Niva Mara
Moderátor: Moderátoři
Re: Niva Mara
Snazim se zapojit ze stare 1.6 nivky merak tlaku oleje, ale nejde mi to nejak. Namontoval jsem k olejovemu cidlu na motoru ten valecek k mereni tlaku a budik mam zatim navolno. Z kontaku toho valecku jsem se snazil namerit nejake volty a nic moc mi to nerika - kdyz ukostrim k motoru, tak multimetr vselijak lita a kdyz dam kostru kastlu, tak tam je par setin voltu. Odbornik rozhodne nejsem, ale myslel jsem ze budik dam nejakym pinem na kostru a do jineho pinu navedu kablik z valecku na motoru. Taky nevim kam se ma co zapojit na tom budiku (osvetleni a cidlo tlaku tam zatim nepotrebuju). At zkousim jak zkousim, tak se rucicka nehne..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva Mara
Volty tam nenaměříš, je to odporové čidlo. Čili musíš přepnout měřák na měření odporu a měřit mezi kontaktem čidla a kostrou.
Budík musíš zapojit na +, kostru a ten kontakt na čidle.
Budík musíš zapojit na +, kostru a ten kontakt na čidle.
VAZ 1117
Re: Niva Mara
Vyfoť budík zezadu, ať si vzpomenu na barvy drátů...
Matně si pamatuji pět drátů... Je to asi...
šedý - kontrolka spojit s kabelem od čidla na kontrolku
šedý s černým proužkem - tlak oleje
oranžová - plus , napojit na oranžový co jde do palubovky
bílá - plus na osvětlení, napojit na palubovku na bílí
bíločerný - mínus, napojit na bíločerný pod palublou...
Jsou to asi dva roky co jsem to zapojoval...
Je potřeba vědět co dělám a všechno si přeměrit, než něco zapojím... Taky by ti mohlo shořet auto...
Matně si pamatuji pět drátů... Je to asi...
šedý - kontrolka spojit s kabelem od čidla na kontrolku
šedý s černým proužkem - tlak oleje
oranžová - plus , napojit na oranžový co jde do palubovky
bílá - plus na osvětlení, napojit na palubovku na bílí
bíločerný - mínus, napojit na bíločerný pod palublou...
Jsou to asi dva roky co jsem to zapojoval...
Je potřeba vědět co dělám a všechno si přeměrit, než něco zapojím... Taky by ti mohlo shořet auto...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Niva Mara
Tak to jo, perfektni. Konecne to zareagovalo. Diky
Jen ten budik vidim v akci mozna prvně a nastartovany vyleti rucicka az na maximum tedy 8. Je to normalni, ze ukazuje maximum? Uprostred je c. 4.
/////
Martas: mi se pritom zkouseni povedlo to povytahovat bez pamětoveho efektu, tak bych z toho šmodrchu dratku k zastrcce uz asi moc nezjistil. No zkousim opatrne, nevedel jsem jsem ze to je tak trochu jinak zapojene.
Kostru budiku jsem dal na + baterky a tlakomer dal 1 horni zastrcku. Ukazuje to nastartovane na max 8. Tak snad to tak ma byt?
Jen ten budik vidim v akci mozna prvně a nastartovany vyleti rucicka az na maximum tedy 8. Je to normalni, ze ukazuje maximum? Uprostred je c. 4.
/////
Martas: mi se pritom zkouseni povedlo to povytahovat bez pamětoveho efektu, tak bych z toho šmodrchu dratku k zastrcce uz asi moc nezjistil. No zkousim opatrne, nevedel jsem jsem ze to je tak trochu jinak zapojene.
Kostru budiku jsem dal na + baterky a tlakomer dal 1 horni zastrcku. Ukazuje to nastartovane na max 8. Tak snad to tak ma byt?
Naposledy upravil(a) Mara dne ned led 07, 2018 18:58, celkem upraveno 1 x.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Niva Mara
Ne...
Máš to naopak proto to letí hned na max...
Normálka ke několik mm nad nulou, když to vezmeš u huby tak to skočí skoro na čtyři...
Měř a taky musí být budík v poloze jak je na palubce, jinak to lítá taky jak chce...
Máš to naopak proto to letí hned na max...
Normálka ke několik mm nad nulou, když to vezmeš u huby tak to skočí skoro na čtyři...
Měř a taky musí být budík v poloze jak je na palubce, jinak to lítá taky jak chce...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva Mara
Takze ukostrit budik, napojit do nej + a pripojit do nej kontakt z tlakoveho meraku od motoru? Ke zkouseni bych se dostal nekdy psis az o vikendu. Díky
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Niva Mara
Kostru si může chytit na kastli, nebo pod přístrojvkou si najít kablik kostry...
Proč jsi z toho oškubal ty kablíky, dyť to mělo fastony jen přidat kousky drátu s fastony a zapojit...
V těch dírách ti chybí žárovky... Velká je podsvícení, malá kontrolka a na jedné je kablík č.5...
Takhle jak to máš oškubané ti to bez proměřeni a odzkoušení neřeknu...
Proč jsi z toho oškubal ty kablíky, dyť to mělo fastony jen přidat kousky drátu s fastony a zapojit...
V těch dírách ti chybí žárovky... Velká je podsvícení, malá kontrolka a na jedné je kablík č.5...
Takhle jak to máš oškubané ti to bez proměřeni a odzkoušení neřeknu...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Niva Mara
3 a 4 spolocna kostra, 1 snimac a 2 +.
V pripade ze by to naahodou nefungovalo tak prehodit 1 a 2 ale skor to prve zapojenie. Ine moznosti nepripustam
V pripade ze by to naahodou nefungovalo tak prehodit 1 a 2 ale skor to prve zapojenie. Ine moznosti nepripustam
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Niva Mara
Diky vsem, to uz asi pujde Odzkousim to a potom kostru natahnu od palubky, + treba od spinacky, privedu kontakt od "masla" a misto zarovky podsviceni bych dal bilou diodu s odporem. Kdybych nemel co delat, coz je nepravdepobne, tak by se dala dat dioda i na kontrolku oleje navic. Ale budu rad jak to alespon bude ukazovat jak je na tom tlak.
Jak jsem nabudoval merak napěti ze stare Lady do nivky i lanče, tak uz kolikrat se hodil, treba kdyz zacal altik vynechavat a kontrolka se jeste nerozsvitila (pozdeji altik odpadl uplne). Ten tlak by se taky mohl hodit. Ani nevim proc se tyhle vymozenosti uz do aut moc nedavaji..
Jak jsem nabudoval merak napěti ze stare Lady do nivky i lanče, tak uz kolikrat se hodil, treba kdyz zacal altik vynechavat a kontrolka se jeste nerozsvitila (pozdeji altik odpadl uplne). Ten tlak by se taky mohl hodit. Ani nevim proc se tyhle vymozenosti uz do aut moc nedavaji..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva Mara
Tuhle věc taky netuším a jak by mě pomohlo několik rafičkových přístrojů na palubní desce navíc místo jednoho sdruženého LED-panelu, kde je potřeba si ty údaje (bez ztráty pozornosti na dění vně vozidla) vyblikat . L.Mara píše:... proc se tyhle vymozenosti uz do aut moc nedavaji..
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Niva Mara
Tak funguje, diky
1. +
2. snimac
3. a 4. kostra teda
Jen uz ten budik nemam kam umistit. Jedine dobre misto zabral budik napěti, tak bude chtit asi zvlasť domček udělat. (treba by to zapojeni bylo lepsi poslat na zvlašt tema, jestli by se to jeste nekomu hodilo najit)
1. +
2. snimac
3. a 4. kostra teda
Jen uz ten budik nemam kam umistit. Jedine dobre misto zabral budik napěti, tak bude chtit asi zvlasť domček udělat. (treba by to zapojeni bylo lepsi poslat na zvlašt tema, jestli by se to jeste nekomu hodilo najit)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Niva Mara
Tak naslapy by jeste chtelo vylepsit. K tomu par detailu a zas by se melo dat jezdit po delsi odstavce
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva Mara
Ten červ lezoucí z blatníku je dobrej
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Niva Mara
Na druhe strane jsem to uz previtovi zatrh. V te zime se da kutit spis zatim vevnitr, tak doslo i na davneji koupeny obal a dizlacke drzaky difu..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//