Cory píše:ak mam koliesko pod vyduchmi na "0", tak su otvorene a ked ich dam na "I", tak su zavrete
To bude jednoduché - ty za tím hledáš binární logiku, kdežto konstruktéři to mají analogové O - otevřená díra, I - stažené půlky jako ve smajlíku (_|_)
Dnes som napichol Vestu na diagnostiku. Vesta uz ma aktivovany registrator. Podla registratora ma auto 1508,9km a na tachometri svieti 1680km. Som zvedavy, kto a kedy najazdil s autom 171km, ked registrator sa musel aktivovat az na Slovensku spolu s imobilizerom. Navyse 10 minut bolo prevadzkovane nad povolenu rychlost v zabehu. No, to su malickosti
Inak, po 1680km stale nie je RJ prisposobena, ten proces je dlhsi ako som si myslel. K tomu su 4 stupne prisposobovania, moja RJ je zatial na 1. stupni. RJ vie vyhodnotit aj stav katalyzatora siedmimi stupnami opotrebovania a kazdemu stupnu je priradeny koeficient. No, uz to neni taka klasika hlupa RJ.
Co sa tyka alarmu, zatial som nepokrocil, budem musiet zajst na patricne miesta.
No možno chvíľku slúžila v KE ako predvádzačka - je to jedna z prvých, každý chcel skúsiť...
Aká je povolená rýchlosť v zábehu? Je to niekde uvedené? V návode na Kalinu nie je skoro nič, v návode v ruskom jazyku trolinku viac, no o rýchlostiach sa nič nepíše. To napr. v návode na I. Yaris bolo uvedené, že prvých xx km neprekračujete rýchlosť 100 km/h. Škodovky mali tabuľku povolených rýchlostí na jednotlivé prevody v závislosti od prejdenej vzdialenosť (v zábehu). No je fakt, že v návodoch k dnešných autám je zábehu venovaná iba strohá poznámka. Napr. pre nové Mondeo: "Počas prvých 1500 km sa vyhýbajte rýchlej jazde. Často meňte rýchlosť a včas raďte vyššie prevodové stupne. Nenamáhajte motor.". Okrem údaja 1500 km sú všetky ostatné pojmy relatívne
valda1971 píše:U Priory je to konkrétně rozepsané. Rychlosti a dané r.stupně.
Ak by si mal čas, nehodíš to prosím sem, prípadne na wiki, aby to neupadlo do zabudnutia? Myslím, že je to môže byť celkom zaujímavé a mnohým prospešné - otázky okolo zábehu sa tu riešia celkom často. Tam máš prevodovku 2110 so stálym prevodom 3,7 + motor 21126?
Ano, motor mám 21126 a převodovku nevím.
Přikládám tabulku s rychlostma v záběhu.
PS: Chtěl jsem to dát i na Wiki, text mi prošel, ale obrázek ne, ač se nahrál (bůhví kam
Obrázek nahraný je, jenom není nikde "použitý", protože jsi nedal odkaz na stránku záběh auta. Tak jsem to za Tebe udělal, příště už to bude třeba napoprvé wiki/lada:zabeh
Georgius píše:Obrázek nahraný je, jenom není nikde "použitý", protože jsi nedal odkaz na stránku záběh auta. Tak jsem to za Tebe udělal, příště už to bude třeba napoprvé wiki/lada:zabeh
Včera mi Cory poukazoval ich Vestu Luxe s ktorou bol v KE. Bol som ňou nadšený. Predovšetkým priestrannosť a skutočne pekne dizajnérsky i materiálovo spracované auto - do posledného detailu - na mňa urobilo dojem (tie prístroje si snáď krajšie ani nedokážem predstaviť - jedna nádhera;o) Dnes som to porovnával so služobným Volvom S60 a na zadných sedadlách viac miesta vo Volve teda nie je To bolo prvý raz, čo som Vestu videl inde než v SlovLade. Cory - patrí Ti moja srdečná vďaka, dúfam len, že sa Ti dokážem niekedy revanšovať...
No a dnes som bol s našou Kalinou xetčbek (ktorú by som aj tak za žiadne auto na svete nevymenil - dokonca ani za Vestu SW či Cross nie;o)) v obchode, vraciam sa späť ku Kalinke a čo nevidím - strieborná Vesta s EČV KS xxxxx, ktorá odbočovala o 90°- parkovať do slepej ulice, čiže som jej eleganciu videl z viacerých strán. Tak som sa natešil, že som ostal v nemom úžase na ňu hľadieť a urobil som pár rozpačitých krokov smerom k nej s myšlienkou dostihnúť a osloviť jej majiteľa, nadviazať kontakt a ukázať mu, že mám tiež novú Ladu. No zbabelosť, či triezvy rozum zvíťazili, tak som nasadol a spokojne odfrčal domov