Asi to tak bude, je to i na Prioře a nemusí se nic přepínatFOMA píše:Esi se nepletu neměla by mít Vesta progresivní účinek tuhnutí volantu podle rychlosti, ale nevím to jistě ...

Moderátor: Moderátoři
Asi to tak bude, je to i na Prioře a nemusí se nic přepínatFOMA píše:Esi se nepletu neměla by mít Vesta progresivní účinek tuhnutí volantu podle rychlosti, ale nevím to jistě ...
Ja som tiež odskočil od Škody a tiež som si musel zvykať hlavne na silnejšie brzdy a to riadenie, ale po pár 1000km sa zosynchronizuješ.Peter13 píše:Takže hlásim sa ako ďalší Ladič . Vestička má týždeň a nejakých 500 km . Odskočil som od škody a musím povedať... , že je to iné. Zatiaľ až na to , že som si ťažko zvykal na precitlivelé riadenie som veľmi spokojný . Jediná výhrada je občasná rezonancia niekde pri 2600 otáčkach ..
Revúca . Takže Stredné Slovensko .. samé kopce a kopce a kopce ...Cory píše:V ktorej oblasti SK sa nachadzas?
Na tomto niečo bude.Ja s mojej skúsenosti s Vestou možem potvrdiť,že ten posilňovač je zmáknutý na jednotku.Oproti crosske som síce na tých niekoľko km rozdiel nebadal,ale aj na Kalinách 2 je ten posilňovač super.Doteraz som síce v mojich ladách jazdil bez posilňovača,ale porovnávať mám s čím.Už to bude možno otrepané,ale Sandero sa v komforte ovládania nedá s Kalčou zrovnať.Možno aj preto,že Dacia doteraz používa hydrauliku.Cory píše:Len treba rozlisit, ci je to tuhnutie aktivne (nieco na riadenie posobi silou) alebo pasivne (vypne sa len posilovac).
Ano, u elektrickeho posilovace je bezne to, ze se jeho ucinek se vzrustajici rychlosti snizuje. Ty rezimy vetsinou maji ucinek v nizkych rychlostech. Jde cca o to, jak rychle posilovac tuhne se vzrustajici rychlosti. Rozhodne nic nemusis prepinat atd. V hnoji mam trvale normal a nic neresim. Mozna nejaka vetcha zena, co jezdi jen po meste to hodi na rezim mesto. Cert vi.FOMA píše:Esi se nepletu neměla by mít Vesta progresivní účinek tuhnutí volantu podle rychlosti, ale nevím to jistěVe Fiatu Punto jsem se s režimem City setkal, ale nebylo to nic po čem bych zrovna toužil. Ty tři režimy si myslím, že by v případě Vesty byly docela zbytečný, osobně by mně nejspíš i obtěžovalo něco pořád přepínat a volit. Možná se ta "blbůstka" objeví časem v některém z modelů Exklusive. Zejména na papíře reklamních letáků v případě rozšířené výbavy tyto věci vypadají líp
To je ovšem vynikajicí nápad, a proč zůstávat jen u řízení, mohlo by to mít vliv třeba i na výkon motoru a brzdy, a pěkně v meníčku palubáku si nastavit cokoliv od 01 po současnostGeorgius píše:No, kdyby byli co k čemu, mohli by mít ještě v nabídce emulaci řízení 2107, t.j. posilovač by kladl aktivní odpor a Lada by opět měla posilovač řidiče
Jo už jsem dal ten samý test do sekce Poklábosíme - Napísali o Ladě, ale tady o to nejspíš "zavadí" víc lidí.mirozv píše:Už je to tu, test http://www.auto.cz/test-lada-vesta-umi- ... uto-108735