se to usmaží?
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od Jimmi »

Moc hezký kola!
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
3enit
Příspěvky: 487
Registrován: sob pro 26, 2009 23:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od 3enit »

Díky Jimmi 8)

Marku, asi bych to taky tipl na převodovku, ale zkoušet to nebudu. Jezdit 160 s tím nejde nijak dlouho, spíš dokud je rovina popř mírné klesání a vítr do zad :mrgreen:
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS

Boxer inside
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od Luděk Musil »

Davide - samozřejmě jsem si dělal legraci, ale jak sám říkáš - to by nebylo na dlouhou trať :idea: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od BeerRudolf »

Ty kola se Ti povedly. Montovaly se jako originály na 12 TRS. S tím to můžeš šoupnout na testaci. Dobový doplněk. Taky mi je nabízel Rumun který zde dělal svého času zástupce Oltcita. Bohužel už nebyly po koupi Oldíka už prašuje. Chtěl tenkrát moje kola a 5tisíců, v roce 1989. V originále na ně patří pneu 160/65 TRX R13. Dnes si rvu vlasy že jsem je tenkrát nevzal :evil:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
3enit
Příspěvky: 487
Registrován: sob pro 26, 2009 23:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od 3enit »

Děkuji za pochvalu, nicméně jsi uvedl nepravdu :mrgreen:

Tyhle kola se vyráběly ve dvou rozměrech, klasika 4,5x13", kterých je ale strašně málo a jsou docela vzácný, nejdou snadno sehnat... No a potom v rozměru TRX - 120TR340. Kol v rozměru TRX je všude plná prdel za pár korun, třeba 20€ za kus, jenže se na to NEDAJÍ SEHNAT PNEUMATIKY. Přestaly se vyrábět někdy v 80.letech...

Nějaké info o TRX zde:
http://www.cxclub.cz/10_viteze/michelin.htm
V přepočtu má ten TRX ráfek cca 13,5" a 13" pneumatiku na to nedostaneš :evil:

Ale kdyby si někdo ze zdejších milovníků chtěl pořídit ty ,,echt" TRX disky, pneumatiky na ně zde:
https://www.ebay.it/itm/Set-di-4-pneuma ... SwSKtaV0TN

Za lidových 10 tisíc českých :mrgreen: A starý budou jako ten Oltcit :rolleyes:

Ještě přidávám pár fotografií:
Přílohy
Jante1.jpg
Jante3.jpg
Jante2.jpg
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS

Boxer inside
Uživatelský avatar
3enit
Příspěvky: 487
Registrován: sob pro 26, 2009 23:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od 3enit »

Řešil někdo zdejší odrušení zapalování v autě?
Projevuje se to na VKV, SV je v pořádku. Popsal bych to jako bzučení nebo prskaní závislé na otáčkách motoru. Nešíří se to po síti 12V, ale je to VF rázu. Vřazení filtru TC241 do napájení autorádia nepomohlo, napájení z gelovky taky ne.
Alternátor to nedělá - shodil jsem řemen.
Rozdělovač jsem vyměnil kus za kus - nepomohlo.
Dal jsem nové zapalovací kabely (uhlíkové) - nepomohlo.
Zkusil jsem svíčky s odrušovacím odporem - nepomohlo.

Ještě dodám, že je to klasika s kladívkem, není to bezkontaktní zapalovaní.

Někdo nějaké nápady, jak dál? Skoro mám pocit, že už není kam dál, možná omotat svíčky alobalem :mrgreen:

Dík...
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS

Boxer inside
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od Jimmi »

VKV je z principu proti podobnému rušené odolné. Signál je modulován frekvenčně a amplituda je oseknutá, takže zároveň osekává podobné špičky, které jsou v signálu navíc. Hledal bych problém spíš v rádiu. Zkoušel jsi u zapnutého motoru poslouchat jiné VKV rádio?
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
3enit
Příspěvky: 487
Registrován: sob pro 26, 2009 23:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od 3enit »

Teorie je sice krásná věc, praxe je ale trochu jiná... :roll:

Ano, jiné rádio jsem zkoušel, malej Blaupunkt na tužkovky, ale na VKV to dělá uplně to samý co moje Sanyo v Oltcitu. A v motorovém prostoru dokonce ještě víc než v kabině, kupodivu.
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS

Boxer inside
Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od BeerRudolf »

Ohledně kol máš pravdu. Ty co mi nabízel ten Rumun byly právě ty TRX s podivnými pneu Michelin 160/65 nějaký číslo TRX :)
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od Jimmi »

A kondík na rozdělovači máš.....?
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
3enit
Příspěvky: 487
Registrován: sob pro 26, 2009 23:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od 3enit »

Bez toho by zapalování ani nefungovalo, takže ten tam je :wink:
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS

Boxer inside
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvek od Mičun »

Na dvoutaktech byly odrušovače na cívkách. Tak odtud se to rušení asi bere...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“