nikde se mi to nedaří najít (možná blbě hledám) - existuje nějaká ofíko metodika na měření zrychlení z 0 na 100 ? Jakože vozidlo jen s řidičem, ale plnou nádrží a nevyházenými ostatními sedačkami



Moderátor: Moderátoři
Jo jo jo, to je přesně to, co mě zaujaloLuděk Musil píše:JAAA![]()
![]()
![]()
No ... možná, ale![]()
to už musí bejt let
![]()
.
A pokud jsem něco takovýho říkal - tak to bylo o štyrech 80-kilovejch a 50 kilech v kufrupři testu 0- 100 pro model 2101 a 21 sec.
L.
Jo, třeba někdo řadí na vyšší rychlostní stupeň v 1800 ot/minLuky píše:Taky je problém v tom, že budou, třeba nevelké, rozdíly mezi jednotlivými šoféry...
Pod elektronikou myslis co? Vstrekovanie alebo pomocne systemy?Marek píše:Chlapci, chlapci. Loni jsem tu odlaďoval starou 2101 s motorem 1,7 na karburátoru. Vůz zatížen mnou (142 kg) a kamarádem (123 kg) jel na stovku za 9,6. Zkuste mě s těmi vašimi moderními stroji přesvědčit o tom, že je vám ta elektronika k něčemu dobrá.
Ten motor 1,7 měl pouze mírně sníženou hlavu, čímž se dostal na stupeň komprese někam 9,8:1 asi. Nic víc. Být víc prostoru a času, dostal bych ho na stovku pod osm vteřin.
To je úctyhodné, ale na druhou stranu, kolik váží 2101 a jaký je výkonový rozdíl mezi originálem a 1,7kou - vždyť do má o polovinu větší objem (když nic jiného, sníženou hlavu teď neřeším), kdyby se do vesty dal o polovinu objemnější motor (2,4ka s odpovídajícím litrovým výkonem) tak imho těch 9,6 dá s prstem v nose - ona už ta 1.8ka má papírově o vteřinu méně než 1.6 (a to je motor, který se tam standardně dává, že ...)Marek píše:Chlapci, chlapci. Loni jsem tu odlaďoval starou 2101 s motorem 1,7 na karburátoru. Vůz zatížen mnou (142 kg) a kamarádem (123 kg) jel na stovku za 9,6.
Tak podle mně je od samého začátku elektronika dobrá jen k tomu, aby vozidlo vyhovělo emisním normám (a možná trochu míň žralo), na zbytek je tu karburátor a zdvihový objemMarek píše:Zkuste mě s těmi vašimi moderními stroji přesvědčit o tom, že je vám ta elektronika k něčemu dobrá.