Výf. systém plus favo zapalování

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Výf. systém plus favo zapalování

Příspěvek od Pája »

Nahodil sem na moji 1,7 karb tyhle dvě věcičky a hádejte co se stalo. Zrychlení z nuly na sto se o vteřinu zhoršilo. Prima ne? Spotřeba šla subjektivně dolu. Nenapadá tady někoho co by mohlo bejt špatně? :help:
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Co třeba nastavení průběhu předstihu atd.. V tom bych hledal problém.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Ja mam vpodstate to same (bez 50tkoveho vyfuku). Aby byl ten rozdelovac alespon trochu provozovatelny musel jsem jednu z pruzin v rozdelovaci vymenit za mekkci z s120 a priblizne stejne predepnout. Tu druhou pruzinku jsem nastavil tak aby zacala zabirat nekde v polovine rozsahu regulace. Zakladni predstih 4-5 st. min to nejde jinak je nad volnobehem dira. Na LPG se to zda vpohode, na NAT95 to na 4000ot. zacne trochu klepat. Chci vyzkouset NAT98 a kdyz to bude v pohode tak na nej prejdu (mam jeste hlavu -0,5mm). Jinak mam z toho taky pocit, ze je to lenoch :sad7:
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Ono provozovat motor 1700 na karburátoru a rozdělovači není zrovna sranda. Co jsme se s ním s Markem natrápili, než se nám to povedlo seřídit. Rozhodně je třeba zkrátit odstředivou regulaci předstihu v rozdělovači. Alespoň o 20 procent. Pak už by si to mohlo dát říct.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no ja mam 50kovy vyfuk tiez, 1,7 karb motor tiez, akurat ten rozdelovac nemam(chvalabohu :D ), ale mal som tam podobny z Fiada 124 Spider a robilo to take nezmysly, ze som ho musel vyhodit. Teraz tam mam rozdelovac z Lady este s oknanovym korektorom bez podtlaku, regulacia neupravena, neskratena, origo pruzinky mierne doladene. Ako to chodi ste zrejme uz videli na videu ( http://ladaclub.szm.sk/videa/zrychlenie.part1.rar http://ladaclub.szm.sk/videa/zrychlenie.part2.rar - 10MB treba obe casti a winrar). Kazdopadne problemy s predstihom nemam ziadne, ide to ako ma, zakladny mam niekde na 7micke...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

a mna vcera skaredo vyjebala 2102 z dvojitej do kopceka
je pravda ze tam sedel sam a ja som bol s celou rodinou ale aj tak
kua ved tam som vzdy daval favority a felicie skurvene oktavie a teraz?
hnila 02 ma vyjebala takym stylom ze som fakt nechapal :help:
Pool

Příspěvek od Pool »

Jaj to by si ma škaredo vyjebal Majo. Já tam mám 100 a ty už přes 120. :crybaby:
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Pšenda píše:Ono provozovat motor 1700 na karburátoru a rozdělovači není zrovna sranda. Co jsme se s ním s Markem natrápili, než se nám to povedlo seřídit. Rozhodně je třeba zkrátit odstředivou regulaci předstihu v rozdělovači. Alespoň o 20 procent. Pak už by si to mohlo dát říct.
a oktorom rozdelovaci je rec z favorita alebo z lady ?
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Trevor píše:
Pšenda píše:Ono provozovat motor 1700 na karburátoru a rozdělovači není zrovna sranda. Co jsme se s ním s Markem natrápili, než se nám to povedlo seřídit. Rozhodně je třeba zkrátit odstředivou regulaci předstihu v rozdělovači. Alespoň o 20 procent. Pak už by si to mohlo dát říct.
a oktorom rozdelovaci je rec z favorita alebo z lady ?
Samozřejmě z Lady. Dokonce ten nejstarší bez podtlaku.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Radsej som sa spytal aby to potom nevyzeralo blbo.

Ked som si kupil bezkontakt rozdelovac tak zesnka mi v kuse dristala motor 1,7. ja som to moc do uvahy nebral len som sa chcel ujistit ze to bude mat dlhu osku. No a na fakture je (kezde na rozdelovaci som ziadne oznacenie nenasiel)
21213370601020 - 21213 Rozdelovac bezkont.21073. Takze to asi bude mat nejake docinenia s 1,7. Odstredivka sa mi vidi ina ale objektivne to posudit nemozem kedze stary bol uz dost vybehany.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Trevor, ja som sa s tym Tvojim rozdelovacom najcastejsie stretol pri modeli 21043, konkretne to bolo na motoroch 2103 osadenych karburatorom AXTEC a tymto bezkontaktom. Tak neviem, ale kdesi daval Marek obrazky, na ktorych bol motor 1,7 s rozdelovacom a karburatorom, mozno sa jedna o ten typ :?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“