Toto funguje, páni milí, úplně jinak, než si myslíte
.
Znám tu věc, léta jsem s ní dělal.
V dělící rovině je membrána.
Spodní část je vzduchová. Tam se natlačí vzduch 6-8 Bar.
Vrchní část je zásobník nové brzdové kapaliny. Ta se plní tím otvorem úplně nahoře (šroubovací zátka).
Naplníte kapalinu, natlačíte vzduch. Na redukčním ventilu (zboku, na fotce není vidět) si nastavíte, jakým tlakem má kapalina tlačit do nádobky ve voze (obvykle 1-2 Bary). Jsou i verze bez redukčního ventilu - tam pak logicky kapalina tlačí takovým tlakem, jaký naplníte dolů do vzduchového zásobníku, což je dost nepraktické, neb on kolísá. Případně lze tlak kapaliny ovlivnit kulovým uzávěrem na hadici (což je ještě blbější, ale aspoň něco).
A pak už jen otvíráte odvzdušňovací šrouby na kolech a novou kapalinou protlačujete ven tu starou.
Tohle jsem vždycky chtěl!!! Kdyby to náhodou někdo měl, nebo mohl za rozumný peníz sehnat, beru to všemi deseti. Totiž brzdovku měním často a tohle mi v servisní výbavě strašně chybí.