Někteří si možná všimli, že jsem čekal dárek od Dědy Mráze, který mi přišel 28.12., tedy ještě před pravoslavnými Vánoci. Ještě týž den jsem jetter do Vesty nainstaloval. Od těch dob jsem najel asi jen 230 km a ani jednu klasickou "referenční trasu", a ještě jsem netankoval, takže nemám přesné srovnání. Nicméně zatím mohu říci toto:
1) jetter pro Vestu funguje, je potřeba napsat mejl, napsat že chci jenom čistý jetter bez tempomatu, zaplatit a čekat.
2) instalace je v pohodě, pokud je člověk trochu ohebný a k tomu líný rozebírat auto, tak se to s trochou dobré vůle udělat bez povolení jediného šroubku - sedadlo řidiče téměř do horizontály, hlavou dolů pod palubku (okolo volantu mi projde), dole plošná baterka. Rozebrat správný konektor (a ne čidlo na brzdě

3) zatím jezdím na střední režim, sport si nechávám na prasečinky

4) pocitově bomba



5) jak jsem psal, spotřebu brzo hodnotit, nicméně díky rychlejšímu startu je sice spotřeba v té fázi vyšší, ale zase kratší dobu - desítka typicky při tomto chování žrala méně než při rozjezdech "na spotřebu". Zatím se propracovávám k nějakému kompromisu.
6) debilní je že kabel je šedivý (maximum povedu v podpalubí a povrch přelepím černou elektoinstalačkou), ale ještě jsem nevymyslel kam nalepím vypínač
Jinak ke spotřebě - mám srovnání na jedné trase s desítkou když měla najeto zhruba stejně a jel jsem to (obojí po korekci na kecání palubního počítače) za 6,42 l/100 a s Vestou nyní (jetter na středním modu) za 6,49 l/100 - takže předěžná hypotéza, že by jetter mohl paradoxně spotřebu vylepšit se jeví jako reálná.