Dokonalejším spalováním k úsporám paliva

Moderátor: Moderátoři

hornak.active.sound

Dokonalejším spalováním k úsporám paliva

Příspěvek od hornak.active.sound »

Jednotka FuelMAX se skládá ze dvou identických polovin. V každé z nich je umístěn magnetický frekvenční rezonátor. V okamžiku přiložení obou polovin proti sobě na přívodním palivovém potrubí dochází k vytvoření laděné rezonanční komory. Silné magnetické pole vytvořené neodymovými supravodiči začne oddělovat uhlovodíkové řetězce v protékající pohonné látce. Dochází tak k procesu tříštění molekulových shluků a vzduch má snadnější přístup k jednotlivým molekulám. To má za následek dokonalejší spalování pohonné látky, nárůst výkonu motoru a následné snížení spotřeby paliva.

http://www.fuelmax.cz/

da se tomu vjerit??
Mino
Příspěvky: 16
Registrován: sob bře 11, 2006 22:01
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mino »

No nie som na to expert ale za pokus by to stalo.
Uz som take nieco videl na potrubia (vypada to skoro podobne) a zabranuje to usadzaniu vapnika vo vnutri potrubia. :laughing6:
Bola by haluz keby to fungovalo aj na aute :happy7:
Pool

Příspěvek od Pool »

Tak té ceně se dá věřit.. Je nastavená tak, řekněme v bodě X, těsně před hranicí, kdy se člověk ještě rozhodne to risknout... Není to ani levné, aby si člověk řekl, že to bude levnej šmejd k ničemu a není to ani příliš drahé, aby nad tím člověk rovnou zanevřel. Je to obvyklá cena TV shopingových výrobků, podle mě.
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Zase si říkám, že když by to bylo tak dobré jak to píšou, tak by to měl na autě skoro každý.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Ziaden z takychto "zazrakov" a bolo ich objavenych dost, sa pri solidnom testovani nedokazal :happy7:
Roman
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

jo asi pred pul rokem sem to taky zkoumal, ale presne to ze kdyby to bylo dobre tak to ma kazdy me odradilo. Blbost
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Martanasse
Příspěvky: 103
Registrován: sob zář 25, 2004 17:18
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martanasse »

Na druhou stranu magnet proti vodnímu kameni taky nemá každý a přitom to funguje..
21011 :-) Zlomte VAZ
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Martanasse píše:Na druhou stranu magnet proti vodnímu kameni taky nemá každý a přitom to funguje..
ma to menit polaritu urcitych iontu a nasledne tyto ionty se zmenenou polaritou se nemaji slucovat s jinymi ionty (bo maji vzajeme spatnou polaritu), cimz nema dochazet ke vzniku sloucenin, ktere se usazuji v trubce. po X metrech za mistem, kde se polarita meni, se ucinek zarizeni vytraci a ionty zpet nabyvaji puvodni polaritu.

tak mi to bylo vysvetleno. jestli to nekdo vedecky nezavisle zkoumal, o tom nevim. tazke uspesnost tohoto zarizeni mi neni znama.
VAZ 2104 1.3 1989
Mino
Příspěvky: 16
Registrován: sob bře 11, 2006 22:01
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mino »

no takze som to konzultoval s otcom. Mal take nico na svojej zelenej 1500vke, tiez magnety v plastovej krabicke a zevraj to fungovalo.

A dalsia vec: tie magnety ta trubky predavaju v quelle asi za 495sk 2 kusy, sice je to dimenzovane na vacsie trubky ale verim ze by sa to dalo pouzit po mensich upravach aj v aute :happy7:
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

no konecne nejaka realna zkusenost, trochu ste me nalomili
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Martanasse
Příspěvky: 103
Registrován: sob zář 25, 2004 17:18
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martanasse »

JmJ píše:
Martanasse píše:Na druhou stranu magnet proti vodnímu kameni taky nemá každý a přitom to funguje..
ma to menit polaritu urcitych iontu a nasledne tyto ionty se zmenenou polaritou se nemaji slucovat s jinymi ionty (bo maji vzajeme spatnou polaritu), cimz nema dochazet ke vzniku sloucenin, ktere se usazuji v trubce. po X metrech za mistem, kde se polarita meni, se ucinek zarizeni vytraci a ionty zpet nabyvaji puvodni polaritu.

tak mi to bylo vysvetleno. jestli to nekdo vedecky nezavisle zkoumal, o tom nevim. tazke uspesnost tohoto zarizeni mi neni znama.
Tak něco z osobních zkušeností, neboť to máme doma.. Ten magnet v podstatě mění strukturu solí, obsažených ve vodě, které tvoří vodní kameny a dělají vodu tvrdou. Bydlíme v Plzni, v paneláku a voda je tu dost tvrdá, takže se úspěšně tvoří vodní kameny..
Po tom, co jsme namontovali ten magnet, začal se kámen dokonce rozpouštět. Nejvíc to bylo znát v rychlovarný konvici, byla tam vrstva kamene, který se pak začal rozpouštět, musel jsem to několikrát vypláchnout, jaký tam bylo svinstvo. Dál v okolí kohoutků a baterií je to čistý a nic se neusazuje. Vliv na praní jsem nezjistil, neboť neperu, ale určitě je to lepší a v závěru levnější, než Calgon;-)
Případné dotazy rád zodpovím;-)
Jěště jsme si pořídili filtr na vodu, člověk by nevěřil, co pije..
21011 :-) Zlomte VAZ
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

viděl sem něco podebného.. s těma magnetama.. akorát že se to dávalo na sací potrubý a bylo to k lepšímu promícháni směsy.. :happy1: nevim no.. asi bych se na takovy ptákoviny vyprd..
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Re: Dokonalejším spalováním k úsporám paliva

Příspěvek od Wolf »

hornak.active.sound píše:Jednotka FuelMAX..........da se tomu vjerit??
Ne, myslim, ze neda. Ja ji mam namontovanou, nebot jsem ji kdysi pri nejakem zatmeni mysli koupil, ale dnes jiz ji vozim jenom kvuli tomu, ze ji nechci vyhodit. Rozhodne pri beznem kazdodennim provozu nepozoruji nejake uspory. Mel jsem tu jednotku jeste na predchozim aute, ktere melo karburator a tak nemohu posoudit uspory na dalnici. Pravdou vsak je, ze v rozmezich rychlosti kolem 140-160 km/h se dostavam s prumernou spotrebou pod hodnotu 7l/100km, ale to je spise dano rizenim a serizenim motoru. Proto si myslim, ze investice do tohoto zarizeni je mirne receno ztratova. W.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Martansse - otazka - skusal si ci aj lepsie hori? :happy7:
Roman
Martanasse
Příspěvky: 103
Registrován: sob zář 25, 2004 17:18
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martanasse »

Roman píše:Martansse - otazka - skusal si ci aj lepsie hori? :happy7:
Naopak, líp to hasí :-D

Jinak tomu Save fuel bych taky moc nevěřil...

:glasses9:
21011 :-) Zlomte VAZ
Odpovědět

Zpět na „Nepovedené pokusy“