Příprava na offroad expedici

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Lucas 87
Příspěvky: 1
Registrován: čtv zář 14, 2017 12:05

Příprava na offroad expedici

Příspěvek od Lucas 87 »

Ahoj všem,

s partou kamarádů jsme se rozhodli, že příští rok létě jedeme do Rumunska na offroad. Jelikož je to naše první takováhle výprava (předtím jen na motorkách, auty) tak bychom uvítali rady kam se ideálně v Rumunsku vypravit, pokud někdo z vás jezdí.

No a tím se dostáváme k hlavnímu dotazu, jede nás 7 aut a nakoupili jsme Lada Niva, protože je to relativně dostupné terénní auto. Je tu někdo, kdo by byl ochoten se podílet na přípravě aut? (pravděpodobně se bude jednat 2-3 auta, zbytek si řeší sám). Ideálně Praha a okolí.

V tuto chvíli vypadá viz fotky, je potřeba: zesílit chlazení (pumpa, termostat, chladič), zesílit altík, vyměnit řízení, čepy, opravit uložení zadní nápravnice, připravit ochranu podvozku, vyměnit brzdy, dát nový diff, spojkový válce oba, revize spojky a tak celkově co ještě najdeme.

IMG_0046.JPG


IMG_0047.JPG



Díky moc
Lukáš
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Příprava na offroad expedici

Příspěvek od Majo »

Hlavne to moc nenalozte zbytocnostami, Niva nie je uplne idealne auto na expedicie. Jej najvacsou vyhodou v terene je jej nizka hmotnost, navyse pri plnej zatazi v terene fakt trpi a potom je to sama zavada. Len dufam, ze v jednom aute budete max dvaja.
Kazdopadne drzim palce :-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Příprava na offroad expedici

Příspěvek od Mara »

Vypada dobře. Ta kapota je nejak předělana (jako by byl prolis naopak, nebo to blbe vidim)?

Na expedice jsou asi ruzne a jine vozy, ale zkusenosti nemam takhle s nicim. Ale Nivy přece jenom takhle jezdivaji, tak otazek by bylo dost, jak z ni udelat docela držák i pro všedni ježdeni.
A kde kdo by uz tech zkusenosti s nivou na cestach mel taky dost.
Co jsem vycetl, tak kdyz uz dostane "náklad", tak je vhodna vyztuha zadni napravy. A co vyztuzeni hornich misek zadnich pruzin? Taky by asi nevadilo :)
Na te moji bylo nekolik mist casem docela oslabenych korozi, nebo neco malo prasklo v plechu (snad tvrdy plech oslabeni celku a namahani dalsich mist, ale niva ty plechy podle me ma docela dost silne).
Kdyz se teda makne na kastli + nejake to zpevneni a podvozku se taky neco dopřeje, tak by Niva snad byla použitelna, ne? :D
Jenze psat by mohli ti co vi, ja jen nekde cetl, nekde slyšel :mrgreen:
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Příprava na offroad expedici

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Jojo, já mám kastli z 05 pěknou a není problém, zvládá bez potíží 400kg ale jen na kratší trasy. Koroze jí oslabí, ale pokud je novější nebo udržovaná tak myslím pohoda...
S nápravou máš pravdu, kor s nepůvodními koly snadno se ohne, už se mi to také povedlo... Vyztužit ji i její uložení plus vyztužené kosti by bylo fajn, chci výhledově...
Pravdu má i majo... Niva tím trpí.... Už jen po sluchu se pozná že se jí to nelíbí, a to neumí mluvit, je to prostě niva :mrgreen:
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“