VAZ 2101 - 1981
Moderátor: Moderátoři
Re: VAZ 2101 - 1981
Ten Ignitech pracuje s povodnym "komutatorom"? Ak ano, nejake riesenie by som mal.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: VAZ 2101 - 1981
Ano, snímač v rozdělovači je původní....
Re: VAZ 2101 - 1981
Nepytal som sa na snimac, ale elektronicku krabicku z bezkontaktu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: VAZ 2101 - 1981
Tak tu to nemá..jen původní snímač v rozdělovači, pak už je to připojeno k té jednotce od Ignitechu.
Re: VAZ 2101 - 1981
Tak potom nic
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: VAZ 2101 - 1981
Už z té jednotky jsem na rozpacích, že to je moc elektroniky v autě, a co když to přestane fungovat, atd. Pro jistotu jsem si hned koupit i kontaktní rozdělovač, který přidám k dílům do kufru..co kdyby náhodou .
Jinak o víkendu jsem namontoval drobnou vychytávku do svého vozu. Do výdechů topení jsem přidal topné těleso, které usnadňuje odmlžení čelního skla při prvních minutách jízdy v zimě. Vzhledem k tomu, že to mám do práce kousek a vždycky jsem začal něco vidět až v cíli, jsem zkusil tohle...je to spirála z odporového drátu, původně z Tatry 613, kde slouží právě pro odmlžení čelního skla, dokud ještě nejede bufík.
Jinak o víkendu jsem namontoval drobnou vychytávku do svého vozu. Do výdechů topení jsem přidal topné těleso, které usnadňuje odmlžení čelního skla při prvních minutách jízdy v zimě. Vzhledem k tomu, že to mám do práce kousek a vždycky jsem začal něco vidět až v cíli, jsem zkusil tohle...je to spirála z odporového drátu, původně z Tatry 613, kde slouží právě pro odmlžení čelního skla, dokud ještě nejede bufík.
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: VAZ 2101 - 1981
to cerpadlo nema tu pridanu cast na jednej strane ani privarenu? riadny tuning....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: VAZ 2101 - 1981
Právě, že nemá A moc se mi to nelíbí. U vaření mám strach, aby se nezbortila ta vnitřní část. Takže tam udělám alespoň kolíky, aby ty části byly fixovány vůči sobě.
Re: VAZ 2101 - 1981
Zrovna jsem se chtěl zeptat, v čem má být to olejové čerpadlo se zvýšeným výkonem jiné, krom toho odděleného spodku. Zvýšený výkon je kde? Tlačí více oleje v nízkých otáčkách, nebo až při vysokých (což umí i standartní čerpadlo)?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: VAZ 2101 - 1981
Olejové čerpadlo je celé zvýšené o tu podložku a tím má delší ozubení. Tlačí více oleje už od nízkých otáček(1,5x více), čímž dosahuje nejvyššího tlaku už při nižších otáčkách než standartní.
Alespoň taková je teorie, co to bude dělat při provozu uvidíme .
Alespoň taková je teorie, co to bude dělat při provozu uvidíme .
Re: VAZ 2101 - 1981
Inak velmi nevidim dovod na vykonnejsie cerpadlo, ked motor nema hydrostely a maze prakticky len kluku, vacku a pomocny hriadel. Mazane plochy su tie iste ako aj pri 1200ke. Otazne je, ci je potrebny maximalny mazaci tlak uz pri volnobehu. U mpi s hydrostelmi je to riesene mensim kolesom nahonu cerpadla.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: VAZ 2101 - 1981
Prave je otazne, ci prepustaci ventil bude vo vysokych otackach stihat pustat do prepadu dostatok oleja aby extremne nestupol tlak. Na modrej Nive som mal dorobeny tlakomer oleja a uz pri otackach okolo 5500 bol tlak cez 6-6.5barov. Prave vdaka malemu koliesku to nestihalo a to sa to cerpadlo iba rychlejsie tocilo, tu to tipujem na este vacsi problem. A co mam podobny motor, tak este ani 7000 pren rozhodne neboli hranicne otacky.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: VAZ 2101 - 1981
Dopřát motoru lepší mazání při nízkých otáčkách určitě není na škodu, samozřejmě se musí vhodně nastavit přepouštěcí ventil. Až bude motor na brzdě, kdy je motor napojen i na tlakoměr oleje uvidíme...sundat vanu a cokoliv upravit je maličkost .