Bylo třeba na něm zapracovat hlavě na brzdách. Takže přední brzdiče ven, rozebrat a dát nové gumičky. Když už se to dělalo, tak jsou i nové trubky a hadice. Potom se přešlo za zadek, kde jsem věděl z minula, že jedno prase je nefunkční. Vše se rozebralo, dal jsem nové gumičky a posléze pakny seřídil. Výsledek na válcích mě překvapil, předek rozdíl 7 a zadek jsem se vešel do 20 a to bylo hlavně kvůli bubnům, které byly křivé, ale při jízdě to není znát, tak to nijak neřeším. Dále se auto seřídilo, předstih, nové svíčky a karburátor. Výsledek na emisích byl víc než skvělý, auto pod limity, takže nádhera.
Auto si užilo na jednu jízdu pneumatiky 155 což na jízdu nic moc, ale nechtěl jsem prudit

Nyní dost keců a dvě fotečky