Dokonalejším spalováním k úsporám paliva
Moderátor: Moderátoři
Dokonalejším spalováním k úsporám paliva
Jednotka FuelMAX se skládá ze dvou identických polovin. V každé z nich je umístěn magnetický frekvenční rezonátor. V okamžiku přiložení obou polovin proti sobě na přívodním palivovém potrubí dochází k vytvoření laděné rezonanční komory. Silné magnetické pole vytvořené neodymovými supravodiči začne oddělovat uhlovodíkové řetězce v protékající pohonné látce. Dochází tak k procesu tříštění molekulových shluků a vzduch má snadnější přístup k jednotlivým molekulám. To má za následek dokonalejší spalování pohonné látky, nárůst výkonu motoru a následné snížení spotřeby paliva.
http://www.fuelmax.cz/
da se tomu vjerit??
http://www.fuelmax.cz/
da se tomu vjerit??
Tak té ceně se dá věřit.. Je nastavená tak, řekněme v bodě X, těsně před hranicí, kdy se člověk ještě rozhodne to risknout... Není to ani levné, aby si člověk řekl, že to bude levnej šmejd k ničemu a není to ani příliš drahé, aby nad tím člověk rovnou zanevřel. Je to obvyklá cena TV shopingových výrobků, podle mě.
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob zář 25, 2004 17:18
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
ma to menit polaritu urcitych iontu a nasledne tyto ionty se zmenenou polaritou se nemaji slucovat s jinymi ionty (bo maji vzajeme spatnou polaritu), cimz nema dochazet ke vzniku sloucenin, ktere se usazuji v trubce. po X metrech za mistem, kde se polarita meni, se ucinek zarizeni vytraci a ionty zpet nabyvaji puvodni polaritu.Martanasse píše:Na druhou stranu magnet proti vodnímu kameni taky nemá každý a přitom to funguje..
tak mi to bylo vysvetleno. jestli to nekdo vedecky nezavisle zkoumal, o tom nevim. tazke uspesnost tohoto zarizeni mi neni znama.
VAZ 2104 1.3 1989
no takze som to konzultoval s otcom. Mal take nico na svojej zelenej 1500vke, tiez magnety v plastovej krabicke a zevraj to fungovalo.
A dalsia vec: tie magnety ta trubky predavaju v quelle asi za 495sk 2 kusy, sice je to dimenzovane na vacsie trubky ale verim ze by sa to dalo pouzit po mensich upravach aj v aute
A dalsia vec: tie magnety ta trubky predavaju v quelle asi za 495sk 2 kusy, sice je to dimenzovane na vacsie trubky ale verim ze by sa to dalo pouzit po mensich upravach aj v aute
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob zář 25, 2004 17:18
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak něco z osobních zkušeností, neboť to máme doma.. Ten magnet v podstatě mění strukturu solí, obsažených ve vodě, které tvoří vodní kameny a dělají vodu tvrdou. Bydlíme v Plzni, v paneláku a voda je tu dost tvrdá, takže se úspěšně tvoří vodní kameny..JmJ píše:ma to menit polaritu urcitych iontu a nasledne tyto ionty se zmenenou polaritou se nemaji slucovat s jinymi ionty (bo maji vzajeme spatnou polaritu), cimz nema dochazet ke vzniku sloucenin, ktere se usazuji v trubce. po X metrech za mistem, kde se polarita meni, se ucinek zarizeni vytraci a ionty zpet nabyvaji puvodni polaritu.Martanasse píše:Na druhou stranu magnet proti vodnímu kameni taky nemá každý a přitom to funguje..
tak mi to bylo vysvetleno. jestli to nekdo vedecky nezavisle zkoumal, o tom nevim. tazke uspesnost tohoto zarizeni mi neni znama.
Po tom, co jsme namontovali ten magnet, začal se kámen dokonce rozpouštět. Nejvíc to bylo znát v rychlovarný konvici, byla tam vrstva kamene, který se pak začal rozpouštět, musel jsem to několikrát vypláchnout, jaký tam bylo svinstvo. Dál v okolí kohoutků a baterií je to čistý a nic se neusazuje. Vliv na praní jsem nezjistil, neboť neperu, ale určitě je to lepší a v závěru levnější, než Calgon;-)
Případné dotazy rád zodpovím;-)
Jěště jsme si pořídili filtr na vodu, člověk by nevěřil, co pije..
21011 Zlomte VAZ
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dokonalejším spalováním k úsporám paliva
Ne, myslim, ze neda. Ja ji mam namontovanou, nebot jsem ji kdysi pri nejakem zatmeni mysli koupil, ale dnes jiz ji vozim jenom kvuli tomu, ze ji nechci vyhodit. Rozhodne pri beznem kazdodennim provozu nepozoruji nejake uspory. Mel jsem tu jednotku jeste na predchozim aute, ktere melo karburator a tak nemohu posoudit uspory na dalnici. Pravdou vsak je, ze v rozmezich rychlosti kolem 140-160 km/h se dostavam s prumernou spotrebou pod hodnotu 7l/100km, ale to je spise dano rizenim a serizenim motoru. Proto si myslim, ze investice do tohoto zarizeni je mirne receno ztratova. W.hornak.active.sound píše:Jednotka FuelMAX..........da se tomu vjerit??
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob zář 25, 2004 17:18
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele: