Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
Moderátor: Moderátoři
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
Aho mayo, je to 456, royal blue
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
Už jsem se lekl, že se něco stalo.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
Měl bych k těm palivovým čerpadlům taky jednu příhodu co se mi stala v loni a stála mě nemalé problémy a do dneška nemám kloudné vysvětlení...
V loni na jaře mi odešla membrána na starém čerpadle, koupil jsem nové v Krči značka Rekardo made in Russia.
V létě jsme vyrazili do Asie, čerpadlo šlapalo naprosto v pohodě, začalo to v Tadžikistánu, když jsem se dostali do nadmořských výšek 3500 m.n.m.. Při přechodech z LPG na BA se čerpadlo dlouho nechalo přemlouvat, musel jsem dlouho ručně pumpovat naž se chytla a začala podávat, místní vždy radily polívat vodou aby se čerpadlo ochladilo a začalo fungovat...
Ve výšce přes 4000 m.n.m při stoupání do průsmyku to začalo i za jízdy, čerpadlo prostě přestalo dávkovat benzín.
Byl jsem sám a do další " vesnice" to bylo asi 50km zemí nikoho jednou za hodinu projelo auto, místní radily polívat čerpadlo, nadávali, že nové ruské díly nestojí za nic a čínu nekupovat... Vždy se snažili pomoci, jestli máme vodu a jídlo a popřáli hodně štěstí...
Po dlouhám pumpování jsem vždy dokázal popojet cca 1 až 5km a pak znovu... několikrá jsem rozebral čerpadlo... a takhle jsem bojoval celý den abych ujel těch 50 km. Zkusil jsem i motorek ostřikovačů na čerpání benzínu aby to jelo...
Zrychlím to ve vsi zase všichni chtěli pomoci bohužel čerpadlo kaput, ventilky prostě propouštěli benzín a nedostali ho do karburátoru...
Prodejna dílů ve "městě" 100 km zemí nikoho... Místní ve vsi mi darovali dlouhý kus hadičky a auto jsem zprovoznil na samospád s kanistrem na střechu, druhý den jsem ujel těch 100 km a koupil jsem novou pumpu značky Daaz russia.
A vyrazil jsem směr Kyrgyzská hranice k jezeru Karakol a sedlo AK-Baital 4656 m.n.m.
A ouha při velkém stoupání opět auto přestalo jet, pumpa nedávala benzín, ventilky jako by propouštěli benzín, vždy bylo třeba dobu pumpovat a auto zase jelo, sedlo jsem přejel asi na šestkrát... Ale fungovalo mnohonásobně lépe než staré. Pak už jsme jenom klesali a pumpa fungovala normálně v Kyrgystánu jsme se dostali do max. 3500 m.n.m. a tam už pumpa problémy nedělala a fungovala až domů a funguje dál...
Jediné vysvětlení je, že ventilky v pumpě při nízkém tlaku vzduchu ve vysoké nadmořské výšce začnou " klouzat" a propouštět benzín...
Co byste na to řekli...?
V loni na jaře mi odešla membrána na starém čerpadle, koupil jsem nové v Krči značka Rekardo made in Russia.
V létě jsme vyrazili do Asie, čerpadlo šlapalo naprosto v pohodě, začalo to v Tadžikistánu, když jsem se dostali do nadmořských výšek 3500 m.n.m.. Při přechodech z LPG na BA se čerpadlo dlouho nechalo přemlouvat, musel jsem dlouho ručně pumpovat naž se chytla a začala podávat, místní vždy radily polívat vodou aby se čerpadlo ochladilo a začalo fungovat...
Ve výšce přes 4000 m.n.m při stoupání do průsmyku to začalo i za jízdy, čerpadlo prostě přestalo dávkovat benzín.
Byl jsem sám a do další " vesnice" to bylo asi 50km zemí nikoho jednou za hodinu projelo auto, místní radily polívat čerpadlo, nadávali, že nové ruské díly nestojí za nic a čínu nekupovat... Vždy se snažili pomoci, jestli máme vodu a jídlo a popřáli hodně štěstí...
Po dlouhám pumpování jsem vždy dokázal popojet cca 1 až 5km a pak znovu... několikrá jsem rozebral čerpadlo... a takhle jsem bojoval celý den abych ujel těch 50 km. Zkusil jsem i motorek ostřikovačů na čerpání benzínu aby to jelo...
Zrychlím to ve vsi zase všichni chtěli pomoci bohužel čerpadlo kaput, ventilky prostě propouštěli benzín a nedostali ho do karburátoru...
Prodejna dílů ve "městě" 100 km zemí nikoho... Místní ve vsi mi darovali dlouhý kus hadičky a auto jsem zprovoznil na samospád s kanistrem na střechu, druhý den jsem ujel těch 100 km a koupil jsem novou pumpu značky Daaz russia.
A vyrazil jsem směr Kyrgyzská hranice k jezeru Karakol a sedlo AK-Baital 4656 m.n.m.
A ouha při velkém stoupání opět auto přestalo jet, pumpa nedávala benzín, ventilky jako by propouštěli benzín, vždy bylo třeba dobu pumpovat a auto zase jelo, sedlo jsem přejel asi na šestkrát... Ale fungovalo mnohonásobně lépe než staré. Pak už jsme jenom klesali a pumpa fungovala normálně v Kyrgystánu jsme se dostali do max. 3500 m.n.m. a tam už pumpa problémy nedělala a fungovala až domů a funguje dál...
Jediné vysvětlení je, že ventilky v pumpě při nízkém tlaku vzduchu ve vysoké nadmořské výšce začnou " klouzat" a propouštět benzín...
Co byste na to řekli...?
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
že pokud to neuvidím na vlastní augle - tak tomu neuvěřím . L.martas píše:... Co byste na to řekli...?
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
Je to nějaké divnéé.. ale nezdá se mi, že by to bylo nadmořskou výškou. Sám jsem ale ze Žigulem tak vysoko nebyl, nejvíc v Švýcarech-Alpách 1600m a to bylo bez problémů.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
Kam zajet nad 4000m.n.m tady v okolí...?
Taky mi to nejde do makovice...
S autem už jsem něco zažil a projel...
Taky mi to nejde do makovice...
S autem už jsem něco zažil a projel...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
To asi nikam Ani nevím kam se dá dojet v Tatrách.martas píše:Kam zajet nad 4000m.n.m tady v okolí...?
...
PS: tak jsem se podíval, a v ČR nejvyšší Sněžka "jen" 1637,5m a na Slovensku Gerlach 2654 - ale na vrchol se jet nedá
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
V Arménii jsem byl s autem ve 3200m.n.m.
Rumunsko, Ukrajina málo...
Auto pak ujelo z Tadžikistánu domů 8000km naprosto v pohodě...
Mám před pumpou průhledný filtřík a při ručním pumpovaní bylo vidět, že se benzín hýbe ale do karboše se prostě nedostal...
I s místními když jsme to rozebirali tak si hráli s těma ventilkama... Benzin z kýble taky nic moc, ale vždy to jelo...
Rumunsko, Ukrajina málo...
Auto pak ujelo z Tadžikistánu domů 8000km naprosto v pohodě...
Mám před pumpou průhledný filtřík a při ručním pumpovaní bylo vidět, že se benzín hýbe ale do karboše se prostě nedostal...
I s místními když jsme to rozebirali tak si hráli s těma ventilkama... Benzin z kýble taky nic moc, ale vždy to jelo...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
Jedine to testovat pod vyvjevou . Nebo nalozit soucastky do lankovky a vyrazit nekam k Mont Blancu.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
V ČR nejvyšší Sněžka "jen" 1637,5m a na Slovensku Gerlach 2654 - ale na vrchol se jet nedá [/quote]
Tohle když jsem řekl celnikovy na Kyrgyzské celnici ve výšce cca 4000 m.n.m. - Že jsem z Čech a nejvyšší hora je Sněžka brečel smíchy
Tohle když jsem řekl celnikovy na Kyrgyzské celnici ve výšce cca 4000 m.n.m. - Že jsem z Čech a nejvyšší hora je Sněžka brečel smíchy
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
Tak dojel jsem, koupil jsem membránu do staré pumpy co byla charašo...JmJ píše:Jedine to testovat pod vyvjevou . Nebo nalozit soucastky do lankovky a vyrazit nekam k Mont Blancu.
Jen jsem se chtěl dobádat nějakého rozumného vysvětlení...
Ještě zkusím kluky ze Slovenska s červeným žigulem, jestli nemají nějaké podobné zážitky...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
Sněžku se 1637,5m bych chtěl vidět Nebo jich je tady víc?
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
To jsem našel na NETu a jednalo se o tu u Liberce. A co víš Ty ? Napiš3enit píše:Sněžku se 1637,5m bych chtěl vidět Nebo jich je tady víc?
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
guma dnes a niekedy dávno má iné zloženie a pravdepodobne iné tesniace a elastické vlastnosti vo výškach nad 2000 ? ohľadom toho boli niekde články o prvých lietadlách a ich problémoch pri prekonávaní výšok a pohorí
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: Kritické incidenty při uskladnění leštěnek
Nemůže to někde přisávat vzduch ze starší hadice? Nějaká mikrotrhlinka v palivové hadici - řidčí vzduch přes mikroprasklinku projde, hustší už ne. Ale předpokládám, že jste zkoušeli i novou hadici a z kanystru rovnou do palivové pumpy.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/